Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bocs h hosszu de nem tudtam rövidebbbe leirni..
jovan nyuggee van..Az a baj erre ien rezot akkor se tudsz csinálni meg számolgatni...!Higyétek el 1honapos probléma volt h mi legyen...!megkérdeztünk kb 20 embert aki ért ezekhez...aki csinálja a blokom meg a vázat az megszámolni nem lehet szerintem menyi Panoniát mz-ket jawakat tuningolgatot épitgetet meg. ...Neki van egy oan ismeröse aki csinál tuning kipukat motorokra és mivel én azt nem akartam hogy lenn menjen el ezér "lehetetlen" szinte kiszámolni hogy mien legyen...vdani-nak meg anyit hogy a reszelgetés azér lesz a kipu után mivel igy hirtelenbe nincs anyi pénzem..ez a kipu má a reszelgetéshez van...ürtartalomra kb anyi mint ami a tuning mz-nek fog kelleni...de a legtöbbet a végdob számit meg h mien átméröjü csövel lesz megoldva a rezo és a végdob öszekötése..A rezo épp az ami csak egy részlet az egész egybe számit..pl mondok saccra pár adatot... tegyük fe egy 125ös gyorsasági rezojába befér 2-3 liter viz akkor a crosséba 4-5..Szoval nem lehet ezt igy kiszámolni h nekem terepre mien fog kelleni...meg ugye az egyik 15 centi átméröjü addig a másik lehet 20.Amig az utcai rezo meg a végdob között van kb 10-20centi a terepre tervezetenéél van kb 30is..ezzel is kellett számolni..A számokat csak tippre mondtam..kiis nevethettek azt gondoltok amit akartok..Szakértövel csináltatom a dolgokat és tuti h jo lesz...Aki csinálná rá az utcai rezot az kitudna hozni plusz 5 lovat..de ott a végdob és a rezo között ugye nincs semmi távolság szinte...Amig nekem lesz minimu 30centi és ugye ennek arányába kicsit nagyobbnak is kell lennie a rezonak..plusz az se mind1 ha má itt tartunk h alacson fordulatosra akarom vagy magas...De ürtartalomra ez kell az tuti...aztán a töbit meg ehhez kell alakitani..
Ezt fordítva szokás, elöbb a reszelés, aztána rezó rá...
Attól még a nagyobb köbcenti miatt több benzingáz ég el, és ezért nagyobb rezóra van szükség! 1 próbát megér, de szerintem vigyázz vele!
Jah ugy terveztem...Gyengébb számolgatások meg tippelgetések után ugy tünik ez lesz igy elsönek a legjobb választás...Mer ez egy 125ös aprilia rx-é...(jo tom jöhet az a szöveg h az etz 250...az oké de pl loeröre töb az rx meg fordulatra is..és ha naon nagy lenne a rezo akkor eltünne minden erö...igy is félek h sok lesz neki... a végdobot má átalakitottam h jo legyen az etz-hez.Én ugy gondolkoztam h ugye tuningolni is akarom majd..hogy még akkor is böven jo lesz ez a rezo..söt lehet h majd akk lesz a legjobb...amikor má eléri a 30lovat az mz lehet akk lesz tökéletes...a végdobbal nem tom mi lesz me ugye ez csak a kezdethez lesz...de ha beválik akk marad..
Kb enyi..
Jó ez!
Ezzel a rezóval akarod üzemeltetni?
Lassan kész az etz-m..Má a blokk egybe van holnap lesz beillesztve a vázba plusz összehozva a lánckerék...Hétvégén lehet má itthon lesz..Hétvégén má itthon is lesz lehet...Gondoltam megsoztom valakivel melékelek pár képet ha valakit érdekel...Kb ien lesz...
Rony
Oké,köszi
Sztem egy tank kicsit sürübb keverékkel...Aztán utánna gynegén lehet neki adagolni..Fokozatosan kell hozzászoktatni...Sztem egy dugocserénél kb enyi..Itt ugyis csak a gyürünek kell bejárodnia..
Üdv: Rony
Üdv!Meddig kell egy zsír új dugót járatni?Ugyan úgy 1000km-t?
nem tom meik lenne a jobb megoldás...egy hüvelyezés dugo csere megvan kb 60bol...az alatt...de sztem bontoba veszel rá normál 125ös hengert dugoval 30-40ér...Aztán ha mz-t akarnál maszekolgatni bele..akk elhiheted nem egyik naprol a másikra fog..sok gond lesz meg pénz az is...pl blokfelfogatások láncöszehozása...Az az egyik legfontosabb aztán kipufogo szerkesztése(mz erre a legfinyásabb)Meg tegyük fel mint nálam is blokot teljesen felujitom minden szinte uj lesz benne..minden csavar csapágy szimering henger dugo fötengely kuplung...MINDEN...Szal hidd el elfog tüni az a pénz..de igazábol nem tom hogy is vagy most...Van 250es blokod? De én azér elgondolkoznék a helyedbe mi is legyen...:S
köszönöm a hozzászólást roni amugy 160-as pollini henger volta tuaregben de megadta magát hüvelyezni kellene ezért próbálok más megoldást
Tudom h 250es ezt mondom...de nézéttek meg h a francba néz ki...sztem naon ocsmány meg mien fura lehet vele menni
Meg sztem azé az etz megoldással nem is stabil a váz...Má mint a blok felfogatására gondolok.mer az mtxnek a tank alatt elég vékonyka a váza...és igy ugye hajlékony lesz..Én egy 125ös vázba tuti 150est tennék max...Meg 2t vázába sztem nem is tennék mást...egy 4t nek azé nagyobb a hely meg minden ott azér könyebb...
De ez csak az én véleményem....
Rony
így van
Az volt már eladtam kellet a lé!
Anyád bakter ez a panónnia tényleg a te géped!
Rony én ezt megnéztem töbször is (a vidit is és a képeket is) és sztem ez tuti 250es, a hengerből is ítélve és youtube.com a vidinél is oda van írva, h 251!
oké kössz énis gondoltam arra h nem teszek bele
Akkor semennyi
Ha ilyen blokkod van akkor nézegesd írj a tuaregbe, h mérjenek neked 1-2őt én is ezt csináltam elsőteló ügyben! Ha simsonba belefért akkor sztem ebbe is belefér, csak ügyesen kell csinálni!
mzclubhungary-an a linkek között van egy oldal ahol foglalkoznak dugó készítéssel!
heló!hány deci olaj kel az etz hátsóteleszkopba? ha lenyomom a moci hátulját azt akarom h visszapattanjon de most csak lassan visszajön.
áhhhh hallod...Sztem ne is igen probálkozz a 250essel..sztem dobd bele a 150est..annak több az eséley és normálisabb is lesz....Tapasztalatbol mondom..Én most egy xt 600as vázba faragom bele a 250est és igy is necces...:S:D de megprobálni meglehet csak akk naon elöl lesz a blokk és akk sárvédöt is elfelejheted sztem meg akár a kiput se tod megcsinálni rezosra me akk beleér a kerék rugozásnál...Egy vidiböl vágtam ki pár képet...Ez egy 125ös mtx vázba van..Sztem kb ien lenne a tied is...:S én nem hiszem h 250essel probálkoznék..viszoint oanrol h 150est raktak bele 125ös vázba má sokat hallottam meg láttam...De gondolom azé akarsz 250est me azod van mi? de ha megprobálod sok sikert azt várom majd a képeket meg videokat meg igen érdekel az ien...
üdv: Rony