Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szal azt mondod, h a mitas az szár! Aha!
ha meglenne még a kis MuZ akkor már biztos nem Mitasban járkálna! persze túrázni jó,egyébként viszont annak ellenére h kicsit farnehéz az mz alig-alig melegedett fel nekem,a 18éves gyári első sz*rrá kopott gumi jobban tapadt.
Szerintem meg hátra 4.10-es gumi kell! Az RSW pedig sokkal többet elment mint a sima heidenau!
Ha pályára akarsz gumit, akkor ezeket ajánlom:
előre: Heidenau 3.00x18 47S K65 TT
hátra: Heidenau 110/90x18 61H K65 TL
vagy 110/80x18 60S K36 TT
Ha nagyon sok pénzed van és versenyezni is akarsz akkor veheted az RSW Racing változatot is, ami még puhább keverék mint ezek de gyorsabban is kopik. Amúgy a sima verziók is úgy tapadnak, hogy lábtartót és kipufogót lehet vele karcolni.
Mitast nem ismerem, arról nem tudok nyilatkozni.
Ohó már meg is találtam a gumi összetételt! Már tök rég kerestem, h normális minta legyen elől is és hátul is!
Hátul Mitas H15 130/70 Elől H14 100/90 vagy esetleg fordítva!
A lendülestes témában igazad van! Nem mindtha ebben nagyon hozzátudnék szólni a dologhoz, mert nem pályáztam még, de ha nézted a képeimet akkor gondolom látszik , h én inkább a terepviszony felé vonzódom! ÉS! emelett szeretnék majd a géppel aszfalton is mászkálni! És gondolom abban eggyetértünk, h terepen nem olyan edszerű mindenhol lendületből motorozni!:) Na meg hát szerintem a két műfajt nem minden esetben lehet egy kalap alá hozni!? De ha nyárra kész lesz a gép tervbe van véve egy-két pálya meglátogatása.
Mi a véleményed a mitas h06os gumiról? Mert ilyen van fennt hátul 3.5 és hát a mintájával úgy ahogy kezdek megbékélni, de nem tudok róla semmit! Mert majd úgy szeretném összerakni az aszfaltszettet, h vmi pofája is legyen!
Nem +lóerők kellenek ahhoz, hogy gyors legyél! Át kell lépni azokat a határokat amik az ember fejében vannak, és meg kell tanulni lendületből motorozni MZ esetében! Lehet neked akármilyen tuning, ha nem tudod a maxot a motorból kihozni úgyis lehagynak! Azt az időt meg pénzt amit beleöltök hülyeségbe, inkább költsétek motorozásra! Minél többet megy az ember, annál rutinosabb lesz! Sokat kell járni pályára, mert ott lehet nagyon megtanulni, hogy hol és milyen tempóval lehet menni! Érdekes módon még én is tudok néha új dolgokat tanulni! Ha esetleg összefutnánk valamelyik pályán, nyugodtan szóljatok, szivesen segitek ha látom, hogy nem elhanyagolt szétbarmolt motorral vagytok.
Énis szoktam fáradt lenni és nekem sincs mindig kedvem írni, de ha arra van erőd, h smile-t beírj, akkor legyen arra is, h kommentáld 2 mondattal a dolgodat! Csak is kizárólag ezért tartalak parasztnak, egyébként lehet, h teljesen oksé vagy, de velem bunkón viselkedtél! Sztem neked az a bajod, h én nem úgy gondolkodok mint, te (ezt már le is írtad itt annó---), h szterinted a gyári a legjobb, minden belekotrás az élettartam lovására megy! Azért sztem ebben van egy határ ami még belefér! De ezzel énis és remélhetőleg minden tuningoló és plusz lóerőt kívánó mz-s tisztában van, de ez persze nem olyan mértékben van mint ahogy te előadod! Valamit valamiért én ezt bevállaltam, de azért, mert szted ez szar attól még nem kell fikázni! Én se kezdtem el veled vitatkozni a nézeteiden! Úgyh leszel szíves ezzel a dologgal békénhagyni! de egyébként, ha normálisan rátudsz kontrázni a dolgokra és kifejted meg alátámasztod az igazad, abban az esetben teljesen okk! Így énis akár nagyon szivesen "vitatkozom" veled! De nem abban a formátumban ahogy te ezt elkezdted!
Mi lenne ha mindenki ezt csinálná mint te, az egész honlap már rommba dőlt volna!
Remélem kielégítő választ adtam, amennyiben vártál! Várom a válaszod!
Szóval paraszt vagyok!? Nem tartozom senkinek magyarázattal kismajom, de most jókedvem va , és leírom neked, hogy sajnos nem sok időm van néha fórumozni, ezért van ,hogy csak elolvasom néha de fáradt vagyok és nincs kedvem irogatni! A leereszkedésről meg annyit mondanék, hogy 2-éve foglalkozom két sráccal akik az idén már mentek az mz kupában! 17-18 évesek nem nagy motoros előélettel és nem lettek utolsók! ÉN nagyon szivesen segítek annak, aki nem szájhősködik mint TE majom! Ja, és te még mindig kezdő vagy, és tudatlan!
atf
Te gusztustalan hájgombóc! Te ne verd bele az orrod mások dolgába, tedd a farkad inkább a nyuszikádba!
kovacsd15 kukac hotmail pont com
Add meg mail-címed és küldök képeket!
hello! szeretném megkérdezni h Ti milyen olajat használtok a váltóba?
Boccs,csak hülyén írtam Na szal,ha 160-as lessz a gépezet,akkor érdemes-e szétszedni,hogy a csapágyakat meg a szimeringeket cseréljek?Vagy ha jó,akkor felesleges?Mert még elég jó állapotban vannak.
Véleményem szerint ha jó állapotban van a főtengő akkor elbírja! A blokkot pedig szét kell szedni csapágy és szimering cserénél.
Azzal ugye tisztában vagyunk, h ez kuplung fogaskerék és nem nagyon hasonlít (ahogy vesszük) az első lánckerékre!
Szerintetek a 150-es főtengó,elbírja még a 160-as hengert? És ha már erre kerülne sor,végképp szét kellene szedni a blokkot hogy csapágyakat,meg szimeringeket cseréjek?köszi!
Ezek nem eladó cuccok.Meg amúgy,is Google-s kép Ja,és nem is az enyém
Mekkor a fogaskereked etz 250-re való?
Ha valaki tud etz 250-re elsö 16-os fogas kereket irjon sobi83@freemail .hu
köszönöm
Én is írtam egy vagyis 2 üzit! Majd írj!
Képet tudsz róla feltenni?
Küldtem mailt.
Ha valaki tud nagy fogaskereket hátra etz-re irjon sobi83@freemail.hu