Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor az a zavarszűrő vagy a töltést emészti fel ha valami problem van az aksinál.
áhh kössz sose tudtam miez a szar. de ez nem az állórészen ami van hanem az ülés alatt volt, megszakítós a gyujtás
Gyújtó kondenzátornak tűnik. Ha megszakítós az ETZ akkor lehet benne ilyen és akkor a megszakító beégését hivatott megelőzni.
Ez mi? és milyen szerepe van az etz-ben?
itt az enyém előző hozzászólásba linkeltem , eladó ezen semmit nem kell hallgatni :D csak eljönni és kipróba
sziasztok!
szeretnék egy mzt a birtokomba venni kiváncsi volnék hogy mire kell odafigyelni a vételkor pl motorzaj vagy bármi ami hasznos lehet rugó.... a választ elöre is kösz.
sajna nem ugyan az , mert a 250 esnek vastagabb a főtengelye mint a 125 nek
Etz 250, de tudtommal ugyanaz a 125-é is.

Megyegyezünk ha érdekel. Nekem már szinte csak "szemét" a sok alkatrész.
pontosan milyen motoré?(ts, etz, 125-150-250?)
mennyibe gondoltad?
Gyújtásom van állórésszel együtt ha kell.
Szerintem nézz szét a Vaterán,ott nagyon sok Mz cucc van,és ahogy láttam,jó árban vannak a blokkok is.
nincs valakinek elfekvőben mz ts 125/150 es blokkja? esetleg karbival és gyujtással együtt
Hello! Van egy eladó ETZ 125/150 vázam,hátsó kerekem, kipufogóm + még jópár kiegészítő!Ha érdekel vkit, e-mail és msn cím az adatlapomon! Ja és van még egy ETZ 125 endurónak átalakítva, igényesen!Teljesen felújitott blokk, DT 125 idomok, cross gumik,teléjes müszerzettség,stb...papiros(csak müszaki nincs rajt)!
sziasztok!
van egy eladó 125/150 es ETZ be való gyári használt főtengelyem, semmi kottyanás, jó ékpályák és menetek. keveset futott motorból lett kiszedve, mivel összetörték. ha valakit érdekelne szóljon bátran
üdv
mitoo
Ők azok. :D
Első alkalommal nagy motorral jöttek. Kéri a Honda CB-vel a Soltész Tomi meg az R6-al. Akkor nem igazán tudták tartani a tempómat, pedig szar volt a 3. sebességem.
Mikor másodszor mentünk akkor már hozták az MZ-ket utánfutón. Na akkor kicsit szar volt a motorom, a 3-ast addigra megcsináltam, de a gyújtás beszart és 4000 fölött mindig bedadogott. Mind1, ez csak kifogás, szóval mikor MZ-vel mentek akkor már én maradtam le inkább. Nap vége felé sikerült perecelnem is.
Benike: Köszi az infót! Épp most nézem, hogy létezik-e a hyo méretében is.
Viszonylag hamar bemelegszik, nagyon stabil gumi! Nagy melegben hajlamos az elmelegedésre! Ilyenkor csak 10 kört tudok stabilan menni vele, persze versenytempóban! Iszonyatosan jóindulatú, nagyon érezni a csúszáshatárt! Finoman megúszik a motor, és nem veszti el hirtelen a tapadását! Na ez ha túlmelegedett, nem mondható el róla! Szerintem közútra is jó lehet! Érdekes módon nekem sokkal többet kibir mint a sima változat! Bár még az is érdekes, hogy nekem az első jobban fogy! Lehet azért mert Állat vagyok?
Lux:Köszi az infót, sokat segítettél!
mzclubhungary.com-fórum-Bambi mester segít!
Hali nekem a sima k65-ös jött be előre 300-as hátra 100/90-es közúton sem kopik nagyon de a kakucs ringen is tökélets volt és csak fele annyiba kerül mint az rsw bár azt még nem próbáltam de szerintem még mennem kell sokat hogy kevés legyen ez a gumi a kakucson kb 5-6 alkalmat bír ki a hátsógumi az eleje meg kb dupláját 3 kör bemelegítő aztán lehet űzni nem meklegedett tú de kb 45percnél több nem volt vele menve folyamatosan.
Ja,és 150-es ETZ
Üdv!Valaki tudna nekem abban segíteni hogy hogyan tudnám leszedni a kuplungot,meg a kuplugláncot?
Benike:Köszi a gyors választ!
Van még néhány kérdésem róla:
Felmelegedési sebesség? Túlemelegedési hajlam nyáron pályán /effektíve pont kakucsra járok néhanap/? Stabilitás a szélein? Közúti használhatóság? Élettartam? Tapadás vizes körülmények közt?

Természetesen tudom hogy egy gumi nem lehet jó mindenre, csak reális képet szeretnék alkotni róla.

Előre is köszönöm a válszodat!