Hello! Na sikerült szétszednem a teleszkópot de sok fárasztó órát szenvedtem vele! Az lenne a kérdésem hogy a becsúszószárból kicsúszik alul még egy kis cső és annak a végén van egy rugó ha azt a rugót nem rakom vissza és úgy rakom össze a teleszkópot az mit eredményez? Számít valamit?
sziasztok!
hú de rég jártam ittha lehet ne nézzetek hülyének a következő kérdések után.
hát hogy is kezdjem........
ugye nem mindenki születik úgy hogy tud crossozni sajna
szeretnék tőletek segítéget kérni.(már aki tud nekem ebben)
pl:hogy kell normálisan egykerekezni.
mire kell figyelni?
hova kell a súlypontot helyezni?
hogy kell normálisan ugratni úgy hogy ne dobjon le a gép
stb.......
ha tudtok ilyen linket vagy vmi leírást ahol kicsit az alapok alapjait el lehet sajátítani légyszí irjátok meg
vagy hogy milyen alapvető dolgokat kell gyakorolni?
előre is köszi a válaszokat.
please HELP
Sztem egyáltalán nem sok idő! Egy jó állapotban lévő és jól beállított 250es mz ugye viszi csövön a 130at, na most akkor egy 38 LE-ős (ami csak 4Le-vel kevesebb mint a gyári 2x-ese!) sztem viheti!
Tegnap írtam a simsonboltosoknak email-t.
Emígyen hangzott: "Helló!
Látom a honlapon már van egy két elérhető tuning mz-re is! A rezónak tetszenek a teljesítmény adatai, de nagyon szörnyen néz ki, akkora mint egy gyárkémény!:D Lesz esetleg hasonló teljesítmény adatokkal vmi rövidebb, pofásabb, crossosabb:S, crossos alatt értem, h esetleg hasonló íven menne mint az enduró simsonokon!?:S Elkébzelhető, h 250es hengert fogtok 4felömlősíteni és membránosítani?
Válaszodat várom és előre is köszönöm!"
Válasz rá ma jött: "Hello
A kipufogó rövidebb biztos hogy nem lesz.
Ezek az átmérő adatok és hosszúságok kellenek ahhoz hogy jó nyomatélkos legyen!
A tompítón lehet változtatni, de nagoyn hangos lesz.
Hidd el rengeteg féle meg lett tervezve, és ez a lehető legrövidebb kipufogó rá ami jó is.
NAgoyn alacsonyra van hangolva, ha magasabbra hangoljuk rövidebb valmaivel, de akkor emg nagyon forgatni kéne.
Sajnos ez a kipufogó az arany középút, akinek nem tetszik az vagy hozzászokik :) vagy pedig nem tudunk plusz lovakat adni sajnos :(
Hengertuning van.
Ára alakulóban... van egy 38Le-s 250-es szett, ami tetsztelve is volt, ezzel a kipuval és hengeralakítással valamint angyobb karbival 181-et emgy GPS szeirnt.
Szóval egyre több mz tuning lesz.
Elvielg ez a 38Le-s a legerősebb utcai szett.
Van fejlesztés alatt egy 50LE feletti szett, de ez már élettartamban sem elsz olyan minta gyári, valamin húzósabb összeg is lesz, bár talán még mindig olcsóbb mint egyes simsontuningok :)
Idézet szocimotoro.hu/karbibállításból: "Sajnos jellemző gond, ha a szivató dugattyúja nem tömít, vagy a motor falsot szív a szimeringnél, vagy más helyen, akkor olyan jelenségeket produkál, mintha a melléklevegő csavar rosszul lenne beállítva. Minimális mértékben ezek a hibák korrigálhatók is a csavarral, de durvább esetben a csavar tekergetésére egyáltalán, vagy idegesítően kicsi mértékben reagál a motor."
Na nekem most voltak új fótengőszimeringeim cserélve, a szivatónak a gumija tökéletes, annyi, h a szivatófuvóka nem 110es hanem 107es és a főfuvóka nem 135ös hanem 130as, meg nekem a karbimon a másik oldalon vannak a csavarok, de belülről sztem eggyezik, és minden fuvóka tiszta szétszedtem mindenen át tudtam fújni nem volt benne víz se kosz se semmi!
A lényeg, h úgy (próbáltam) csináltam ahogy a szocimotoroson le van írva, de csak a bóvdennel tudtam rá varázsolni alapjáratot, a csavargálásra semmit nem reagált még akkor is ugyanúgy ketyegett mikor már a kezemben tartottam az alapjárati csavart!
Ötlet, h mi lehet a probléma? Egyébkén jól meg meg minden, annyi, h kicsit lassan esik vissza alapjáratra a fordulat, de gondolom ez azért van mert a gázbowdennel csináltam alapjáratot!
Köszi szépen,csak lenne még egy olyan kérdésem hogy te mivel nyitod meg?Én akármivel próbálkoztam ami a gépen van,nem jó.Ezek szerinte valamit le kell töltenem.De mit? Köszi!
simsonbolt.hu-n van már elérhető tuning!
A tuninghengerek között 150es henger és a kipufogóknál 250esre tervezett rezó, aminek elég jók az adatai de nagyon szörnyen néz ki! Akkora mint egy gyárkémény!
Látom az ujjaitokat elkoptatjátok annyit írtok mzs társak!
Hát gecó én egyre jobban élvezem ezt az mz-t, most nyomultam vele egy kicsit itt faluban aszfalton geci jó!
Sztem a karburátor csak fúvókákban különbözik a 125étől, de ez nem 100% és a 150es hengerhez 150es hfej kell ha jól emlékszem, régbben is volt ez téma!
hú de rég jártam ittha lehet ne nézzetek hülyének a következő kérdések után.
hát hogy is kezdjem........
ugye nem mindenki születik úgy hogy tud crossozni sajna
szeretnék tőletek segítéget kérni.(már aki tud nekem ebben)
pl:hogy kell normálisan egykerekezni.
mire kell figyelni?
hova kell a súlypontot helyezni?
hogy kell normálisan ugratni úgy hogy ne dobjon le a gép
stb.......
ha tudtok ilyen linket vagy vmi leírást ahol kicsit az alapok alapjait el lehet sajátítani légyszí irjátok meg
vagy hogy milyen alapvető dolgokat kell gyakorolni?
előre is köszi a válaszokat.
please HELP
Ezt azert megneznem eloben is, mennyi ido kell neki, hogy ide elerjen...
Az utcai sem lehet rossz...:P:D
Emígyen hangzott: "Helló!
Látom a honlapon már van egy két elérhető tuning mz-re is! A rezónak tetszenek a teljesítmény adatai, de nagyon szörnyen néz ki, akkora mint egy gyárkémény!:D Lesz esetleg hasonló teljesítmény adatokkal vmi rövidebb, pofásabb, crossosabb:S, crossos alatt értem, h esetleg hasonló íven menne mint az enduró simsonokon!?:S Elkébzelhető, h 250es hengert fogtok 4felömlősíteni és membránosítani?
Válaszodat várom és előre is köszönöm!"
Válasz rá ma jött: "Hello
A kipufogó rövidebb biztos hogy nem lesz.
Ezek az átmérő adatok és hosszúságok kellenek ahhoz hogy jó nyomatélkos legyen!
A tompítón lehet változtatni, de nagoyn hangos lesz.
Hidd el rengeteg féle meg lett tervezve, és ez a lehető legrövidebb kipufogó rá ami jó is.
NAgoyn alacsonyra van hangolva, ha magasabbra hangoljuk rövidebb valmaivel, de akkor emg nagyon forgatni kéne.
Sajnos ez a kipufogó az arany középút, akinek nem tetszik az vagy hozzászokik :) vagy pedig nem tudunk plusz lovakat adni sajnos :(
Hengertuning van.
Ára alakulóban... van egy 38Le-s 250-es szett, ami tetsztelve is volt, ezzel a kipuval és hengeralakítással valamint angyobb karbival 181-et emgy GPS szeirnt.
Szóval egyre több mz tuning lesz.
Elvielg ez a 38Le-s a legerősebb utcai szett.
Van fejlesztés alatt egy 50LE feletti szett, de ez már élettartamban sem elsz olyan minta gyári, valamin húzósabb összeg is lesz, bár talán még mindig olcsóbb mint egyes simsontuningok :)
Tamás"
Na nekem most voltak új fótengőszimeringeim cserélve, a szivatónak a gumija tökéletes, annyi, h a szivatófuvóka nem 110es hanem 107es és a főfuvóka nem 135ös hanem 130as, meg nekem a karbimon a másik oldalon vannak a csavarok, de belülről sztem eggyezik, és minden fuvóka tiszta szétszedtem mindenen át tudtam fújni nem volt benne víz se kosz se semmi!
A lényeg, h úgy (próbáltam) csináltam ahogy a szocimotoroson le van írva, de csak a bóvdennel tudtam rá varázsolni alapjáratot, a csavargálásra semmit nem reagált még akkor is ugyanúgy ketyegett mikor már a kezemben tartottam az alapjárati csavart!
Ötlet, h mi lehet a probléma? Egyébkén jól meg meg minden, annyi, h kicsit lassan esik vissza alapjáratra a fordulat, de gondolom ez azért van mert a gázbowdennel csináltam alapjáratot!
A tuninghengerek között 150es henger és a kipufogóknál 250esre tervezett rezó, aminek elég jók az adatai de nagyon szörnyen néz ki! Akkora mint egy gyárkémény!
Hát gecó én egyre jobban élvezem ezt az mz-t, most nyomultam vele egy kicsit itt faluban aszfalton geci jó!
mitoo