A sztenderkapcsolót írtad, hogy megnézted. Kuplung kapcsolód van? Azt is meg kéne nézni, jó-e.
(Ha sebességben van, akkor csak behúzott kuplunggal indítható) Bár az az önindítót reteszeli.
Hogy áll le? Mintha levennéd a gyújtást, vagy lefullad gázadásra?
csá
1.Elég ha csak egy sima kocsihoz való benzinszűrőt beiktatsz a tank és a karbi közé
2. Én tesóm mocijánál úgy szüntettem meg a csepegést, ahogy te gondoltad először, leszeded, benyomod fbs-selés úgy teszed vissza.
Nekem eddig semmi csöpögés nem volt
Sok sikert
Szeva mindenkinek!
Lenne pár kérdésem: A benzincsapon van elvileg benzinszürő, ami a tankba megy bele(tartalék meg sima), na nekem az nincs meg a karbiban találtam meg ( nem csoda hogy fulladozott).
Azt pótolni hogy lehet( eredetit nem akarok rendelni))
Gondoltam arra hogy nem teszek semmit és a benzincsőbe pedig beiktatok egy szűrőt, amit autósboltban be lehet szerezni.
másik kérdés
visszaraktam a benzincsapot és engedi a benzint a felfogatásnál, oda mit lehetne tenni hogy tömítsen? Fbs-t gondoltam csak nem tom az bírja-e a benzint hosszútávon?
Hello! Szerintem nézd meg azon a deklin valahol egy nivoszint csavart! Ami kb lent lehet, de fentebb eltérve a többi rögzitő csavartól. Nem biztos,csak erre tudok tippelni. :) (mint a simsonnál) :)
Helló mindenki,lehet hogy kicsit bugyutának látszik a kérdésem nem ez az első motor amit látok de az a helyzet hogy a napokban vettem egy Honda nsr 125-ös gépet és nem tudom hogy ellenőrizhetem a motorolaj szintet ha valaki tud segíteni azt nagyon megköszönném mert tanácstalan vagyok ugyan is csak a beöntőt találtam meg és nem találom a nívóját előre is köszi....
Hi ini. ColorWorks High Temp a neve a spray-nek, van matt fekete és ezüst kivitelben, az Auchanban tavaly 1050 Ft-ot kostált. Drotkoronggal csiszold fel a kipuffkönyököt és utána alaposan zsirtalanitsad. (Benzin vagy nitrohigito esetleg szilikonmentesitő) A spray-t alaposan legalább 3 percig rázzad akkor lesz igazán fekete. Nekem még 1 motorrol sem égett le és nem is fehéredett ki, még a gixeren sem, pedig a légolajosnak elég forro a könyöke. Elég kiados 3-4 motorra is elég, nem karcolodik, tehát le lehet a ráégett sarat sikálni rola. (nem ugy mint a höálloezuströl)
Sziasztok Motorosok!
2006 év végén vettem egy KTM 640 lc4-et,2003-as évjáratut.Idáig tökéletesen müködött,de az utobbi idöben töbször elöfordult ,hogy elinditottam alapjáraton bemelegitettem ráültem 1-esbe kapcsoltam elkezdtem kiengedni a kuplungot a motor meggurult és leált.Visszatoltam a garázsba másnap megint megprobáltam és a motor ugy müködött mintha semmi baja nem lenne.Azota többször elöfordult a hiba megnéztem a tanksapkát hátha el van dugulva a szellözöje,a benzincsapot hátha nem folyik át rajta elég benzin,gyertyát cseréltem,szétkötöttem a sztender kapcsolót,kitisztitottam a karbit ,a légszüröt.A hiba még most is fennál,most már folyamatosan ezt csinálja használni nem tudom.Sajnos az öttleteim elfogytak ha valakinek volt már ilyen problémája és tud tanácsot adni elöre is köszönöm,ja és ha tudna valaki robbantott ábrát a blokkról és a vezetékelésröl azt is megköszönném
Szerintem a kipufogót semmivel nem lehet festeni. Lehet pl. fekete kadmiummal galvanizálni, de ez nem olcsó.
Festeni azért nem nagyon lehet mert még a hőálló festékek is 300 celsius fok fölött már nem bírják, a kipu meg ennél lehet sokkal melegebb is (főleg a henger felőli oldalon, de ez attól is függ hogy milyen a moci.)
Van egy jó trükk: ha lecsiszolod, bekened olajjal és lánghegesztővel megmelegíted akkor fekete lesz tőle, és ez hőálló is. :-) Viszont utána újra berozsdálhat.
CSÁÓ
Ktm 125lc2 - höz kéne egy kis segítség. A moci nem igazán veszi a fordulatot, de mikor már nyit a power onnan megy rendesen. Mentem már lc2-sel, és annak semmi baja nem volt. Karbinak nincs kül. baja. Valami ötlet, h mi lehet a baja?
Sziasztok szétszedtem ,csere miatt az mtx 80 RII kuplungját de valami nem kóser ha összerakom.
Berakom sebességbe kiengedem a kuplungot de nem indul meg a moci.....
segítsetek kérlek!
hali!
lenne kérdésem:
vettem egy yamaha dt80 lc2-őt
milyen olaja tegyek bele?
a keveréknél sthil olajat használtam, szintetikusat ajánlottak bele de iszonyat drága...
esetleg valami gépkönye van valakinek erről magyarul?
mert lenne rajta sok javítanivaló
köszi!
Hi Tyler.
Nem roszabb állapotu, csak más jellegü az átépités. Sztem jol néz ki. De nem látom van-e macskaszem a hátso lámpában, mert az vizsga követelmény, ha nincs tegyél fel egyet a láncfeszitőre. Én is oda tettem mert ragaszkodtak hozzá. 2db tükör, a hátso nyereghez legyen kapaszkodo, legyen fék elöl, hátul, és ne logjon a kormánycsapágy, + legyen rendszámvilágitás. Ha van rajta irányjelző müködjön. Ha ezek megvannak, levizsgázik gond nélkül.
A számok nem a hőtűrést, hanem pontosan a viszkozitást jelentik. Persze különböző hőmérsékleten.
De ezek a számok a környezeti hömérsékletre vonatkoznak, nem a motor, ill. az olaj hőfokára.
Tény, hogy a szintetikus olajok jobban bírják a höterhelést is, de a fő előnyük a hidegoldali viszkozitás, hogy hidegen is folyik, és jobban keni a hideg motort, amikor is a legjobban kopnak a motorok.
Nem véletlenm, hogy nem találsz 5W, vagy 10W-vekl kezdődő ásványi olajat, mert abból nem tudják megcsinálni.
Egyébként olajhőmérővel rendelkező júzerek mondják, hogy az olaj hőfoka is 100 C° alatt szok lenni,(persze a csapágyakban biztos több) tehát a 10W-50-es 60-as olajoknak csak szélsőséges versenykörülmények között van jelentösége.
Helló!
Az lenne a problémám, hogy 2006os Suzuki RM-Z 450esem 1-2 üzemóra alatt megeszik 1-1,5 deci olajat. Mennyire normális ez? Mi lehet a probléma? Dugó nemrég lett benne cserélve úgyhogy nem az lehet a gond. Esetleg lehet hogy másfajta olajjal nem eszi?
Nézzed meg a gixxerem. Az is erősen át van épitve, még a jellege is változott. De gond nélkül, egyetlen ellenvetés nélkül levizsgázott az Autoklubnál. Gondolod hogy tudják hogy milyen volt az a gép eredetiben. Ha te nem hozod fel hogy át van épitve nem veszik észre. Mondjuk azért ne vidd a Mozaikba vizsgáztatni. Viszont most erre a hónapra már sehol nem vállalnak vizsgát és kiváncsian várják az uj rendszert mennyire müködöképes. Én egy 1936-os BMW-t akarok most vizsgáztatni, ha nem találsz jobbat dobj 1 elérhetőséget az emilemre, felhivlak, intézek helyet és elvihetjük együtt a bringákat.
A sztenderkapcsolót írtad, hogy megnézted. Kuplung kapcsolód van? Azt is meg kéne nézni, jó-e.
(Ha sebességben van, akkor csak behúzott kuplunggal indítható) Bár az az önindítót reteszeli.
Hogy áll le? Mintha levennéd a gyújtást, vagy lefullad gázadásra?
1.Elég ha csak egy sima kocsihoz való benzinszűrőt beiktatsz a tank és a karbi közé
2. Én tesóm mocijánál úgy szüntettem meg a csepegést, ahogy te gondoltad először, leszeded, benyomod fbs-selés úgy teszed vissza.
Nekem eddig semmi csöpögés nem volt
Sok sikert
Tud valaki Budapesten a III. ker.-hez közeli Gilera Runner szerelőt aki jó áron dolgozik és korrekt? Lehet pesten máshol is.
Lenne pár kérdésem: A benzincsapon van elvileg benzinszürő, ami a tankba megy bele(tartalék meg sima), na nekem az nincs meg a karbiban találtam meg ( nem csoda hogy fulladozott).
Azt pótolni hogy lehet( eredetit nem akarok rendelni))
Gondoltam arra hogy nem teszek semmit és a benzincsőbe pedig beiktatok egy szűrőt, amit autósboltban be lehet szerezni.
másik kérdés
visszaraktam a benzincsapot és engedi a benzint a felfogatásnál, oda mit lehetne tenni hogy tömítsen? Fbs-t gondoltam csak nem tom az bírja-e a benzint hosszútávon?
Üdv
2006 év végén vettem egy KTM 640 lc4-et,2003-as évjáratut.Idáig tökéletesen müködött,de az utobbi idöben töbször elöfordult ,hogy elinditottam alapjáraton bemelegitettem ráültem 1-esbe kapcsoltam elkezdtem kiengedni a kuplungot a motor meggurult és leált.Visszatoltam a garázsba másnap megint megprobáltam és a motor ugy müködött mintha semmi baja nem lenne.Azota többször elöfordult a hiba megnéztem a tanksapkát hátha el van dugulva a szellözöje,a benzincsapot hátha nem folyik át rajta elég benzin,gyertyát cseréltem,szétkötöttem a sztender kapcsolót,kitisztitottam a karbit ,a légszüröt.A hiba még most is fennál,most már folyamatosan ezt csinálja használni nem tudom.Sajnos az öttleteim elfogytak ha valakinek volt már ilyen problémája és tud tanácsot adni elöre is köszönöm,ja és ha tudna valaki robbantott ábrát a blokkról és a vezetékelésröl azt is megköszönném
Festeni azért nem nagyon lehet mert még a hőálló festékek is 300 celsius fok fölött már nem bírják, a kipu meg ennél lehet sokkal melegebb is (főleg a henger felőli oldalon, de ez attól is függ hogy milyen a moci.)
Van egy jó trükk: ha lecsiszolod, bekened olajjal és lánghegesztővel megmelegíted akkor fekete lesz tőle, és ez hőálló is. :-) Viszont utána újra berozsdálhat.
kipufogót milyen festékkel lehet lefesteni?
feketére szeretném
a könyök full rozsdás erre kellene negoldás
köszi!
Ktm 125lc2 - höz kéne egy kis segítség. A moci nem igazán veszi a fordulatot, de mikor már nyit a power onnan megy rendesen. Mentem már lc2-sel, és annak semmi baja nem volt. Karbinak nincs kül. baja. Valami ötlet, h mi lehet a baja?
Berakom sebességbe kiengedem a kuplungot de nem indul meg a moci.....
segítsetek kérlek!
lenne kérdésem:
vettem egy yamaha dt80 lc2-őt
milyen olaja tegyek bele?
a keveréknél sthil olajat használtam, szintetikusat ajánlottak bele de iszonyat drága...
esetleg valami gépkönye van valakinek erről magyarul?
mert lenne rajta sok javítanivaló
köszi!
Nem roszabb állapotu, csak más jellegü az átépités. Sztem jol néz ki. De nem látom van-e macskaszem a hátso lámpában, mert az vizsga követelmény, ha nincs tegyél fel egyet a láncfeszitőre. Én is oda tettem mert ragaszkodtak hozzá. 2db tükör, a hátso nyereghez legyen kapaszkodo, legyen fék elöl, hátul, és ne logjon a kormánycsapágy, + legyen rendszámvilágitás. Ha van rajta irányjelző müködjön. Ha ezek megvannak, levizsgázik gond nélkül.
Örülök hogy tetszik, nem maszkolt,szabadkezi festés a sufnibol általam.
azért a tiedtöl kicsit rosszabb állapotban van.
Szép a festésed, gratula!
A számok nem a hőtűrést, hanem pontosan a viszkozitást jelentik. Persze különböző hőmérsékleten.
De ezek a számok a környezeti hömérsékletre vonatkoznak, nem a motor, ill. az olaj hőfokára.
Tény, hogy a szintetikus olajok jobban bírják a höterhelést is, de a fő előnyük a hidegoldali viszkozitás, hogy hidegen is folyik, és jobban keni a hideg motort, amikor is a legjobban kopnak a motorok.
Nem véletlenm, hogy nem találsz 5W, vagy 10W-vekl kezdődő ásványi olajat, mert abból nem tudják megcsinálni.
Egyébként olajhőmérővel rendelkező júzerek mondják, hogy az olaj hőfoka is 100 C° alatt szok lenni,(persze a csapágyakban biztos több) tehát a 10W-50-es 60-as olajoknak csak szélsőséges versenykörülmények között van jelentösége.
Az lenne a problémám, hogy 2006os Suzuki RM-Z 450esem 1-2 üzemóra alatt megeszik 1-1,5 deci olajat. Mennyire normális ez? Mi lehet a probléma? Dugó nemrég lett benne cserélve úgyhogy nem az lehet a gond. Esetleg lehet hogy másfajta olajjal nem eszi?
tudna valaki segiteni?van egy gpz 1000 rx-em erösen átépitve,és le szeretném vizsgáztatni.
elöre is köszi.