Valaki tudna nekem segíteni abba h ETZ 125-be mekkora a főfúvóka? Most 90-es van benne de nagy gázhúzásra fullad. A benzin szint az úszóház "bütykéhez" lett állítva.
Szecsut nem egyszerú elérni, igaz neki is van nem kevés dolga! Danibá is jó, csak ugye ő már nem fiatal és sok dolgot reflexből csinál, érdemes átnézni, h mindent lehúzott-e rendesen egyébként tök korrekt és amennyire rajta múik gyors munkát végez!
Na akkor tuti! Én nem tudom sokat hallotam az elmúlt években, h az skf már nem olyan mint régen! Koyo azt sztem okk, igaz én itt nálunk a környéken nem találtam az mz-be méreteset, nekem főtengő csapágyaim azt hiszem, h vmi cseh vagy lengyel márkájúak és a szerelő aki csinálta a mocim azt monda, h ő ezeket szokta más mociknál meg simsonoknál is használni és nem nagyon volt rá panasz!
oks kösz a tipeket amint tudok utánna járok a dolognak szerintem a dugónak inkább a súlya lesz könnyebb, legalábbis amikor a szerelőnél voltam mutatott egy gyári 350cm3 dugót és egy kovácsoltat, hát a kovácsolt kb fele súlya volt a gyárinak. Ebből kiindulva elméletileg persze nem kell neki akkora súlyt föl-le mozgatnia. Persze ehez a dugóhoz krómgyűrűket is adna inkább csak az ára ami nem olyan baráti még annyit nem tudok, hogyha már meglesz növelve a blokknak a teljesítménye SKF vagy KOYO csapágyak kellenének-e bele jelenleg még a gyári csapágyak vannak a motorban és hát sajnos iszonyatosan elvannak kopva pl már a főtengelyt is tudom fel-le mozgatni elég rendesen. Az magasabb fordulatszámnál már elég jelentős is lehet mondjuk
ha kell egy mz ts 125 nagyon olcsón Mikepércsen-Debrecenben van hivj 06-30-645-28-08