Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudja valaki, h milyen méretű csapágyak és szimeringek kellenek a 250-es ETZ blokkba, meg h melyikből hány db kell?
Sziasztok!
van egy eladó 251-es ETZ-m, sürgős lenne!
ha esetleg érdekel , nézd meg az adatlapomon, vagy vegyél fel msn-en!
bittofa@snakebite.com
Széles utat!
A 150-es Etkó végsebessége olyan 110 Km/h, fogyasztása 4-6 liter 100-on. Jól lehet vele kerekezni és jól is bírja. A motorja hamar elkezd csörögni, de ez nem jelent semmit, attól még sokáig bírja. KIcsivel instabilabb, mint a 250-es, súlya olyan 115 Kg
Nincs mit ,máskor is
Köszönöm szépen!
Keresek a képen látható, 251-es ETZ vagy Simson robogó indexére való átlátszó búrát, ha valaki tudja, hol lehet kapni vagy rendelni a simsonbolt.hu-n kívül, az legyen szíves jelezze. Akár itt, akár msn-en vagy e-mailben. Köszi!
http://www.freeweb.hu/simsonbo...
sziasztok.150 es etz mz rol erdekelne par adat fogyasztas vegsebeseg ,strapabiras ,koszi elore is ha tudtokk ebben segiteni
fentvannak a képek a fótóimnál!
köszönöm minedenkinek a hasznos tippeket jöhet a kísérletezés
Őőő igen, ami lényeg, hogy (biztosan mindenki tudja, dde hátha mégsem) az mz hátsó telójának a KIFELÉ csillapítását lehet benne alul állítani, viszont a más viszkozitású olaj, KIFELÉ ÉS BEFELÉ, EGYARÁNT módosítja a cucc csillapítását, tehát, ha csak a kifelé kevés, akkor érdemesebb állítani, mint vastagabb olajat használni, mert az befele is lelassítja a cuccot!

Vagyis:
Egy súlyosabb embernek, aki mondjuk kétszemélyes állásban használja a telóját, annak érdemes vastagabb olajjal nyomatni, mert megnövelte a rugóerőt is.

Viszont, egy könynebb ember, akinek elég a normál rugóerő, de kevés a KIFELÉ csillapítás, annak inkább állítani kell alul, mint vastagabb olajat használni.
Nekünk cimconyba is a különbözö hidraulikaolajokból megfelelő mixet kellett csinálni.
Az volt, hogy a simson eredetileg csilalpítatlan és puha elejét felkeményítettük, és csináltunk bele hidraulikus csillapítást.
Első körben, amikor a rugóerő már jó volt, akkor motorolajjal próbálkozunk(eredetileg ez való bele) azzal nekem sikerült elérni, hogy keleltt neki 2-3 PERC mire kirűgta magát:)
Szóval ment a mix, máshogy nem lehet.
Hali! Tudom, hogy hihetetlenül hangzik, de én zsírt kevertem a motorolajba az van benne!
Én bekevertem egy kis váltóolajjal, mert nagyobb a seggem, mint az átlag (90 kg) és nekem túl puha volt. Kísérletezni kell sajnos, nincs tuti recept....
Mijen olajat tettél bele?
mi 15W puhább lett mint előtte,
Fokozott igénybevétellel gyorsan fogy.
Hát ez így is van :D! Amugy szerinted mien ötlet így mászkálós, mezős motornak ? Kicsit krossznak kicsit utra .
Attó, hogy kilóra több vasból van, még nem jobb:)
Tudom ,tudom :D. Szeretek szerelni épp ezért és árkategória miatt választottam az mz-t . No meg erősebb vmivel mint a simson és azért összerakottabb is!
HA szoci motort veszel nem fogsz unatkozni:)
Hali ! E-héten jött az ötlet unalmamban hogy, veszek egy mz etz-t
125 öst nem szeretnék mert az kicsi (meg oszlanak a vélemények) nekem volt már etz 150 es blokkom romet pony vázba be építve :D.
Na tehát Etz -150 est vennék érdekelne hogy hova mien olaj kéne bele ?És hogyan keverjem a benyát? Mert ami volt az régenvolt :S!
Köszi!
Amit nem ír ez a leírás, de én fontosnak tartom, az az, hogy a zárócsavar alatti "dió", amiben benne van a szimering, kívülről is meg van áldva egy tömítőgyűrűvel, ami műanyagból van. Azt is érdemes megvizsgálni és ha szükséges, cserélni. Nem túl jó minőségűeket lehet kapni, én szelektálni szoktam belőlük, ami átmegy a rostán, az is esélyes egy kis alakításra .
köszi a szétszedés nem volt nehéz csak nem találtam a szimeringet. de jóra gondoltam hogy valami szaki tett be helyette egy darab filcet. biztos kéznél volt.