Ősuinte leszek és geci!
Fasza a gép, DE az elejével is csinálj vmit, mert most olyan mint egy gyorsulási cross gumival, a kormány is állítsd be mert az is olyan mint egy gyorsasági, azt a légszűrőt rúgd le róla mert az sokat nem ér! Sztem a gyári az tökéletes de persze te moci, de ez a légszűrő annak ellenére, h esetleg mutatós a nagyobb kövekekn kívül mást nem szűr meg! A dt sárvédő sztem 21es kerékhez van, persze tedd fel, de nekem a cr sárvédő elég bambán néz ki!
De mondom összeségében jó a gép! Most kb olyan mint az enyém fasza, de azért még van mit csinálni rajta!
Az Af1 fórumon egy srác szeretné tudni, hogy milyen izzó megy az oylan lámpába, mint a tiednek volt... Nem emlékszel véletlenül? Esetleg, ha nem nagyon megterhelő, megadnád a mailcímed, ha van még kérdése erről, állítólag használhatatlan a világítása...
a 70mm-es kb olyan 2.50esnek felel meg,vagy max 2.75.mire is kell ekkora?mert a kis tz-mnek előre kellett a 2.75,szerintem kb az a méret lehet olyan 75 mm.
csak most nincs időm keresni h mennyi a váltoszám a 2 között.
amugy 2.50 be vagy 2.75be 18 collba ezeket találtam hirtelen:
Pirelli-MT76 - kép+info itt 2.50XR18 motor hívjon! 40L 5,093.-
Pirelli-CITY DEMON - kép+info itt 2.50XR18 motor F hívjon! 40P 5,935.-
Michelin-M45 - kép+info itt 2.50XR18 motor TT,REINF,Front,Rear hívjon! 45S 7,722.-
70/100as 18as kell?
így nehéz lesz találni szerintem,inkább ugy kéne keresned h 2.5 vagy 2.75*18
ilyen kis méretben természetesnek veszik h a per 100%a a szélességnek.szerintem
Mekkora sárvédő lesz elől? 125 gépé, mert az kurva nagy! Én most fogok 85ös cöröjét venni. Hallod nem találok egy kibebaszott gumit se előre! Össze csak ilyen 100/100-as meg ilyenek, a 70/100-as ami jó lenne az meg csak 17es vagy 19esben van!
hali
hú képzeld beraktam a 88 fogú lánckereket hátúlra!
de szét kellett vágni a lengővillát és beleheggeszteni vagy 8 centit hogy stimmeljen.
tettem bele másik telót is asszem vmi hondán lehetett.
magasítás is jól sikerült sőt túl jól!
olyan magas lett mint az állat
de nem baj minnél crossosabb annál jobb
a láncfeszítéssel még bajlódok mert nagyon nem akar összejönni.nincs vmi ötleted?
amúgy most kb 95 cm magas lett
Gondolom a becsúszószár mozog a fekete alsó részben! Ennél is ugyanúgy kicsavartad alul a 10 anyát!? Nézd meg hát ha vki esetleg dupla anyát rakott rá! Ha tuti nem fogja az anya akkor próbálgasd finoman széthuzogatni így koccolgatni minth ha kalapálnál, de fimoman szét kell anna jönnie!
Na kiszedtem telót egyiket sikerült szétszedni is semmi olaj nincs benne ilyen por meg olajsár szóval szimering + olaj mehet bele új de rugó menthető! Viszont másik telót sehogy nem tudtam szétszedni telószár meg az az alsó fekete rész annyira össze van gyógyulva hogy nem jön szét sehogy! Most mit csináljak?
Csá Hondaimádó!
Jó lett a géped! Milyen célra készült? Erdőkerülő?
Én kerestem a neten kapcsolási rajzot a Danibának, mert nem stimmelt vmi
Mindenkinek jó motorozást!
Igaz nekem etz-m van, de sztem a féken kívül nem sokban különbözik! Gondolom a teleszkóp kivétel megy(Kiveszed a kereket kilazítod a csavarokat amelyek a teleszkóp szárakat fogják és kiveszed a szárakat)
Ezek utána a becsúszószár (fényes crómszerű hosszú, bocs, h így írom, csak nem tudom ki milyen szinonímát használ és, h mennyire tudod, h mi micsoda) befog csúszni és a tetején pedig kijön a rugó. A rugót kitudod húzni. Ezekután megfordítod a teleszkópot (ezt ajánlott vmi olajfelfogó cucc felett elvégezni, flakon kanna, lavor, kád, medence , rongy) és a fekete szár alján 10es crovával kitekered az anyát, ezekután visszafordítva a teleszkópot kitudod húzni a becsúszószárat a fekete alsó részből!
Egy középtermetű csavarhúzóval kipattintod a szimeringet a helyéről, bedugod a szimering alá a csavarhúzót és a szár szélével pedig alátámasztást adsz a csavarhúzónak, de ide tegyél vmi rongyot nehogy összekaristold a szárat! Majd pucold jól ki a szimering helyét, ha esetleg vki már barbárkodott volna ezen a területen és van kiálló éles fém rész ami összegányolhaja a szimeringet akkor azt óvatosan csiszold/reszeld le. A régi szimering seggítségével betudod tenni az ujjat. Csak rakd a szárra az új szimeringet rá a régit és kalapácsal óvatosan ütögesd amíg a helyére nem megy!
Ezekután visszateheted a becsuszószárat az alján rögzíted a 10es anyát (itt lehetnek alátétek tömítések, h az olaj ne tudjon kifolyni, a teleszkóp belseje felől és az anya felől is, ha nem jók akkor érdemes őket cserélni!)
Tölts bele olajat olyan 2.2-2.5 deci körül száranként, én nekem hidraulika olajat ajánlottak és tutiba bevált, ezt kapsz sztem boltban de ha van a közelben teherautós, traktoros, földműves akkor lehet az is tud adni egy fél litykót, de persze a teleszkóp olajok is jók, csak motorolajjal vigyázz mert azok gázosodnak és kinyomják a szimeringet!
Végén beteszed a rugót, ezt megteheted először és utána töltesz bele olajat, majd visszaszereled a teleszkópokat!
Remélem tudtam seggíteni!
Hello! El tudnátok mondani hogy MZ TS-nek esőtelójában ki akarom cserélni olajat+ szimeringet és hogy hogyan kell mire figyeljek mit csináljak?
Előre is kössz
Fasza a gép, DE az elejével is csinálj vmit, mert most olyan mint egy gyorsulási cross gumival, a kormány is állítsd be mert az is olyan mint egy gyorsasági, azt a légszűrőt rúgd le róla mert az sokat nem ér! Sztem a gyári az tökéletes de persze te moci, de ez a légszűrő annak ellenére, h esetleg mutatós a nagyobb kövekekn kívül mást nem szűr meg! A dt sárvédő sztem 21es kerékhez van, persze tedd fel, de nekem a cr sárvédő elég bambán néz ki!
De mondom összeségében jó a gép! Most kb olyan mint az enyém fasza, de azért még van mit csinálni rajta!