Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!
Ha van othol már régi rossz lamellád akkor könnyen csinálhatsz egy célszerszámot...egyszerűen egy laposvasat ráhegesztve a lamellára és ezt ráhelyezve a kuplungagyra már ellen tudsz tartani könnyen....
Üdv! Lenne egy olyan problémám,hogy nem bírom leszedni a a 150-es ETZ-mről a kuplungagyat
Szóval már azzal is próbálkoztam hogy le 1-be és a,hátsó kereket is lefogattam.Így se sikerült mert csak a lánc nyúlt,vagy a fene se tudja,de egyszrűen nem tudtam leszedni.Muszály lenne lekapnom,mert a kuplungláncot ki kellene cserélnem. Boldok Karácsonyt és olcsó benzint(olajat ) mindenkinek!
Én a helyedben egy jót vennék nagyon olcsón!
Én a helyedve egy szart vennék és legalább tudod hogy mit cseréltél ki benne. Én így vettem mind a két mz-met(amit már el is adtam).
na srácok.. jövére kéne indulni a kupában.. mia jobb ha megveszem 100ér nagynehezen egyszerre a neten hirdetett versenygépet akár, vagy veszek valami jó állapotú utcait amit lecsupaszíto9k, vagy ha veszek egy hulladékot nagyonolcsón, és megcsináltatom?
Polírozni ingyen van, ha nem tudsz akkor is párszázasért megcsinálják. Egy új munkahenger 10-20 rugó + ha én csinálok valamit és jó akkor örülök. De te tudod.
Szenvedős polírozgatni. Könyebb megvenni rá a jó fékmunkahengert és még tuti hogy ezzel jobb lesz.
Kellemes ünnepeket minden MZ-snek!
Hi! Ha a gyári fékdugattyút felpolírozod sosem fog folyni. Egy fékmunkahenger csere nem biztos, hogy jó ötlet mert ha nincs összeméretezve a nyereggel nem fog annyi olajat nyomni, hogy a betétek kielégítően mozogjanak. A fém cső nagyon jó ötlet. Amúgy az MZ fék Brembó koppincs, nem olyan rossz , PL. a régebbi Guzzi-kon ,Bömiken ennek az eredetije dolgozik
Nem tudom pontosan milyen robogó munkahenger volt, de raktam képet az előző hozzászólásomba rólla.
Meg kapott egy fém fékcsövet. Ennyi. Nekem nagyon bejött.
És pontosan mire cserélted le a féket?
Nem tudom nekem nagyon jó fék lett ezekkel a cuccal.
A gyárit egyből kidobtam.. mindíg folyt meg minden baja volt
ja ja bocsi lehagytam az előbb az írás jeleket ez is egy nagy szar volt a gyári a legjobb az eddigi tapasztalataim alapján ferodo fékbetéttel. még a fém fékcsövet sem lehet rajta észrevenni. úgy tünik nekem az a lényeg legyen rendbetartva ha rendesen használva van akkor lehet eggy komolyabb menet után fékolajat cserélni és tökéletesen működik utána megint.
Talán mert nem passzoltak össze a dolgok... nem rotyogó fék kellett volna
Hali.
Nekem japán robogó munkahenger volt fent fém fékcsővel. Gyári fékbetétekkel.

Meg se közelíti a gyári etz féket....
sziasztok van értelme kicserélni a gyári féket az etz tesóméra lett fém fékcső+vespa főfékhenger rakva aztán maradt a fém fékcső meg a gyári fékcuccok és így a legjobb ja még anny hogy ferodo fékbetét van benne nektek mik a tapasztalataitok.
Kis fék, nagy gáz!
Úgy nézem a mofekeresnél a fékkar állítható. Mármint a dugattyút nyomó résznél tudsz tekerni egy kis csavart. A Bambiféle Hyosungnál ez fix, a kar egy komplett öntvény, nincs benne csavaros állítási lehetőség.
Amúgy én azt hiszem ha megépítem a pálya ETZ-t akkor arra valami robogó főfékhengert teszek (yamaha jog, honda dio, vagy valami ilyesmi) kicsivel kisebb átmérőjű dugattyúsat mint a Hyosungé. Akkor igaz, nagyobb úton jár majd a fékkar, de ugyanakkora erővel húzva nagyobbat harap a tárcsába.
És az miben különbözik a mofakerestől, mert eléggé hasonlítanak!?

http://mofaker.hu/termek.php?t...
Ránézésre azt mondanám, hogy a Bambi féle Hyosung főfékhenger.
Legalábbis nekem olyan van és tök így néz ki. :D
Hali!
A főkfékhengered az mofakeres vagy bambitól van?
nem tud valaki terepre mz-t ocsó pézé? mind1 hogy milyen csak müködjön
Mi ez a nagy semmi itt?