Én is tervezem az MZ kupán való indulást, csak eléggé pénz hiányában vagyok mostanság. Motorom ugyan már van erre a célra (nem az ami az adatlapomon van), de még fel is kell készíteni rendesen, ami nem kis pénz.
Szóval nem biztos, hogy az még 2009 végéig teljesül.
Amúgy már voltam 2x pályázni Kakucson az utcai MZ-vel, 2 MZ racinges kollégával. Nagyon jó élmény a pályamotorozás, az biztos.
nem is a feladás része,de átgondolva elég sok akadályba ütközik.távolság(győri vagyok),idő,főleg ha apám is jönne,márpedig úgyis jönne(ha már én nem értek a szereléshez),bár bőrruhát mindenképp akarok venni,emiatt meg aztán pláne kötelező lecserélnem a cordurát,aztán az állandó szerelés meg nyűg,ami igazából csak az olvasott cikkek alapján azért zavarna,mert ha egy alkatrész új,én úgy vagyok vele h legyen is jó akkor jó darabig.persze ez a silány minőségű utángyártott áruknál megbukik,mint ahogy amit linkeltél is olvasni lehetett.ennek ellenére azért nem vagyok egy 4t örökéletű motor fan,nem is volt eddig 4t-m,de akkor is.
aztán ott van 1-1 verseny költsége(+utazás),stb.annyira közel nincs jó pálya,dunaszerdahelyen van egy meg aztán itt a pest alattiak,főleg kakucs,amik árban megfelelnének gyakorlópályának.
majd még egyszer lehet benevezek,de nem hiszem h 2009ben.egyenlőre halasztva.
2 dolog áll mellette:a leírtak ellenére is ez lenne a legolcsóbb,és mert ha valaki volt már pályán szerintem nem tudja abbahagyni.
Ne add fel ilyen könnyen! Soha nem tudod meg ki lehetnél, ha meg sem próbálod! Ez a többiekre is vonatkozik! Tessék kipróbálni! Én már 14 évesen is kergetőztem!
lehet igazad van,bár bábolnán nem tűnt olyan elérhetetlennek a közepe,vége de még nem körözöttek.igaz nézőként más megítélni ezt.
ha viszont kocsi,futo stb az nem jo,tul sok időt vesz el,és nem tudom apám mennyire támogatná az ötletet,nem hiszem h erre van ideje.mind1,akkor maradok a jó öreg nsr-nél,pályára jó lesz ez is,a versenyzés meg marad haverok között,a kupák még ráérnek
csak azt nem tudom hogyha ebből esetleg lenne valami,papírost,vagy anélkülit vegyek...minegyiknek van előnye,hátránya.papíros jobb lenne talán,bár van utánfutonk,de mégis csak jobb ha saját lábán tudna menni közúton.és körülbelül mennyire erős a mezőny?tehát gyakorlással lenne-e esélyem egy középmezőnybe?
(eddig csak kisebb pályán,gokartpályán mentem,meg cseszneken szoktam szerpentinezni,azt ráadásul még a régi kis TZ-mel.na szóval nagy versenymúltam nincs).
Kell egy jó MZ! RITKASÁG! Kell rá két jó gumi, ha jó a bringa évközben nem nagyon kell rá költeni, csak ha legelni mész! Tavaly nekem se volt licenszem mert gyakorlatilag nem is volt MZ kupa, csak csapódás volt más rendezvényekhez meghívás útján! Napi licencel lehetett menni! +költség még, hogy azért közben kell még gyakorolgatni is!
közben én is nézegettem,ebbe is belenéztem.
tehát ha jól értelmezem kell egy mz(ezt a lépést nem érdemes kihagyni ) a felkészítése a kezdeti időszakban minimális ráfordítást igényel,a licens akár kompletten évi 14e-ért megkaphato,és versenyenként 6-7 de max 12e ft a nevezés.nagyjából ennyi?
(+ szerelési,javítás ktsg)
Tudna valaki felvilágosítást adni nekem hogy a srácok az MZ-kupán melyik heidenau gumitípust használják?
Esetleg van köztetek olyan aki erről a gumitípusról "első kézből" információt tud adni?
bizony bizony
egy kétütemű motor kipufogója a diffuzorból kivezető cső végéig tart.....onnan jön a hangtompító ami ha nem szűkebb keresztmetszetű akkor nem ront a kipuffogón....
Én sem oltogattalak, h ha úgy jött le, akkor bocs! Én csak leírtam a véleményem. És úgy néz ki, h mégis valamelyest nekünk van igazunk, mert láss csodát vhogy felmászott az a rezó a mocidra! Az most egy megint más eszmecsere folyamat köztünk, h mennyire fog jól működni!?
Pont most akartam belinkelni, hogy ha már annyi faszság elhangzott, akkor tudjon művelődni, aki úgy érzi hogy kell neki. Végdobnak tényleg SEMMI szerepe a hangtompításon kívül. Arra kell vigyázni, hogy azért legyen annyira nyitott, hogy attól torlódjon fel a gáz. Tehát nyitottabb legyen mint a konfúzor, mert ugye az fogja meg a cuccot.
Tudom hogy milyen egy rx kipufogója, sőt még azt is hogy milyen egy arrow kipufogó rxen... És én nem oltogatlak, csak elmondtam hogy szerintem ez így nem igaz amit mondtál, és nem lesz a legideálisabb...
Rezonátor kipufogó méretezésnél nem csak a köbcenti számít!
Az meg egy óriási baromság, hogy a végdob a legfontosabb egy rezónál. Ha normális rezonátor kipufogóról beszélünk, akkor a dobnak semmi szerepe nincs a hangtompításon kívül. A rezó végcső átmérője fontos, de, hogy azt követi egy hangtompító dob vagy nem, az teljesen mindegy.
Amúgy ha valakit részletesebben érdekel a rezonátor működése, akkor itt megtekintheti!
azt se tudjátok mien husszo a rezom...meg h mien lassan meg gyorsan meg hogy szélesedik...Tudjátok hogy anyira végülis nem érdekel má a véleményetek me oltotok...NEKEM JOLESZ ÉS AZ MZNEK IS...képzeljétek el most jöttem haza a motoromtol és ott volt egy etz-re valo rezo és megtudtam nézni egymás mellett a 2-t..igen majdnem ugyan oan...Most má csak azér is megmutatom h fog kinézni a motoron...Nem tom most végülis mér lett ebböl ekkora vita...
VÉGE
Szóval nem biztos, hogy az még 2009 végéig teljesül.
Amúgy már voltam 2x pályázni Kakucson az utcai MZ-vel, 2 MZ racinges kollégával. Nagyon jó élmény a pályamotorozás, az biztos.
aztán ott van 1-1 verseny költsége(+utazás),stb.annyira közel nincs jó pálya,dunaszerdahelyen van egy meg aztán itt a pest alattiak,főleg kakucs,amik árban megfelelnének gyakorlópályának.
majd még egyszer lehet benevezek,de nem hiszem h 2009ben.egyenlőre halasztva.
2 dolog áll mellette:a leírtak ellenére is ez lenne a legolcsóbb,és mert ha valaki volt már pályán szerintem nem tudja abbahagyni.
ha viszont kocsi,futo stb az nem jo,tul sok időt vesz el,és nem tudom apám mennyire támogatná az ötletet,nem hiszem h erre van ideje.mind1,akkor maradok a jó öreg nsr-nél,pályára jó lesz ez is,a versenyzés meg marad haverok között,a kupák még ráérnek
(eddig csak kisebb pályán,gokartpályán mentem,meg cseszneken szoktam szerpentinezni,azt ráadásul még a régi kis TZ-mel.na szóval nagy versenymúltam nincs).
tehát ha jól értelmezem kell egy mz(ezt a lépést nem érdemes kihagyni ) a felkészítése a kezdeti időszakban minimális ráfordítást igényel,a licens akár kompletten évi 14e-ért megkaphato,és versenyenként 6-7 de max 12e ft a nevezés.nagyjából ennyi?
(+ szerelési,javítás ktsg)
Tudnál egy kicsit mesélni arról h mi kell az mz kupában való részvételhez,milyen anyagi vonzatai vannak,pontosan mit lehet átalakítani stb?
Tudna valaki felvilágosítást adni nekem hogy a srácok az MZ-kupán melyik heidenau gumitípust használják?
Esetleg van köztetek olyan aki erről a gumitípusról "első kézből" információt tud adni?
Előre köszi!
egy kétütemű motor kipufogója a diffuzorból kivezető cső végéig tart.....onnan jön a hangtompító ami ha nem szűkebb keresztmetszetű akkor nem ront a kipuffogón....
Az meg egy óriási baromság, hogy a végdob a legfontosabb egy rezónál. Ha normális rezonátor kipufogóról beszélünk, akkor a dobnak semmi szerepe nincs a hangtompításon kívül. A rezó végcső átmérője fontos, de, hogy azt követi egy hangtompító dob vagy nem, az teljesen mindegy.
Amúgy ha valakit részletesebben érdekel a rezonátor működése, akkor itt megtekintheti!
VÉGE