Sziasztok!
van egy eladó 251-es ETZ-m, sürgős lenne!
ha esetleg érdekel , nézd meg az adatlapomon, vagy vegyél fel msn-en!
bittofa@snakebite.com
Széles utat!
A 150-es Etkó végsebessége olyan 110 Km/h, fogyasztása 4-6 liter 100-on. Jól lehet vele kerekezni és jól is bírja. A motorja hamar elkezd csörögni, de ez nem jelent semmit, attól még sokáig bírja. KIcsivel instabilabb, mint a 250-es, súlya olyan 115 Kg
Keresek a képen látható, 251-es ETZ vagy Simson robogó indexére való átlátszó búrát, ha valaki tudja, hol lehet kapni vagy rendelni a simsonbolt.hu-n kívül, az legyen szíves jelezze. Akár itt, akár msn-en vagy e-mailben. Köszi! http://www.freeweb.hu/simsonbo...
Őőő igen, ami lényeg, hogy (biztosan mindenki tudja, dde hátha mégsem) az mz hátsó telójának a KIFELÉ csillapítását lehet benne alul állítani, viszont a más viszkozitású olaj, KIFELÉ ÉS BEFELÉ, EGYARÁNT módosítja a cucc csillapítását, tehát, ha csak a kifelé kevés, akkor érdemesebb állítani, mint vastagabb olajat használni, mert az befele is lelassítja a cuccot!
Vagyis:
Egy súlyosabb embernek, aki mondjuk kétszemélyes állásban használja a telóját, annak érdemes vastagabb olajjal nyomatni, mert megnövelte a rugóerőt is.
Viszont, egy könynebb ember, akinek elég a normál rugóerő, de kevés a KIFELÉ csillapítás, annak inkább állítani kell alul, mint vastagabb olajat használni.
Nekünk cimconyba is a különbözö hidraulikaolajokból megfelelő mixet kellett csinálni.
Az volt, hogy a simson eredetileg csilalpítatlan és puha elejét felkeményítettük, és csináltunk bele hidraulikus csillapítást.
Első körben, amikor a rugóerő már jó volt, akkor motorolajjal próbálkozunk(eredetileg ez való bele) azzal nekem sikerült elérni, hogy keleltt neki 2-3 PERC mire kirűgta magát:)
Szóval ment a mix, máshogy nem lehet.
Én bekevertem egy kis váltóolajjal, mert nagyobb a seggem, mint az átlag (90 kg) és nekem túl puha volt. Kísérletezni kell sajnos, nincs tuti recept....
Tudom ,tudom :D. Szeretek szerelni épp ezért és árkategória miatt választottam az mz-t . No meg erősebb vmivel mint a simson és azért összerakottabb is!
Hali ! E-héten jött az ötlet unalmamban hogy, veszek egy mz etz-t
125 öst nem szeretnék mert az kicsi (meg oszlanak a vélemények) nekem volt már etz 150 es blokkom romet pony vázba be építve :D.
Na tehát Etz -150 est vennék érdekelne hogy hova mien olaj kéne bele ?És hogyan keverjem a benyát? Mert ami volt az régenvolt :S!
Amit nem ír ez a leírás, de én fontosnak tartom, az az, hogy a zárócsavar alatti "dió", amiben benne van a szimering, kívülről is meg van áldva egy tömítőgyűrűvel, ami műanyagból van. Azt is érdemes megvizsgálni és ha szükséges, cserélni. Nem túl jó minőségűeket lehet kapni, én szelektálni szoktam belőlük, ami átmegy a rostán, az is esélyes egy kis alakításra .
köszi a szétszedés nem volt nehéz csak nem találtam a szimeringet. de jóra gondoltam hogy valami szaki tett be helyette egy darab filcet. biztos kéznél volt.
van egy eladó 251-es ETZ-m, sürgős lenne!
ha esetleg érdekel , nézd meg az adatlapomon, vagy vegyél fel msn-en!
bittofa@snakebite.com
Széles utat!
http://www.freeweb.hu/simsonbo...
Vagyis:
Egy súlyosabb embernek, aki mondjuk kétszemélyes állásban használja a telóját, annak érdemes vastagabb olajjal nyomatni, mert megnövelte a rugóerőt is.
Viszont, egy könynebb ember, akinek elég a normál rugóerő, de kevés a KIFELÉ csillapítás, annak inkább állítani kell alul, mint vastagabb olajat használni.
Az volt, hogy a simson eredetileg csilalpítatlan és puha elejét felkeményítettük, és csináltunk bele hidraulikus csillapítást.
Első körben, amikor a rugóerő már jó volt, akkor motorolajjal próbálkozunk(eredetileg ez való bele) azzal nekem sikerült elérni, hogy keleltt neki 2-3 PERC mire kirűgta magát:)
Szóval ment a mix, máshogy nem lehet.
mi 15W puhább lett mint előtte,
125 öst nem szeretnék mert az kicsi (meg oszlanak a vélemények) nekem volt már etz 150 es blokkom romet pony vázba be építve :D.
Na tehát Etz -150 est vennék érdekelne hogy hova mien olaj kéne bele ?És hogyan keverjem a benyát? Mert ami volt az régenvolt :S!