Na strácok a simsonbolt.hu elkezd mt runingal is foglalkozni! Írtam nekik emailt már jó pár napja, de nem kaptam választ hasonló dolgokat kérdeztem énis! de nézzétek meg és bombázzátok ti is üzikkel őket!
helló!
van egy jóállapotú ford. szám mérőm és egy km órám ETZ-hez! tényleg szép állapotúak, akit érdekel írjon és megbeszéljük a részleteket! emailbe is akár: roekjozsi@freemail.hu
Hellosztok, ha valaki tudna nekem mondani vmi infót 150-es etz henger 4felömlősítéséről, membránosításáról azt megköszönném..minden érdekel
előre is kössz
A becsúszószárat már mindenféle képpen próbáltam forgatni csúsztatni fel-le de semmi be van ragadva! De amit mondtál azt csinálom szóval áztatom hátha megindítja!
Háhá gecó tudtam én, h érdemes felkellni! Nem tudtam aludni aztán böngésztem a neten!
Találtam első cross gumát veerubert! Az alábbi linken: http://images.google.hu/imgres...
lefelé kell menni és az enduró gumik között VRM174 universal kóddal van 18as 2.50-es! oldalt megkeresve kép is van róla és nem is drága!
Uhha az már nem jó!
Hát most így este 10 után annyit tudtam kifacsarni fáradt agyamból, h ha nem teljesen van lent a becsúszószár, akkor érdemes egy fadarabot a tetejére tenni és kalapáccsal óvatosan ütlegelni! Hátha megindul! Én bevallom, h ilyen problematikával nem találkoztam még. Olyat is kipróbálhatsz, h vmi híg olajat öntsél a becsúszószár belsejébe és a szimering helyére is és holnap próbálkozz vele estére meg hagyd úgy!
De ugye nem karcoltad össze a becsúszószárat mikor kiszedted a szimeringet!?
Hát épp erről van szó a becsúszószár nem mozog az alsó fekete részben össze van állva a kettő de nem szimeringnél mert azt már kivakartam! Mit csináljak most? Hogy szedjem szét? Nekem sehogy sem ment...
Na májsztróóó, hát sztem először próbálkozz a rugók kicselésével, mert ahogy látom kicsit ül az eleje, ezt abból gondlom, h a porvédőgumid kicsit összevan nyomva, utána pedig esztergálytass egy közdarabot! A fényképeim között direkt neked is csináltam egy képet!, de ha adsz egy msn címet akkor ott felveszlek és szóban megdumáljuk, mert itt hosszú és bonyolult lenne az egész!
csá
mi az hogy gagyogtam?
nem azt mondam hogy rajt van hanem hogy rá akarom tenni
nem tudom miről való
szerinted mit kéne tenni az elejévelhogy talán talán megközelítőleg olyan legyen mint a tied?
van egy jóállapotú ford. szám mérőm és egy km órám ETZ-hez! tényleg szép állapotúak, akit érdekel írjon és megbeszéljük a részleteket! emailbe is akár: roekjozsi@freemail.hu
előre is kössz
címem:zoli19861215@hotmail.com
érd.:dadis@freemail.hu
Találtam első cross gumát veerubert! Az alábbi linken: http://images.google.hu/imgres...
lefelé kell menni és az enduró gumik között VRM174 universal kóddal van 18as 2.50-es! oldalt megkeresve kép is van róla és nem is drága!
Hát most így este 10 után annyit tudtam kifacsarni fáradt agyamból, h ha nem teljesen van lent a becsúszószár, akkor érdemes egy fadarabot a tetejére tenni és kalapáccsal óvatosan ütlegelni! Hátha megindul! Én bevallom, h ilyen problematikával nem találkoztam még. Olyat is kipróbálhatsz, h vmi híg olajat öntsél a becsúszószár belsejébe és a szimering helyére is és holnap próbálkozz vele estére meg hagyd úgy!
De ugye nem karcoltad össze a becsúszószárat mikor kiszedted a szimeringet!?
eltépte a láncot.
a patentszemnél.
mitől lehet ez? pedig a lánc új.
mi az hogy gagyogtam?
nem azt mondam hogy rajt van hanem hogy rá akarom tenni
nem tudom miről való
szerinted mit kéne tenni az elejévelhogy talán talán megközelítőleg olyan legyen mint a tied?
csak a hangtompítót vágtam le