Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fék mindenképp marad ha más nem tartaléknak.
Az elsót kb 20mm-el ahátsót pedig még öttel feszítettem elő de az első teló rugóim nem egyfomán csilapítanak az eggyik el van lágyulva a mofakeres az jó vagy kár érte pénzt adni?
Keri-t tavaly Bambi hátsófék-szerelésre kárhoztatta a motorján, mert nem volt rajta , addig nem mehetett fel a pályára, úgyogy nem ajánlom . Inkább ne használd, csak kopik ....
a hátsó telóban hogy?
Én csak az elsőn! A hátulja szerintem fasza!
Az elsőt ne de a hátsót nyugodtan lesz! edheted
Telórugó variálás? Az mi? Ráülünk, oszt megyünk, én pl. 90 kg körül mozgok, ezért egy kicsit sűrítettem az olajon az első-hátsó telókban, de ez tényleg ízlés és stílus kérdése.
leveszem az első féket és lessz
Vagy eggyik vagy másik! Ha van lendület, ami mz-nél nagyon fontos akkor 18, ha nincs 17!
Na ez is egy olyan téma, ami nekem fehér folt , ezért is szoktam nálam gyorsabbakkal menni pályázni....ha belegondolok, tulajdonképpen akárkivel mehetek akkor ezen az alapon
Áttétel kis lánckerék 18,17
Áttétel? Ha látlak motorozni megmondom!
ez full syntetic vagy csak félig? Mik a guminyomások eleje hátulja ugyanannyi, teló rugóval variáltatok, mi a sújotok hozzá, első fékbetétet mijet használtok?
Ne aggódj, én 51-es huszár vagyok, jobbat még nem mentem Kakucson, legalábbis dokumentáltat nem, de ha megyünk motorozni, a honlapunkon vagy itt úgyis szólunk.
ok annak örülnék ott beszéltek mz vel 42 -ről kicsit hihetetlennek tünt mert senki nem ment 46 alá az is eggy supermotós srác volt de csak pár kör ereéig tudta ezt a tempót.
1:30! Én legalábbis! De én sokmindenben nem értek eggyet a többiekkel! Pl: guminyomás!
Én meg Castrol-t használok, 1:20 arányban . Asszem az is Racing 2T, de használtam Scooter 2T-t is, nem éreztem különbséget, szerintem a viszonylag alacsony fordulatszám miatt nem jön ki a differencia. A blokkomat még 2006 júliusában szedte ráncba Bambi mester, azóta nyúzom, egy zokszó nélkül tűr mindent, csak annyit ajánlott, hogy 20-as keverékkel használjam....megfogadtam és az 50-es keveréket használók nem bírták a tempót, a nyári forróságban túlmelegedtek a blokkjaik, én meg elszeleltem a hosszú egyenesekben (Tiszacsege, utcai pálya).
Azóta inkább hallgatok az okosabbra .
Kösz, hogy kisegitettél, én meg Rabócsin nem voltam!
Lehet MZ-vel 47 végét 48 elejét menni! Az már ing gatya, de lehet! Mi szoktunk járni ha gondolod eggyeztethetünk!
1:50 vagy 1:60 hogy keveritek az olajat?
Köszi az mzracing.hu -n pedig ha lesz verseny az fel lessz téve csak nem találtam hogy mi szükséges hozzá egy mz+telitank+én és nyélgáz
Naszóval, pályák:
- Rabócsiring: Máriapócson van, olyan 950m hosszú, csak napidíj van, 6000 Ft
- Gokartland: Gyöngyös mellett van a Brezova-tanyán, van napi- és félnapos díj 6000 ill. 3000 Ft
- Kakucs
- Kecskemét: ott még nem voltam, majd benike eligazít
Ezek mind gokartpályák, 800-1000m hosszúak, emzéhez igazítva gyárilag
Van még az Euroring, az is fasza, jól lehet rajta húzni a gázt, mert ez már hosszabb, de marha drága (meg jól el lehet rajta törni a csuklómat, én ökör )
Hát én IGOL RACING 2T-t használok, nagyon bejött!
Gyöngyös, nem szeretem mert nagyon ritmustalan, lassú! Kecskemét, nagyon jó pálya! Euroring, imádom csak nagyon drága!