hali
asszem azokon a motorokon 22 es karbi van, és a tűszelep amit az úszó zár el, az megegyezik a simsonéval!
ha nem 22 es ed van akkor is passzolnia kell bele!
Jah még az a kérdésem lenne hogy a sima 4 seb. MZ be ( 125 cm3 ) a simson tűszelepe jó? mert nekem úgyrémlik hogy ugyan az a kettő. Egyszer csak nem pörgött föl, cső gázon olyan mintha alapjárat lett volna xd, azt szétszedtem, látom h lukas volt az úszó, meg átengedett a tűszelep, nah ja ez van mikor 30 éves motorja van az embernek
ha jól tudom akkor ennek a tekert rúdnak a végén van egy 6 os anya, amit fellazitasz és az azt rögzitő csavarral lehet szabályozni a kuplungod kiemeléset( befelé tekerve hamarabb emel, kifelé tekerve később emel) remélem nem tévedek sokat és érthetően sikerül elmagyaráznom
üdv
hali
leveszed a gyujtás felöli részt( csak a kicsit!) és a gyujtás mellett megtalálsz egy ilyen tekert rúd szerűséget, pontosan nemtudom hogy hogyan van az állitási lehetősége, de asszem hasonló módon ahogy a kedves kolega azt már leirta, ha nem akkor bocs( a tekert rúd az tuti, mert az a kinyomója a kuplungnak!)
üdv
mitoo
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 125-ös ETZ-t és nincs rajta alapjárat és a levegő is rosszul van beállítva szerintem. Az lenne a kérdésem hogy a képen a 7 és 8 az mi? Én az alapjárat és a levegőre tippelnék de nem tudom hogy melyik melyik.
Előre is kösz
Ja akkor bocsi,azt hittem ETZ-d van.A legjobb szerintem az lenne,ha felmennél a www.szocimotoros.hu -ra és ott a úgy tudom hogy vannak üzemeltetési útmutató-k.Vagy ide.:http://www.mzclubhungary.com/ és itt is vannak ilyenek.Remélem tudtam segíteni !
Óh jah tudom meikre gondoltál, de nekem a másik fajta 125 ös van, tudod az amejiknek csepp alaku blokkja van, nah annak is van 1 kis tenyérnyi deknije azt le lehet venni 1 csavar, és 2 patent fogja. De nemtudom hol lehet állítani. Már kis csapágy golyót is raktam bele hogy jobban kiemeljen,de akkor sem. AZÉRT NAGYON KÖSZI A SEGÍTSÉGEDET, DE HA TUDOD HOLVAN AZ ÉN MOTOROMNAK AKKOR AZT NAGYON MEGKÖSZÖNNÉM
hú, hát köszi,de nem nagyon értem. Az a pici dekni, azt leveszed, és meglátod jobb oldalt a gyújtást bal oldalt pedig a kuplungnak az a csigás részét, ami fordulással kijön, ha behúzod a kuplungot. Nah és ott nemértem h holvan csavar, vagy hogy ott van-e, mert a henger mögött is van két gumi dugó,azok nemtudom h minek vannak. De amint mondtad a tieden nincs meg az a dekni, akkor 1 fényképen ha lehet megmutatnád? még 1 szer köszi a segítségedet
A gyújtás felöli részen van 1 kis kupak(nekem nincs ott) és ha azt leveszed látsz ott egy anyát meg egy olyan "csavart" amibe bele van marva 1 kis rész hogy egy normál fejű csavarhúzóval tudjad tekerni.Anyát kilazítod és ki csavarsz valamennyit (ne sokat!)Egy vagy egy fél tekerésnyit!.Ezután anya meghúz közben csavarhúzóval fogod az állító csavart és kész is.Nekem ennyi volt.De vigyázz mert lehet utánna kell majd álítanod mert nekem az első próbálkozásnál csúszott a kuplung!Remélem érthetően írtam le,csak most keltem és még a kv-t sem ittam meg
Helló mindenkinek! 1 Kérdésem lenne. Nekem egy 125 ös 4 sebességes MZ-m van. És a kuplung annyira szar,hogy már nemtudom mit csináljak vele, fennt a csavart már teljessen kitekertem de még így sem jó Még azon gondolkoztam h mivel ez a motor több mint 4 évet állt hátha nem kopott össze. És idővel jó lesz, de ha tudtok nekem segíteni akkor légyszi segítsetek addig is köszi
Könnyen: minden MZ-ről leesik legalább 1x élete folyamán.(nem vicc)
Én is hagytam már el, és visszamentem keresni, de meg kellett fordulnom, utána meg nyél+kuplung csúsztat: eeeeeeeeeeeeeeeeeeeevvvvrrooooommmmmm..... (5.-ben voltam )
asszem azokon a motorokon 22 es karbi van, és a tűszelep amit az úszó zár el, az megegyezik a simsonéval!
ha nem 22 es ed van akkor is passzolnia kell bele!
üdv
és a beállítást hogy kell?
leveszed a gyujtás felöli részt( csak a kicsit!) és a gyujtás mellett megtalálsz egy ilyen tekert rúd szerűséget, pontosan nemtudom hogy hogyan van az állitási lehetősége, de asszem hasonló módon ahogy a kedves kolega azt már leirta, ha nem akkor bocs( a tekert rúd az tuti, mert az a kinyomója a kuplungnak!)
üdv
mitoo
8 levegő
Nemrég vettem egy 125-ös ETZ-t és nincs rajta alapjárat és a levegő is rosszul van beállítva szerintem. Az lenne a kérdésem hogy a képen a 7 és 8 az mi? Én az alapjárat és a levegőre tippelnék de nem tudom hogy melyik melyik.
Előre is kösz
addig is köszi,és helló
nekem van ilyen kapaszkodóm mint ami a képen is van, nagyon szép állapotban, ha érdekel akkor olcsó eladom
üdv
mitoo
Én is hagytam már el, és visszamentem keresni, de meg kellett fordulnom, utána meg nyél+kuplung csúsztat: eeeeeeeeeeeeeeeeeeeevvvvrrooooommmmmm..... (5.-ben voltam )