Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali
az egykerekezéssel annyi a bajom hogy ha kikapom egykerékreakkor kicsit szar mert olyan érzésem van mint ha egyből hátra akarnék vágódni.arra gondoltam megkérdezem a te,(ti)tapasztalataitokat hogy mi a legjobb módszer
mert itt sajna nincs olyan ismerős a közelben aki tanítana a cross fortélyaira vagy netán el tudnám lesni mit hogy kell csinálni hogy kell "bátran viselkedni a motoron"
arra gondoltam hogy ugye vannak a crossosoknak is edzéseik és amint láttam az adatlapokat elég sokan üzik ezt a fajta sportot.egyszóval nem tudom mik az alapok és szeretném megtanulni őket habár nem igazi crossmotorral hanem egy számomra igazival de szerintem kezdésnek és tanulni nagyon szuper az én gépem is.
Kicsit kiakadtam a motorvétel után h. menniybe van minden..:
Nekem műszakin is most volt.....
Nekem most a gyujtótrafó baszakszik, de majd holnap megoldom aztán csütörtökön meg viszem eredetvizsgára!
Hát ha minden igaz én is MZ-vel mek hétfőn vezetni..:D
Kicsit a generátorral volt egy kis gondja de meg tudtam csináltatni:D
Annyira nem vagy messze! Én pestre járok suliba, már nagyjából autóval/motorral is kismerem magam!
Regisztrációs héten már szeretnék a géppel felmenni! Ez lesz az első komolyabb nagyobb utunk!
Bocs..látom már..
Nagykáta....ÉS te?
Király! Gratula!
Merre laksz?
Okés meglesz..Ma vizsgáztam rutinból A1-re.... Jövőhéten mehetek forgalomba...
Akkor tuti! De ha van időd és kedved sztem olvasd el mert jó hasznos és érdekes!
Nagyon kössz Közben vagy fél nap szenvedéssel sikerült összehozni....
Ezt a középső mondatot itt nem értem mi van az egykerekezéssel, meg a kormánny nyaklással?
Akkor én azt mondom, h gyakorolj minnél többet! Most had legyek én lusta! Írd le te pl a kanyarbabefékezős kivágódos dolgot te hogyan csinálod, aztán majd leírom, h szerintem mi jó vagy mi nem jó!
http://szocimotoros.hu/hu/szer...
Tess! Az adatoknak nézz utána, de a művelet ugyanaz, de ez le is van benne írva!
Valaki meg tudja nekem mondani hogy lehet jól belőni a 125-ös etz karbit?
Előre is kössz.
A stopii az amikor az elsőfék használatával az elsőkeréken gurulsz!
mi aza stoppi?
valahol olvastam hogy az első fékkel kell jobbára megtanulni fékezni.
ha kiugratom egykerékre akkor elnyaklik a kormány és olyan érzés mintha rögtön tanyálni fognák.
amúhy meg erre fele amerre szoktam járkálni nem nagyon vannak ugrató jellegű dombok.
mert eddid csak simsonon mentem jobbára és azon teljesen más
az egykerék meg a csapatás, kanyarba befékezős kirobbanós, kanyarbaseggétkeresztberakós kaparós dolgok okésak!na pl ezeket szeretném minnél jobban elsajátítani
nem mindeggy hogy milyen matrica van rajt?
Hát nekem ha úgy van 2be is emeli az elejét és nem kuplungolok meg semmi, stopi meg gondolom azért könyebb mert több a súly elől!
én kerekeztem mz-kel de 150-essel könnyeb volt mint 250-essel...de viszont a 250-esssel lehet stoppizni

egyébkén Qrva jo az MZk----
3088 valaki?
Ugratást nem ajánlom, mert ugye nem erre lett tervezve a gép, mégha crossosítottad is! Van rá esély, h kipottyan a blokkod!
Az egykerekezést próbáld vmi kisebb emelkedőn, nem kell hátraülni meg semmi normálisan ülj csak! Olyan 3000-3500as fordulaton menny 1esben majd teljesen engedd vissza a gázt és hirtelen húzz neki egy kövéret, így magába lehet csak ugrani fog eggyet, de ha rásegítesz egy határozz mozdulattal úgy, h nyújva van a kezed és mikor ugrik a gép hátradőlsz ezzel elősegítve, h hátrébb lesz a súlypontod és ha felemeli az elejét akkor se húzd magadhoz a kezed, hanem mindig legyen nyújtva és dőlj hátra, de ne rácigáld össze vissza a kormányt!
Érdemes esetleg erdőben próbálkozni és kisebb buckákat igénybe venni, h segítsenek a felemelésnél!
Ha vmi nem tiszta írj! És mondom én az ugratást nem erőltetném, az egykerék meg a csapatás, kanyarba befékezős kirobbanós, kanyarbaseggétkeresztberakós kaparós dolgok okésak!