Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

CSő!
A simsonbolt.hu már foglalkozik mz tuningal is van átalakított 150es hengerük és kiput is terveznek, náluk jobbat sztem nem fogsz találni! Annó énis néztem a prox hajtókart, sztem simsonbolt.osok lehet tudnak neked majd idővel németektől rendelni, de körülnézhetsz az ebay-en és német honlapokon is (tkm-racing.com pl) ha nem megy a német akkor írjál aztán majd nézek neked! De sztem egyébkén azok a hajtókarok amiket lehet kapni azok is jók, mert a hengert és a kipuffot is úgy tervezik, h a motor "gyári" fordulatszámán adja le a megnövekedett LE-ket és a nyomatékot sőt még van, h kicsit alacsonyabb fordulaton is szóval a teljesítményleadás végett nem kell jobban pörgetni majd a mocit mint egyébként, a magasabb nyomatékot, meg sztem bírják ezek a hajtókarok!
ÉS ha már ennyire beletúrtad magad (te is), akkor ajánlanám az mzclubhungary oldalán suube irományait házila elkészíthető elektronikus gyujtásról és én néztem a szocimotoros-on elektronikus előgyujtás vezérlést, írtam a cikben megnevezett kft-nek akik gyártják válaszoltak 16e Ft és akkora mint egy gyufásdoboz, azt nem tudom, h most a 16ezres az a sima, vagy az amit otthon is tudsz számítógéppel programozni!? Érdemes megnézni, mert ezzel is lehet pár lóerőt még kicslogatni a gépből és ennek ellenére a fogyasztás is csökkenthető!
Remélem tudtam seggíteni! Nézd meg és olvasd el őket, mert sztem megéri és meggondolandó, h ha tényleg nem fogod eladni!
Már csak annyi, h a dugóval kapcsolatban nem tudok hozzászólni!
Prox
Mit nevezünk tákolásnak. Szerintem ha valami jobb mint a gyári pl. teljesítmény nem minősül tákolásnak. +eladni sem akarom csak azért mert nem megy úgy ahogy én akarom inkább megcsinálom
te is belekezdessz a tákolásba ? ...
üdv!
Valaki nem tud egy műhelyt ahol az mz hengerét megtudnák csinálni 4felömlősre? Majd a 4felömlőzés után egy olyan helyet ahol tudnak csinálni egy olyan rezót ami hozzá van hangolva? A hengert amúgy szeretném majd max-ra felfuratni az nemtudom pontosan hány köbcenti lenne. Kovácsolt dugatyú menne bele teflonozva. Továbbá szerintetek melyik hajtókart éri meg a legjobban megvenni a 150-es ETZ-re: Prox, Német vagy a Mofakeres (Thaiwani vagy micsoda...).
Miujság van mz-sek?nagy a csend!
akinek kellene Ts 125/150 alkatrész szóljon majdnem minden van

msn : marci92hun@hotmail.com
email: elesesz@citromail.hu
Vasárnap Debrecenben veteránbörze, viszem az Mz-met is. Meg lehet viszünk egy ETS-t is. Aki tud jöjjön.
Vas megyében vagy közelében olyan boltot keresek ahol kaphatók mz-hez alkatrészek..pls segítsetek
vVagy jóó más megyéből is de olyan aki postán el is küldenéé !
Akinek valami problémája lenne az összeszereléssel...íme pár link segítség ként..

http://aceshigh.uw.hu/szerel.h...
http://www.mzclubhungary.com/i...
húúú nagyon köszi
tényleg sokat segítettél!
üdv
mitoo
Hát a 125-ösé 20x30x7, mind a két oldali, és a 150-esnek is ekkora a mérete!
sziasztok!
tudna nekem valaki segíteni? ETZ 150 es mocinak kellene a jobbos balos főtengelyszimring mérete!
köszi
mitoo
Szabin voltam

Csak nyugi, ne izgasd fel magad
Ellnézést rosszul emlékeztem fél órára rá írtam miután kérdezett, de azért mert selytettem, h senki nem fog írni neki!
Ezen most mi volt hülye tanács!? Leírtam, h nekem ez is megfordult a fejemben, mert velem előfordult már simsonál ilyesmi, mellékesen semmi olyat nem írtam, h ez tuti meg, h jó, csak annyit, h esetleg egy próbát megér, sztem attól baja nem lett volna, h ha megy 200 métert olaj nélkül. Ez jutott az eszembe hirtelen egy szóval se mondtam, h ez egy kipróbált jó megoldás vagy, h tuti! Felnőtt ember el tudja dönteni, h mit akar! ÉS mint látjuk te jobban értesz ezekhez a dolgokhoz, ezért megkérlek, h többször nézz rá a fórumra és akkor majd nem fogom "hülye tanácsokkal" ellátni a jónépet! Hozzáteszem, h pár napra rá írtam a válasz miután kérdezte, mert senki nem volt képes vmi mondani neki!
PET-RÓ-LE-UM
Kár hogy csak most olvasom... Neked is figyelmedbe ajánlom a 3145 hozzászólást, ott kell kezdeni a kuplung állítgatást. A lelkes amatőröket meg megértem hogy pörögnek, de azért hülye tanácsokat ne adjunk már a másiknak, ha már nem értünk hozzá...
Üdv! ráégett az olaj a kipufomra...mivel tudnám levakarni róla?víz nem a legjobb megoldás vaalami ötletet pls
ha már haldoklik akkor megpróbálok valami életet lehetlni bele:
eladó fater mz ts 150 es mocija, 1.5 év műszaki, új akksi és elsőgumi, nnagyon- nagyon jó állapotban, mindíg vigyázva volt a motorra gyári színe ,a kipufogója, stbstb ha valakit érdekel akkor szóljon itt vagy mailon v msn en( címek az adatlapomon) árban majd kitalálunk valami barátit, mert fater már nemnagyon használja a motort, igazából ezért is lett eladó...
Na mi van emberek mz fórum megint haldoklik!?
Igen selytem, h mi volt a probléma! Na az a lényeg, h megoldódott!
Már sikerült, megoldani a problémát, de azért köszi, hogy megpróbáltál segíteni...
Nemtudom mennyire van előtted a kuplung képe, de a 3 csavar alá (amivel a lamellákat felfogatod), raktam még pluszba alátétet... Na mindegy, az a lényeg, hogy sikerült
hali
gondban vagyok tudnátok rajtam segíteni?
valaki rakott már babetta gyújtást etz-re?
nos az a gondom hogy a töltő tekercstől jön szikra szval az jó
de a jeladótól semmi és ez már a 2. alaplap amit vettem. mi lehet az oka?
az az igazság hogy a pontos méreteket sem tudom
a közdarabnak milyen szélesnek kell lennie?
a forgórészhez képest mennyire kell beljebb lennie az állórésznek?
az uj alaplappal egyszer el tudtam inditani csak akkor ütött a forgórész és belenyalt a jeladóba.
utána le lett esztergálva hogy ne üssön körbe 0.7 mm most nem üt de szikra sincs
légyszi valaki segítsen mert már befonom a hajam
már ezzel szarakodom vagy egy hónapja
plllllllleeeeeeaaaaaasssssssseeee
Helló!
Egy 125 etz-m van. A következő problémával fordulok hozzátok: néhány napja sajnos kevés olajat öntöttem a benzinhez, így "sikerült" egy 100as keveréket öszehoznom :-S A kipufogókönyöknél elkezdett csöpögni az olaj. Miután rájöttem a helytelen keverésre, kicseréltem az üzemanyagot 50esre és az olajat is. A minap 10-15km-t motoroztam, majd leállítottam. Néhány perc szünet után beindítottam a motort, de teljes gázzal csak 2000ig "pörgött" fel. Vártam egy kicsit, és egy kis szenvedés után végre rendesen ment. Miután hazaértem leállítottam, majd rögtön berúgtam a mocit, a jelenség ugyan az: max. 2000 volt a fordulat. Kb. fél órát hagytam hülni. Indítás után a motor normálisan üzemelt. Elképzelhető, hogy a helytelen keverés tönkrevágta szimeringet és azért viselkedik így a motor? (néhány hónapos, új gyújtótekercs van benne).