utcán ez ment csak a pálya egy kicsit más viszont szivesen menék olyankor amikor ott van néhány mz-s mert egy sem volt mikor voltunk és nincs viszonyítási alapunk köridő mérő is csak most lessz azt meg mindenki azt mond amit akkar hallotam ott olyan köridőket én meg sem közelítettem de a gyereket az úgy körbemotoroztam a supermotok mente kb 48mp akik versenyeznek mi meg kb 52mp t stoperral mérve az nem annyira pontos szóval semmi viszonyítási alapom még most kezdtem el kicsúszkálni az ülésből na szóval jó lenne néhány Mz-el eggyütt motorozni kakucson.
Sok nyűgöm volt még a megszakítós gyujtással,ezért átalakítottam hall-ic-re.
Lada szamara komplett gyujtását kapta meg.
Azóta jobban megy és könnyebben forog.
Erről is csatolok képeket.
Ha valakit érdekel tudok gyártani neki gyujtást és gombát is.
Amúgy az eredeti fesz.szabbal is sok gondom volt,ezért ezt is lecseréltem ladáéra.A bekötése egyszerű,csak a visszajelző lámpát kell lerelézni,hogy ne fordítva működjön.A fesz.szab a gyujtás elektronika alatt kapott helyet.
Mikor még( fiatal voltam) mint ti, én is azt hittem, hogy szét kell faragni az MZ-t! Mindig erőltettem a reszelést, én sem hallgattam az idősebbekre! Ugyanolyan voltam mint ti! Aztán elkezdtem versenyezni és rájöttem nagy meglepetésemre, hogy milyen nyikhaj vagyok! Kanyarokban úgy otthagytak mintha álltam volna! Na akkor kezdtem el gondolkozni, hogy itt valami nem stimmel! Mindig megpróbáltam a kicsivel gyorsabbakra tapadni több kevesebb sikerrel! Azóta tudom, hogy fejben kell gyorsnak lenni, értitek FEJBEN! Sokszor úgy mentem valaki után, hogy becsuktam a szemem kanyar előtt (AZTA KU.RVA EZ NEM FOG MENNI) aztán kinyitottam, és láss csodát elfordultam az ember előttem, csak valamivel ellőbb kell húzni a gázt, és akkor meg is birnám előzni?! Sok sok gyakorlással a mezőny elejében találtam magam! Nagyon nehéz dolog elhinni, hogy lehet gyorsabban is menni, de ha látja az ember elhiszi! Ezt az érzést kell legyőzni! Ha ez megvan és úgy mész egy kört a pályán, hogy minden kanyar előtt azt mondod, hogy HÚ VAZE, na akkor mentél egy gyors kört!
Remélem valakit érdekelni fog az irományom!Én az enyémmel (250-es) már sokat bajlódtam,s gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat.
Szóval az első témám az örökös olajfolyás:
Az alapvető dolgokról nem beszélek,hogy az olajleeresztő csavar;blokk közepénél és a kuplungdekninél a tömítések;váltásrögzítő csavar;szimeringek;O-ring-ek;stb. Gondolom ezekkel már mindenki végigrágta több kevesebb sikerrel.Részemről ezekhez a helyekhez én kilágyított réz alátétet;papír+magas hőfokot bíró sziloplasztot használok.Ezek nekem nagyon jól beváltak.
És még ezek után is folyt az olaj... De honnan...Hát kezdtem a nyomozást.
Elsőnek a képen 1-essel jelölt helyeken volt a hiba.Ugyanis a váltó működtetésekor a rudazat kinyomta a vakdugót,így ott egyből megjelent az olaj.Gyógyír rá:vakdugók visszaütnek;pontozás;sziló.
És még mindíg folyt...
A következő a gyárilag rossz konstruktciójú olajgomba.Nem a blokknál,hanem a vezeték csatlakozásánál folyt az olaj.Gyógyír:másik gomba készítése(képek mellékelve)
És az uccsó hely ahol még folyt...
A blokk összehuzató csavarja(képen 3-as) és másik oldalon is kell tömíteni.
Remélem valakit érdekelni fog az irományom!Én az enyémmel (250-es) már sokat bajlódtam,s gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat.
Szóval az első témám az örökös olajfolyás:
Az alapvető dolgokról nem beszélek,hogy az olajleeresztő csavar;blokk közepénél és a kuplungdekninél a tömítések;váltásrögzítő csavar;szimeringek;O-ring-ek;stb. Gondolom ezekkel már mindenki végigrágta több kevesebb sikerrel.Részemről ezekhez a helyekhez én kilágyított réz alátétet;papír+magas hőfokot bíró sziloplasztot használok.Ezek nekem nagyon jól beváltak.
És még ezek után is folyt az olaj... De honnan...Hát kezdtem a nyomozást.
Elsőnek a képen 1-essel jelölt helyeken volt a hiba.Ugyanis a váltó működtetésekor a rudazat kinyomta a vakdugót,így ott egyből megjelent az olaj.Gyógyír rá:vakdugók visszaütnek;pontozás;sziló.
És még mindíg folyt...
A következő a gyárilag rossz konstruktciójú olajgomba.Nem a blokknál,hanem a vezeték csatlakozásánál folyt az olaj.Gyógyír:másik gomba készítése(képek mellékelve)
És az uccsó hely ahol még folyt...
A blokk összehuzató csavarja(képen 3-as) és másik oldalon is kell tömíteni (képen 2-es).Bár itt mivel nem ér ki a menet végig,ezt pótolni kell.Ide egy kis 10mm hosszú csavart kell betenni lágyított!réz alátéttel.A blokk összehuzató csavart 70mm hosszúra cserélni.Itt is réz alátét.
Mi a hír az mz kupárol ? mit lehet változtatni minekk kell gyárinak maradni mikor lesznek versenyek be lehet e szálni egy-egy versenyre kell e rá licenc stb stb?
lehet hogy akkora de még akkor is élég drága meg az eleje vastagabb mint agyárié és ha kanyarba leér akkor cumi mert egy csomót csak lassulok miatta és baszhatom az erőt ha mindenki körbemotoroz közbe. na a fékre tud valaki monadani valamit hogy mia f... leli ?
Szólsz, h kanyarítsák felfele a végét!
egy két adat róla: "A 250-es 21LE/5500 f/min és 27Nm/5200 f/min helyett
25,5LE/5200 f/min és 34Nm/5000 f/min
Felfogatása gyári, csak fel kell tenni a gyári kipufogó helyett. Hangtompító zajszintje lehetővé teszi a problémamentes műszaki vizsgát. A hangtompító töltőanyaga cserélhető. A kép csalóka! A gyári hátuljú motorral együtt ér véget a kipufogó, nem hosszabb annál!"
Az idézőjelest az oldaról másoltam, de hülyeséget írtam énis előbb, mert én is azt hittem, h baromi hosszú, de aztán mondták, h , ugyanolyan hosszú, mint a gyári, csak amelyik mocin fent van az rövidebb, mint az átlag etz.
Kisipari!? Én terveztetésről beszéltem, nem széria gyártot szarról! Bocs, ha beletiportam a lelkivilágodba! Na akkor lesd meg a simsonbolt.hu-n a kipufogók között azt ami van etz-re! Nem mondom, h olcsó, de katt rá és olvasd el a leírást is!
arra már nem emlékszem talán kisipar de 5000 től kezdett el menni a gép nem pedig 3500-tól 6000ig mint ahogy a gyárinak kellene jó hangja volt ment mint ökör csak ha rajtahagyom valószinű emiatt megölöm.
a lábtartóval lehet én is enyit csinálok első lépésben mert ez egyszerűbb amit mondtál mint amin gondolkoztam a kipufot meg akkikel beszéltem a hengernél rövidebra szokták vágni és újraperemezni csak akkor változik a hossz és az nem biztos hogy jó. a fék pedig ha behúzom és felengedem szemmel láthatóan visszamegy nem a tárcsa üti vissza mint ahogy annak lenni kellene nem tudom hol keressem a hibát full fel lett újítva benne minden istenigazából nem értem ezt a jelenséget. ( tesóm motorja produkálja ezt)
Csak azért kérdem, mert egy jó rezó ott dolgozik ahova tervezik!
És ha valaki normálisan letervezi és legyártja 5000-5500-ra akkor az nem fog 7500-on dolgozni!
Sok nyűgöm volt még a megszakítós gyujtással,ezért átalakítottam hall-ic-re.
Lada szamara komplett gyujtását kapta meg.
Azóta jobban megy és könnyebben forog.
Erről is csatolok képeket.
Ha valakit érdekel tudok gyártani neki gyujtást és gombát is.
Amúgy az eredeti fesz.szabbal is sok gondom volt,ezért ezt is lecseréltem ladáéra.A bekötése egyszerű,csak a visszajelző lámpát kell lerelézni,hogy ne fordítva működjön.A fesz.szab a gyujtás elektronika alatt kapott helyet.
Remélem valakit érdekelni fog az irományom!Én az enyémmel (250-es) már sokat bajlódtam,s gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat.
Szóval az első témám az örökös olajfolyás:
Az alapvető dolgokról nem beszélek,hogy az olajleeresztő csavar;blokk közepénél és a kuplungdekninél a tömítések;váltásrögzítő csavar;szimeringek;O-ring-ek;stb. Gondolom ezekkel már mindenki végigrágta több kevesebb sikerrel.Részemről ezekhez a helyekhez én kilágyított réz alátétet;papír+magas hőfokot bíró sziloplasztot használok.Ezek nekem nagyon jól beváltak.
És még ezek után is folyt az olaj... De honnan...Hát kezdtem a nyomozást.
Elsőnek a képen 1-essel jelölt helyeken volt a hiba.Ugyanis a váltó működtetésekor a rudazat kinyomta a vakdugót,így ott egyből megjelent az olaj.Gyógyír rá:vakdugók visszaütnek;pontozás;sziló.
És még mindíg folyt...
A következő a gyárilag rossz konstruktciójú olajgomba.Nem a blokknál,hanem a vezeték csatlakozásánál folyt az olaj.Gyógyír:másik gomba készítése(képek mellékelve)
És az uccsó hely ahol még folyt...
A blokk összehuzató csavarja(képen 3-as) és másik oldalon is kell tömíteni.
Remélem valakit érdekelni fog az irományom!Én az enyémmel (250-es) már sokat bajlódtam,s gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat.
Szóval az első témám az örökös olajfolyás:
Az alapvető dolgokról nem beszélek,hogy az olajleeresztő csavar;blokk közepénél és a kuplungdekninél a tömítések;váltásrögzítő csavar;szimeringek;O-ring-ek;stb. Gondolom ezekkel már mindenki végigrágta több kevesebb sikerrel.Részemről ezekhez a helyekhez én kilágyított réz alátétet;papír+magas hőfokot bíró sziloplasztot használok.Ezek nekem nagyon jól beváltak.
És még ezek után is folyt az olaj... De honnan...Hát kezdtem a nyomozást.
Elsőnek a képen 1-essel jelölt helyeken volt a hiba.Ugyanis a váltó működtetésekor a rudazat kinyomta a vakdugót,így ott egyből megjelent az olaj.Gyógyír rá:vakdugók visszaütnek;pontozás;sziló.
És még mindíg folyt...
A következő a gyárilag rossz konstruktciójú olajgomba.Nem a blokknál,hanem a vezeték csatlakozásánál folyt az olaj.Gyógyír:másik gomba készítése(képek mellékelve)
És az uccsó hely ahol még folyt...
A blokk összehuzató csavarja(képen 3-as) és másik oldalon is kell tömíteni (képen 2-es).Bár itt mivel nem ér ki a menet végig,ezt pótolni kell.Ide egy kis 10mm hosszú csavart kell betenni lágyított!réz alátéttel.A blokk összehuzató csavart 70mm hosszúra cserélni.Itt is réz alátét.
És megyszűnnek a folyások...
Remélem valakiknek tudtam segíteni az írásommal.
Szép napot! Üdv. mindenkinek!
További szép estét!
egy két adat róla: "A 250-es 21LE/5500 f/min és 27Nm/5200 f/min helyett
25,5LE/5200 f/min és 34Nm/5000 f/min
Felfogatása gyári, csak fel kell tenni a gyári kipufogó helyett. Hangtompító zajszintje lehetővé teszi a problémamentes műszaki vizsgát. A hangtompító töltőanyaga cserélhető. A kép csalóka! A gyári hátuljú motorral együtt ér véget a kipufogó, nem hosszabb annál!"
Az idézőjelest az oldaról másoltam, de hülyeséget írtam énis előbb, mert én is azt hittem, h baromi hosszú, de aztán mondták, h , ugyanolyan hosszú, mint a gyári, csak amelyik mocin fent van az rövidebb, mint az átlag etz.
És ha valaki normálisan letervezi és legyártja 5000-5500-ra akkor az nem fog 7500-on dolgozni!