Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megvan a tel. száma de azt nem tudod hogy az e még a száma mert mindíg elhagyja a telefonját egy jó este után. :)

Sokat volt külföldön melózni. Meg volt egy motoros balesete.... Azóta nem is igazán motorozik.
két éve nem láttam tudsz elérhetőseget?
igen :)
ok köszi. kamikázét ismered?
Én meg lehet szombaton ványára. Holnap vagy holnapután megnézem.
ok adifúzor az az első kúp amikor elkezd vastagodni a cső a jövőhéten ha mindenigaz megyünk kisujra
hossz, az nem átmérő...
A diffúzor kelti a negatív nyomáshullámot, az szívja ki a hengerből a gázokat, ez a táguló rész, amivel kezdődik a kipuff...
Ja, a difúzor hossz az a legnagyobb átmérő ugye? nem nagyon értek hozzá...
Oke. Nem tudom hogy holnap le tudom e fényképezni, de ha meglesz jelentkezek. Olcsón odaadom mert nekem csak szemét.
a kinézet mellékes a lényeg hogy gyári legyen és a difúzor hossz de ha küldessz egy difúzor méretet meg egy teljes hosszt akkor nagy valószinűségel meg tudom mondani hogy gyári e ha az megeggyezhetnénk rá
Nekem is olyan volt csak már eladtam az mzket. Én is csináltattam.
Ha arra gondolsz amibe 3 db órát tudsz belerakni, akkor olyan csináltatni kell alumínium hegesztőssel! Nekem ilyen van de én már így vettem! Kerestem én is sok helyen, de nem találtam sehol, és az én mocimon kívül talán, ha 1 vagy 2 mocin láttam még ilyet!
Tudtommal nekem van egy gyári, de elég szarul néz ki....
tud valaki gyári etz 250 dobot használt is jó lenne csak gyári legyen meg a difúzor legyen 51cm hosszú.
tudomásom szerint csak egyeneset vagy döntötett de nem hallottam még olyanról amiben lenne hely másik órának is.
Tudja valaki, hogy lehet-e kapni ETZ-hez másfajta óratartó konzolt? Mert szeretnék rá felszerelni hőfokmérő órát.
a rugó az biztos hogy gáz várom hogy gyüljön még néhány coc és a mofakertől rendelek új rugót és meglátom mijen lessz csak az meg utángyártott az a baj nem lehet már rendes alkatrészeket szerezni de ezt apályá majd ki akarom próbálni hogx kicsípem belőle az előfeszítést és úgy mijen mármint az új rugókkal öt perc kiszedni.
Az olaj sűrűségével kellene játszadoznod, de lehet, hogy egyszerűen csak kevés a mennyiség. Nekem már volt ilyen, gyenge minőségű szimering is lehet a ludas.
Ha nagyon kemény a rugózás, kicsi a tapadás!
Szerintem fáradt a rugó! MZ-vel úgy lehet gyorsan kanyarodni, hogyha nincs összeülve az eleje! Kis fék nagy gáz!
intanzív fékezésnél lekopant
Lekoppan az első telód? Ha nem akkor minek feszíted jobban?
tudom csk túl puha volt és amikor egyik oldaláról a másikra fordítom beül és elhajít. így meg nem tud annyira beülni.
NEM A RUGÓ csillapít hanem az olaj!
Jó leírások vannak a hátsóteló-szerelésre a www.szocimotoros.hu oldalon, csak egy kis speckó szerszámot kell csinálni hozzá