Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva

Kíváncsi lennék én a képletre...
ETZ 125 furat x löket :: 52mm x 58mm
ETZ 150 furat x löket :: 56mm x 58mm
Gyári méretek.

Üdv
Eszedbe ne jusson átütni a vázszámot, sima bukó.
24-es karbit meg simán kapsz 5eFt körül a 150-es hengerhez. Szívócsonkkal vedd!
Kipuhoz nem kell nyúlni...
hello! lenne egy lehet h hülye kérdésem: hány cm az mz (etz 125) ülésmagassága? hogyan kell mérni?(földtől az ülésig v mi?) a válaszokat előre is köszönöm
Értem, mert nekem van egy 150-es hengerem is és abban nem láttam ilyen kis nyelvecskét, azért kösz:)
Csak egy 150-e etz-re való hengerfej kéne meg karbi..de nemtok szerezni...
Üdv!
Nekem is 125 ös ETZ-m van és nekem is megvan ez a kis nyelv a szívócsatornában!
Helosztok, ma belekukkantottam a 125-ös etz-m szívócsatornájába és ezt láttam ami a képen van, ez a belógó nyelv ez gyárilag minden 125-ös ETZ-n ottvan?
jah és ehhez kell még egy karaj kipu is meg karbit is átfúvókázni egy jó gyújtás stb és ha 1dolog nem stimmel már nem lesz fain a gép vagyis nem sok változást fogsz észrevenni 2t nél mindennek klappolnia kell hogy igazán észrevehető legyen a változás...
hi!
már beszéltük msn-en... ha valaki tudja a lökethosszt meg a furatátmérőt kiszámolom neked hogy mennyit kell leesztergálni a hengerfejből de kb 8század.. hengertalpból ne szedjél le semmit mert akkor elmegy a vezérlés és nem biztos hogy jó irányban... a vázat meg vegyél egy papíros át kell iratni a forgalmiban ez a legtisztább... de hogy jó legyen a hengered a polírozáson kívül bővíteni kell a réseket és nem mindegy milyen szögben meg hogy lefele vagy felfele vagy oldalra tágítod meg a formája se mind1 a réseknek stb nem egyszerű mutatvány megcsinálni de ha jó lesz akkor kaparni fog a gép XD sok sikert hozzá
fent vannak a képgalériában kókány és murc a neve XD ha gondolod nézd meg nem mind teljes ezeket a képeket találtam de mindegyik működőkés és motorozható volt :D
Hnegerre azt írnám, h simsonbolt.-hu a tuninghengerek között találsz 150est! Hát általában észreveszik én nem csináltam ilyen és még nem is volt rá igényem, szóval nem mélyedtem bele a dolgokba, de régebbem mikor mocit szerettem volna külföldről, akkor a 125/50 be írkáltam segítségért és ott is volt sok ilyen "átütöm/átheggesztem" a vázszámot, az idősebb tapasztaltak akadt rendőr is köztük mind azt írta, h NE, mert álltalában szemre kiszúrják, vagy gyanús lesz mert nem tudod olyan szépen eltüntetni és akkor meg megvizsgálják, és elég nagyot lehet vele SZÍVNI!
Persze nem a vázcseréről akarlak lebeszélna, hanem az ilyenfajta átcsinálom dolgokról, keresgélj, hátha találsz törött másik gépet ami papíros és annak a váza nem sérült és akkor legálisan áttudod iratni!
Köszi szépen! Várom a képeidet! Neked is sok sikert!
Sziasztok!
A télen szeretném kicsit megpiszkálni a vasat.
A nyáron kapott az élettől rendesen. Eldurrantottunk egy gumit, több motoros találkozót megjártunk, több bukást, és egy közlekedési balesetet is túléltünk együtt.
A következőket szeretném csinálni rajta: Vezetékek cseréje kompletten. Tirisztoros gyújtás megszakítós helyett. 125ccm-es hengert egy 150esre cserélem, polírozott fel/leömlőkkel. És most jön a kritikus része a dolognak.
A hosszú évek alatt elhajlott a váz, és sajnos két nyomon megy a motor. Vázcserét fontolgatok. Ismerősömnél lenne is egy váz. A kérdés az ,hogy eredetiség vizsgán beszólnak érte, ha átütöm a számot?( mármint észreveszik? ) Valaki csinált már ilyet?
És még egy dolog: A hengerfejet átakarom alakíttatni 95ös benzinhez megfelelően. Valakinek van erről valamilyen információja ,hogy pontosan hogy kell átesztergáltatni?
Még lehet ,hogy a hengerfej talpából lemaratok ,hogy lejjebb üljön ----- nagyobb kompresszió...
jah am motorszerelőnek tanulok ebben a tanévben végzek ha minden jól megy:D
néztem elég fainul néz ki a géped! én is mindig faragok a motorjaimon:D most egy etx vázba van 250es blokk szétvágtam a vázat új bölcsővázat heggesztettem hogy beférjen a blokk akkor csináltam régebben romettból egy sf gépet simo blokk stb mz telók simó elsővilla elég fain lett én nagyon szeretem kókányolni a motorokat :D sokkal nekem is megvannak az esti programjam mz vázat gyárit is átalakítottam streetfighternek elég sok változás lett rajta... sok sikert és jó szórakozást a motorodhoz így tovább! lehet dobok fel képeket a tákolmányaimról:D ha gondolod nézd meg
Hát ha ennyire vágod akkor így jó így énis belevágnék! Csak én még életemben nem heggesztettem és a progival sem tudok tervezni szal így elég nagy nyűg lenne nekem és bizti nem lenne a legtökéletesebb a végeredmény sem! NA meg hát azért akad nekem is még nagyon bőven munka a mocimon is! Úgy, h bizti nem fogok unatkozni, ááá csak már csinálhatnám, már 100milliószor összeállt a fejemben a kép, de annyira nem baj, mert mindig alakítok rajta egy kicsit!
Üdv!
Keresek 125ös ETZ-re 16"-os kereket előre!
Ha valaki tud írjon!
Kössz
hi!
no problem... hát megvan nekem is a progi értem is h mi miért heggesztés is megy meg kaptam fémipari alapképzést, co val meg ívvel egész fainul tudok heggeszteni... hát megvenni az elég egyoldalú a részemről így több kihívás :D meg leginkább azért csinálom h én farigcsáljam sokkal jobb érzés ha magam csinálom meg és jó... am meg a hengert is akarom reszelni vagyis hát turbómaróval faszán megcsinálni van egy osztálytársam aki csinál szimó 5-6 felömlős hengereket stb ő elmagyarázta mit hogy majd a télen nekivágok szerzek rá valami stillgyújtást meg a karbit is szerválok valami 250crossmotorét... de kiput azt mindenféleképp akarok 2t nek az a lelke:D de köszi szépen a tanácsokat!
Na szóval kicsit hülyén írtam, a kipu dob rajta 3.5Le meg 7Nm nem az, h más íven halad, de láttam, h írtad, te akarsz rá tervezni! Az is jó, de ehhez csak annyit írnék, h érdemesebb szakemberrel terveztetni, természetesen nem tudom, h milyen szinten tudod magadévá a kiputervezés rejtelmeit, én értem a a kipu működését meg tervezóprogit is láttam, de inkább rabízom olyanra aki nap mint nap ilyet csinál! Ezt persze ne rossz néven vedd inkább jó tanácsként és csak a fentiekben említett mértékben vedd magadra!
Hát akkor én már inkább javasolnám, h terveztess egy kiput--- simsonbolt.hu, énis náluk fogom, de nem ilyen alulvezetettet , hanem endurósat ez alapból dob még hozzá 3.5LE és 7Nm, ezek mellet tudsz nagyobb karbit is rátenni mondjuk 32-est, sőt nekem mondták, h majd várható egy tuningszett ami egy nagyobb karbiból átalakított herngerből és abból a rezóból áll amit a honlapon látsz ez így =38LE ez azért sztem elég jó.
Igaz, h még nem elérhető, legalábbis a honlapon nincs kinn még csak a kipu és nyilván nem 2 forint. Ha érdekel esetleg a dolog akkor privátba még írok egy két dolgot!
kössz! am lehet valahol kimondottam mz-be 300dugót venni valami lengyel dugók 2gyűrűsek... de kösz azért
hali!
de meglehet csinálni csak akkor a hengerfejből is kell esztergálni... hát így nyomatékosabb lesz a motor nekem egy aprilia etx vázba van járok vele bányákba ilyesmi és oda kell a kraft :D meg még reszelgetek belőle csinálok rá kiput ilyesmi jól jönne az az 50ccm plussz:D am köszi szépen!
Hellosztok, valakinek nincsen ETZ tankra M betűje?1db kellene csak, de nagyon kellene, ha van valakinek akkor írjon itt, vagy vegyen fel msn-re az adatlapomon van a címem.
Előre is kössz!
Igen igen ezt énis vágom! De az 300 ccm3!
Trabant dugó a megoldás ... a végső megoldás . (általában azt lökik bele ha már nem lehet tovább fúratni megy azzal gond nélkül)
Időben!

Cső! NA megy a gép?