sziasztok
szomorú vagyok mert fel raktuk ma a babetta gyújtást és nem lett jó
nagyon üt a forgórész
szerintem nagyobb lyuk lett bele marva mint amekkora kéne
valaki nem tudna pontos adatot hogy milyen szélesnek kell lennie a közdarabnak
meg hogy tudnám kiküszöbölni azt hogy üssön?
Szia!
Egészen pontosan tudom, hogy mi a baja a gépednek innen a 4.9 ponttól kell indulnod, és a lamellaköteg függvényében beállítani a hézagolást, utána be tudod állítani pöpecre a kuplungot.
sziasztok
tudna nekem segíteni valaki most épp váltó problémákkal küzködök
mit kellene tennem akkor ha a kuplungom nem akar kiemelni rendesen és már a durva állíton is állítottam de akkor sem mindig akarja bevenni a sebességet vagyis úgy kell beerőltetni.és az üreset folyton átugorja
ha valaki tud vmi ésszerűt azt szivesen fogadom
előre is köszi
Kössz a segítséget de már megrendeltem egy újat! Olvastam RD Junior videói alatt a kommentárokat és van aki azt írja hogy rontja a teljesítményét és tönkreteszi a blokkot! Ezzel én nem értek egyet max azzal hogy nem növeli a teljesítményt! Egyékbént szerintem szép hangja lesz tőle!
Azt nézhetnéd még meg, hogy a hengerfejen mekkora a koksz, mert ha túl sok, akkor előbb gyullad a benzin a nyomástól mit a gyertyától, és akkor mindegy hogy hova állítod.
Hello! Jó és őt hogy találom meg? Egyébként barátom TS-én is ilyen kipufogó van és szép hanjga van tökéletesen működik csak ezért gondolkodom énis h. enyémen is elférne egy
Akkor volt egy kis szívás a géppel
Én simsonnal jártam ugy h. eltörte a lendkeréknél lévő éket aztán kb 2 km-ert toltam a tűző napon olyan 30-35 fokban....
Az MZ-ve lmost én is gyertyázok.
Hát pár hete vagy lehet volt már egy hónapja is RDjunior töltött fel egy vidit amin a gépére rakott egy ilyet, de írta, h nem nagyon tetszik neki! Lehet, h ő eladja, de az is lehet, h már eladta!
Szevasztok! Rég jártam erre! Látom ég a fórum a sok hozzászólástól! Hely de geci szar idő van itt nálunk!
Kissebb gyujtás problémáim voltak a géppel, kb a fél gyujtásrészét kicseréltem a gépnek! Millió gyetya gyertyakábel gyetyapipa trafó megszakító kondi! Aztán nem tudtam beállitani, a szerelő beállította nagy nehezen, nem volt ereje teljében de ment! Gondoltam lemegyek vele bnőmhöz (12-3km) hát féluton elfogyott az ereje, persze mindig van egy csavar ami nincs lehúzva! Aztán egy kili tolás és lehülés után ismét életre kelt de csak fél kuplungal lehettet vele haladni, mert terhelés alatt meghalt, olyanokat gyujtott mint az atom! Mire barátnőmhöz értem a csonkom elől halványan parázslott, mindjárt ki is vittem egy szobaventilátort és ott ültem és hűtöttem szegény vagy negyed óráig! Ez mind este történt, reggel elmentem vele 200 métert, h vegyek egy jobb gyertyát, mert simsoné volt benne, de miután kicseréltem csak egy hatalmasatt gyujtott, hát betóltam anyám melóhelyére, délután meg mentem érte utánfutóval, ekkor vettem észre, h szivárvány szinekben pompázik a kipufogó többi része, rajtam volt a para, h megsütöttem a hengert, aztán vittem haza meg eredetvizsgára! Ma leültem, mérőóra a hengerbe aztán addig addig játszottam míg tökéletes lett a gyujtásom! Most megy mint a szélvész! Elis mentem mocizni a rossz idő ellenére!
Ennyi a kis történetem! Idővel jönnek majd képek, meg videó is, csak bnőm számítógépe még mindig rossz és nem tudjuk feltölteni a képeket!
Az attól függ, hogy az alján csöpög vagy a szimmeringnél. A szimmeringeket alap hogy ki kell cserélni ha széthúzod a telót, persze ha karcos a szár akkor mindegy..
szomorú vagyok mert fel raktuk ma a babetta gyújtást és nem lett jó
nagyon üt a forgórész
szerintem nagyobb lyuk lett bele marva mint amekkora kéne
valaki nem tudna pontos adatot hogy milyen szélesnek kell lennie a közdarabnak
meg hogy tudnám kiküszöbölni azt hogy üssön?
Egészen pontosan tudom, hogy mi a baja a gépednek
innen a 4.9 ponttól kell indulnod, és a lamellaköteg függvényében beállítani a hézagolást, utána be tudod állítani pöpecre a kuplungot.
tudna nekem segíteni valaki most épp váltó problémákkal küzködök
mit kellene tennem akkor ha a kuplungom nem akar kiemelni rendesen és már a durva állíton is állítottam de akkor sem mindig akarja bevenni a sebességet vagyis úgy kell beerőltetni.és az üreset folyton átugorja
ha valaki tud vmi ésszerűt azt szivesen fogadom
előre is köszi
Köszi! Csáó!
komáromba nem az öregek szoktak menni?
Jó partyzást!
Semmi, sikerült nagy nehezen belőnöm a gyujtásomat, és most megy a paripa mint a szélvész!
Endúrósokat? Hun?
Bocs, h most csak ilyen keveset vagyok, de megyek komáromba 2 napra és most fogok kajolni meg fürdeni!
Mielőtt még elmegyek benézek!
miújság?
voltál endurosokat nézni?
http://sportmotor.hu/motoros_v...
Én simsonnal jártam ugy h. eltörte a lendkeréknél lévő éket aztán kb 2 km-ert toltam a tűző napon olyan 30-35 fokban....
Az MZ-ve lmost én is gyertyázok.
Kissebb gyujtás problémáim voltak a géppel, kb a fél gyujtásrészét kicseréltem a gépnek! Millió gyetya gyertyakábel gyetyapipa trafó megszakító kondi! Aztán nem tudtam beállitani, a szerelő beállította nagy nehezen, nem volt ereje teljében de ment! Gondoltam lemegyek vele bnőmhöz (12-3km) hát féluton elfogyott az ereje, persze mindig van egy csavar ami nincs lehúzva! Aztán egy kili tolás és lehülés után ismét életre kelt de csak fél kuplungal lehettet vele haladni, mert terhelés alatt meghalt, olyanokat gyujtott mint az atom! Mire barátnőmhöz értem a csonkom elől halványan parázslott, mindjárt ki is vittem egy szobaventilátort és ott ültem és hűtöttem szegény vagy negyed óráig! Ez mind este történt, reggel elmentem vele 200 métert, h vegyek egy jobb gyertyát, mert simsoné volt benne, de miután kicseréltem csak egy hatalmasatt gyujtott, hát betóltam anyám melóhelyére, délután meg mentem érte utánfutóval, ekkor vettem észre, h szivárvány szinekben pompázik a kipufogó többi része, rajtam volt a para, h megsütöttem a hengert, aztán vittem haza meg eredetvizsgára! Ma leültem, mérőóra a hengerbe aztán addig addig játszottam míg tökéletes lett a gyujtásom! Most megy mint a szélvész! Elis mentem mocizni a rossz idő ellenére!
Ennyi a kis történetem! Idővel jönnek majd képek, meg videó is, csak bnőm számítógépe még mindig rossz és nem tudjuk feltölteni a képeket!
125-ös etz-be milyen gyertya való?Előre is kössz!