Jógyerek, sosem raktam szar olajat egyik motoromba sem! most IGOL RACING-ot használok . Majd ha leléped rendesen a gépet, akkor rájössz, hogy kell az 1:30! Az én motorom elég vékonyra van karburálva ezért kell dúsabb keverék! Meg kell tanulni a kunkorokba haladni és akkor nem kell a motort szétfarigcsálni! Átalakitgatni lehet pl: gyujtást, főfékhengert, kormányt lábtartót, na ezek érnek valamit, a többi csak kókány!
egyre jobb ez a szar TS , ma bedöglött a gyújtótrafóm 70-nél többet még mindig nem visz ááááááááááááá segítség gyűjtótrafója van valakinek 125-ös TS-hez mellesleg?
Ezzel a no tunigal nem értek egyet! Sok olyan tuning van már egy mz számára is ami egyáltalán nem az élettartam rovására hoz ki + lóerőket a gépből! Az 1:30at pedig csak soknak vagy ha lehet mondani fölöslegesnek tartom nem cross mocik ezek! Én 1:50-be tankolok Ipone olajat! Nem veszekedni akarok, csak megelőzlek, h ha esetleg az lenne erre a válaszod, h fölösleges ezekbe a motorokba ilyen drága olaj, akkor én csak annyit mondanék, h mondjuk ha vki 1:30-ba kever 2000 Ft értékben olajat, akkor kb ugyanott van mint amikor én keverek 4000-ér 1:50be. MAx 500 ft különbség, nekem ennyit megér az, h tudjam, h minőségi olajjal fut a szekerem!
No tuning! Semmi nem hoz rajta annyit, hogy megérné! Minden kotrás az élettartam rovására megy! Motorikusan renben legyen, egyenesen fusson, két frankó gumi aztán GO!
Látom te már csináltál ilyesmit. Leírhatnád a tapasztalataidat az mz tuningolásról illetve, hogy inkább lepukkantat újítsak vagy jobb állapotút. Kéne egy kis árfekvés is mi kb mennyibe van.
Nem ismerem a kakucsi pályát szóval nem tudok ahoz hozzászólni, h ott mennyire lenne pl kihasználható egy 250es. Alkatrész ár az kb egyforma mofaker.hu-n szétnézhetsz.
Hát ez, h olcsót felújítani vagy drágát jól venni ez megint olyan, h mennyi pénzed van rá és, h milyet fogsz ki, mert ugye drágább is lehet rossz, az olcsóbbnál meg ha felújítod akkor tudod mi van benne, de ugye ez is olyan, h vannak az mz esetében is olyan alkatrészek amelyek, h ha meghibásodnak egyszer akkor azt elég nehezen lehet normálissá varázsolni.
Pl az első fék az tök faja, de h ha vmi szimeringet szarul teszel be a főfékhengerbe vagy raktak bele és összebarmolódik akkor azt már nem nagyon lehet megjavítani és állandóan folyni fog, bocs, h nem tudok most konkrétabbat írni, de rég volt, h halottam erről meg olvastam is róla. Még vmi, nekem az elsőtelóm tök jól működik, de mikor megvettem az egyik oldalon folyt az olaj a szimeringnél, fogtam kicseréltem mind a 2őt, ugyanúgy ereszti az olajat, és gondolom, h ugyanúgy raktam be, mert a másik oldal jó! Na szóval kb ennyi!
Nem tudom mennyire voltam segítség , de legalább írtam!
Sztem a keverékkel lesz a baj! Gyári adat az 1:50 és simán lehet annyival keverni, a szervízkönyv meg 1:40-et ajánl a járatási időszakra! Esetleg próbáld meg ezt!
MElyiket javasoljátok pályázgatásra kakucsra. Etz 250 vagy 150-es, illetve milyen árban vannak az alkatrészek pl ha veszek egy roncs mz-t és felújjítom vagy egy jobbat és azt alakítom át. Mennyibe kerülhet.
Ha feljebb tolod a tűt(lejebb rakod egyel a zégert), akkor több kaját adsz neki... De ez csak középső fordulat tartományra érvényes.... bár igazából most abban kell járatnod...
Milyen színű a gyertya?
Üdv a kedves fórumosoknak! Lenne egy kérdésem . Bejáratós Mz Ts 125 generálozva lett az egész . és kb 200km-er van benne eddig vagy 180 , nem számoltam pontosan . Namost szakik mondták hogy bejáratásnál lehet néha kicsit jobban is meghuzatni hogy ne mindig 70-el menyek 4-esbe . Most itt arról van szó hogy amikor már olya 65-70 között vagyok 3-asba felváltok 4-esbe mert már nagyon nyöszörög és 70-nél 4-esbe nem megy többel sőt kicsit le is csökken a sebesség 60-70 között valahol. Mi lehet a baj ? vajon még nem járódótt be nagyon ? vagy gyújtásprobléma ? vagy csak simán a 1:30-as keverék fojtja le? Várom a választ. kössz
Hello!
Van egy Teljesen ÚJ eladó mz TS kuplung láncom 48-as! A boltosok ezt adták az ETZ helyett és a nyakamon maratt. Nem használt dobozában eladó. Tipusa: Favorits (made in czech republic). Nekem nincs az ETZ vel bajom annyi a különbség, hogy abba 50-es való! Mivel elis szeretném adni 500FT-ért viheti aki akarja! Budapesti átadás is megoldható! Elérhető vagyok msn-en adatlapomon kint van azaz e-mail-em is
Hali!
A legjobb tuning a ccm tuning! Érdemes esetleg egy 150es hengert feltenni rá! Nem tudom, h milyen mértékű tuningot szeretnél, de leírom amit én tudok hallottam stb. Már leírtam RDjuniornak is de nem ilyen szépen!
-Henger--- simsonbolt.hu tuning szettekben találsz 150es tuning hengert
-Kipufogó/rezonátor--- simsonbolt.hu vállalnak rezonátor tervezését erről képet és leírást nem találsz most, 250esről igen, de sztem ha írsz nekik email-t akkor bizti válaszolnak és leírják, h milyen lehetőségeid vannak-e téren!
-Gyújtás--- 1, mzclubhungary.com-on a "tagjaink írásai" részben találsz elektronikus gyújtásról leírást amit akár házilag elkészíthetsz, de esetleg mással el is készítethetsz! Érdemes a kommenteket is elolvasni a cikk alatt!
2, szocimotoros.hu-n találsz leírást elektronikus előgyújtás vezérlésről, ezt azt hiszem, h egy pesti kft gyártja, én írtam nekik egy emailt, h mi az ára, a számítógépen programozhatónak 16e
-Karburátor---ehhez csak annyit tudok, h van különbség állítólag a 125ös és a 150es karbi között, de a simsonbolt.hu-s srácok bizti tudnak neked ajánlani vmi jó krabit! Ezt is megkérdezheted!
Hát összeségében én ennyit tudok, sztem ezek így összerakva tuti 20 LE fölötti teljesítmény adnak teljesen normális fogyasztás mellet, és nem feltétlen megy életartamra, mert a motort ezek a tuningok álltal nem kell jobban pörgetni majd, h leadja a nagyobb teljesítményt! Persze kérdés, h kinek mennyit ér meg egy tuning és, h mennyi ideig szeretnéd használni az mz-t!?
Remélem tudtam seggíteni! Ha vmi nem érthető írj, igyekszem válaszolni!
nekem 150.2 hengerem van a motoron most pont levan szedve ha gondolod átküldhetem az ablakok méreteit és akkor kb lesz egy bika géped mint nekem fél hengerfejem kifujt, de amikor felraktam a videokhoz még úgyse szolták le hogy nem megy
Heló Mindenki!
Van egy 125ös ETZ-m és szeretném kicsit feldobni motorikusan. Mit tanácsoltok mit vegyek rá vagy alakítsak át rajta?
Előre is kössz a segítséget.
Hát ez, h olcsót felújítani vagy drágát jól venni ez megint olyan, h mennyi pénzed van rá és, h milyet fogsz ki, mert ugye drágább is lehet rossz, az olcsóbbnál meg ha felújítod akkor tudod mi van benne, de ugye ez is olyan, h vannak az mz esetében is olyan alkatrészek amelyek, h ha meghibásodnak egyszer akkor azt elég nehezen lehet normálissá varázsolni.
Pl az első fék az tök faja, de h ha vmi szimeringet szarul teszel be a főfékhengerbe vagy raktak bele és összebarmolódik akkor azt már nem nagyon lehet megjavítani és állandóan folyni fog, bocs, h nem tudok most konkrétabbat írni, de rég volt, h halottam erről meg olvastam is róla. Még vmi, nekem az elsőtelóm tök jól működik, de mikor megvettem az egyik oldalon folyt az olaj a szimeringnél, fogtam kicseréltem mind a 2őt, ugyanúgy ereszti az olajat, és gondolom, h ugyanúgy raktam be, mert a másik oldal jó! Na szóval kb ennyi!
Nem tudom mennyire voltam segítség , de legalább írtam!
Milyen színű a gyertya?
Van egy Teljesen ÚJ eladó mz TS kuplung láncom 48-as! A boltosok ezt adták az ETZ helyett és a nyakamon maratt. Nem használt dobozában eladó. Tipusa: Favorits (made in czech republic). Nekem nincs az ETZ vel bajom annyi a különbség, hogy abba 50-es való! Mivel elis szeretném adni 500FT-ért viheti aki akarja! Budapesti átadás is megoldható! Elérhető vagyok msn-en adatlapomon kint van azaz e-mail-em is
A legjobb tuning a ccm tuning! Érdemes esetleg egy 150es hengert feltenni rá! Nem tudom, h milyen mértékű tuningot szeretnél, de leírom amit én tudok hallottam stb. Már leírtam RDjuniornak is de nem ilyen szépen!
-Henger--- simsonbolt.hu tuning szettekben találsz 150es tuning hengert
-Kipufogó/rezonátor--- simsonbolt.hu vállalnak rezonátor tervezését erről képet és leírást nem találsz most, 250esről igen, de sztem ha írsz nekik email-t akkor bizti válaszolnak és leírják, h milyen lehetőségeid vannak-e téren!
-Gyújtás--- 1, mzclubhungary.com-on a "tagjaink írásai" részben találsz elektronikus gyújtásról leírást amit akár házilag elkészíthetsz, de esetleg mással el is készítethetsz! Érdemes a kommenteket is elolvasni a cikk alatt!
2, szocimotoros.hu-n találsz leírást elektronikus előgyújtás vezérlésről, ezt azt hiszem, h egy pesti kft gyártja, én írtam nekik egy emailt, h mi az ára, a számítógépen programozhatónak 16e
-Karburátor---ehhez csak annyit tudok, h van különbség állítólag a 125ös és a 150es karbi között, de a simsonbolt.hu-s srácok bizti tudnak neked ajánlani vmi jó krabit! Ezt is megkérdezheted!
Hát összeségében én ennyit tudok, sztem ezek így összerakva tuti 20 LE fölötti teljesítmény adnak teljesen normális fogyasztás mellet, és nem feltétlen megy életartamra, mert a motort ezek a tuningok álltal nem kell jobban pörgetni majd, h leadja a nagyobb teljesítményt! Persze kérdés, h kinek mennyit ér meg egy tuning és, h mennyi ideig szeretnéd használni az mz-t!?
Remélem tudtam seggíteni! Ha vmi nem érthető írj, igyekszem válaszolni!
Van egy 125ös ETZ-m és szeretném kicsit feldobni motorikusan. Mit tanácsoltok mit vegyek rá vagy alakítsak át rajta?
Előre is kössz a segítséget.
Szerintetek ez a tuning jobbá tete a hengert vagy rosszabá. Nem én csináltam így vettem a motorral!
Kérdésre szívessen válaszolok! E-mail címem az adatlapomon!