Azt hiszem van, de rosszul írtam, kb 2 hónapja jöttem rá, h mienk is csak 1.3as mikor belenéztem a forgalmiba, kb 3 évig tévhitben éltem!
Na dani én léptem!--- 8kor Mom Parban New World Disorder 9 bringásfilm vettítés van!
De rony nem csak az a kibaszott átmérő a lényeg, hanem, h milyen hosszú is mer fele annyi idő alatt visszajön a kipugáz a hengerhez mint kéne! Nézd meg a simsonbolt.hu-n a tervezett rezót, h milyen hosszú és, h milyen lassan szélesedik ki, és aztán ezt képzeld el "összetekerve" "crossosan" Még akkor is sokkal hosszab mint egy cross-é!
Kadettből volt 1.4 es is? Nekünk 1.3 as volt, azon tanultam vezetni, aztán meg is kaptam, de eladtam gyorsan motoros jogsi miatt, pedig szerettem azt a kocsit...
De akkor neked a doboddal volt alapból a baj vagy vmi nem volt beállítva rendesen! Egy normál állapotú mtx-et akárhogy hajtasz 6ikban nem nagyon szabadna lángot vernie meg kipunak izzania!
Jovan ez a forum is kezd elbutulni...én csak mondom..de amugy mér ne lehetne jo?nem értem a problémád..etz-m 250es uyge amiket mutattak nekem tuning rezokat annak a átméröje majdnem centire pontosan ien...JOvan nem akarok én má többet magyarázni enyi ugy elég volt nekem mára ebböl...majd ha kész lesz akkor esetleg megis nézitek a vidit amit felrakok rola és akk majd átbeszélhetjük h menyivel változott!
részemröl ezt én befejeztem...má 2x
Nekem nem volt melegebb, akkor volt meleg amikor egyszer véletlenül szar olajat kapott, akkor rohadt forró lett, egyébként ugyanolyan meleg volt dobbal meg anélkül is...
Nem mer sokat gyorsulgattam még anno az mtx-el..(volt benne kis henger tuning...)aztán sötétbe gyorsultunk egyik este egy kmx -el aztán akkor probáltam ki elöször h mien ha benne van és mien ha nincs...nah elsö kör benne volt...lehagytam gond nélkül....12böl 11x (az az egy az én hibám volt...vagyis nem de mind1) aztán amikor kivettem mondom had szoljon me nem halom mikor kell váltani a kmx miatt me azon má elégg nyitott volt a kipu...szoval kivettem és akkor kijelöltünk egy pályát kb 3-4 kilométert(felén gyosultuk ez elsö adagokat) de raktunk bele pár kanyart is meg ienek. nah kivettem kb 2kilométeres ut egyenes volt belöle és akkor elindultunk ment azé nem sokkal volt gyengébb de a kmx mellett azér éreztem má, és akkor 1km után azt monták a sötétbe látták h izzik a kipum...meg köpött pár lángot is 6 üvegen....amikor megálltam és megnéztem akk m csak füstölt de elég keményen(nem akarom megtudni mien lenne dob nélkül...sztem nem birta volna ki ...)
Rony én azt aláírom, h több dolognak utánajártál meg többet olvastál dolgokról, de nekem azt ne akar beadni, h egy crossgépről vagy mit tom én miről szerzett rezó (ami kb 2X akkora fordulatra van tervezve mint ahol az mz működik) jó lesz majd a mocidra, h ha csinálsz rá egy másik végdobot!?
És lehet rá tervezni rezót, csak max te nem a megfelelő embert keresed! Bocs, de nem tudok veled egyetérteni!
Szakkönyvekbe én azt olvastam hogy túl vékony végcsőtől éghet el... de mind1, nem lehet hogy a végdob helyett akkor éppen a hengered melegdett nagyon...?
Csak kérdezem
hidd el b@szhatod a rezodat ha nincs hozzá végdobod...amugy lehet érzéki csalodás volt az h nem változott...me nekem pl mikor kiszedtem az mtxböl a cuccot akkor azhittem sokkal jobban megy...a hang miatt...azt közbe nem.pl kerekezni se lehetett vele oat me eltünt az erö...ha beraktam nem éreztem h megy me nem halottam de viszont kerekezni sokkal hosszabbat lehetett eröböll..Amugy 4T-knél nem számit inkább a kipu a 2Tnél a legfontosabbb a komplett rendszer...ÉS NEM CSAK A REZO!pl ha nincs végdob szét is éghet a dugo(mivel emlitettem is h nekem az mtxem amikor kiszedtem belöle felmelegedett meg izott..)szal végdob nélkül pl ezis bekövetkezhet....
nem, te jól mondtad daninak , tényleg nagy szerepe van a dob méretének, kialakításának a 2 ütemű motoroknál, régen valahol olvastam is, hogy pontosan mien úton -módon játszik szerepet a töltécserében, de őszintén bevallom nem emlékszem, annó a suliban sem tértünk ki erre, 2 ütemű motorokkal nem foglalkoztunk , szóval megmagyarázni nem tudom a jelenséget sajnos, de az biztos, hogy amit mondtál az igaz.
nah nekem az mtxemen gyári kipu volt aminek a végébe én dugtam egy vékonyabb csövet ami lyukas volt és levolt szükitva...(ezt akkor ajánlották) oanra csináltam meg h egy fogoval kilehetett huzni..volt szerencsém naon sokszor kirpobálni h hogy is megy jobban.. ha benne volt...ezerszer jobban ment gyorsulásba...(pllusz az okát se tom mér de nem is melegedett fel a kipu) ha kivettem belöle sokkal könyebben gyorsultak le plusz izzott a kipu...De azt hozzá kell tenni h akkor terepen sokkal jobban ment...ha benne volt akk kicsit nyomaték szegényebb volt de több paci max fordulaton és kivéve meg forditva...
Jól van, ha egy sima kipuffot raksz rá nagyobbat akkor nem is fog menni, folytás nélkül, de a hangtompító dob annyira nem számít sokat... legalábbis az eddig motorjaimat kipróbáltam a dob nélkül, és túl sok minden nem változott a nagy hangon kívül...
hidd el h igy van...nem lehet oda azt rakni amit akarsz...tapasztalatbol is mondom meg ezt is mondják..De nem kezdek magyarázkodni ugy érzem nem tartozom magarázattal..Én ezt tudom és kész te meg azt gondolsz amit akarsz végülis meg én is.kb enyi a történet..(csak igy zárojelbe felraktam az mz-re egy nagyobb motor kipuját 140 helyett 100al ha ment akk örültem rögtön vissza is raktam a gyárit)
Én itt befejeztem...
Na dani én léptem!--- 8kor Mom Parban New World Disorder 9 bringásfilm vettítés van!
részemröl ezt én befejeztem...má 2x
És lehet rá tervezni rezót, csak max te nem a megfelelő embert keresed! Bocs, de nem tudok veled egyetérteni!
Csak kérdezem
Üdv: Rony
ui.: itt a kép a mokolt kipumrol
Én itt befejeztem...