Csavarrogzitesre hasznaljatok inkabb LOCTITE 243-mat,mert a 638 egy 0.25mm hezagig ragaszto csapagyrogzito.
A gyertya magaban nem okoz hat nagy bajt.....kiveve ha a rovidmenetes helyre hosszumenetessel probalkozik valaki...
Megoldások a gsxr600k6-ra.
1.) Tegyél rá 1 nyitott sportdobot, garantáltan elnyomja az üvöltése a rezonancia hangját!
2.) Tedd sztenderre és 5000-es fordulaton ketyegtetve keressed meg a zaj forrását. 1 fellazult idomcsavar is okozhatja. Én a 750-es gixxeren igy jártam szinte minden csavar kilazult fényezés után, azota tudom, csavarrögzitövel (Loctite 638 ) kell összerakni az erös rezonancia miatt a gixxereket.
Most regisztráltam az oldalra, mint tulajdonosa egy új gsxr600k6-nak.
Egy kérdésem volna a motorral kapcsolatban. Kb 5000-es fordulaton valami berezonál, gondolom valamelyik műanyag, aminek elég zavaró hangja van. Tapasztal valaki hasonlót? Van erre megoldás vagy együtt kell vele élni?
Ha valamelyikőtök tud rá megoldást kérem ossza meg velem.
Hy lenne 1 lérdésem van 1 2000 évjáratu r6
hidegen nem megy az 1 henger de néha belekap ha bemelegedett akkor viszont beindul
leálítom és újrainditom és megy mind a 4 utánna nincs gond szerintetek mi lehet a hiba
Haver szerint csak a gyertya xarakodik
sziasztok! valaki tud nekem segiteni vane gy honda vfr 400som és a gyorsítómemberán kilyukadt! ez kb. mennyi pénz lenne és hogy tudom orvosolni? előre is köszönöm
Szia! Hát... Teleszkóp szimering csere nem tul bonyolult, de érdemes szervízbe vinni. Amugy hőlégfúvóval körbe melegited a szimeringnél a külső csövet és szétrántod, nem tul könnyű ugyhogy ne ilyedj meg ha nem akar szétjönni. De, a vezetőszárat meg minden csavart szedj ki mert nem fog szétjönni...
tuareg wind telószimeringjét szeretném cserélni , kiszedtem mindent a telóból de nem jön szét a 2 szár... hogy lehet szétszedni ezeket? csak mert addig ugye a szimeringet nem lehet kiszedni... ha valaki tudja az írjon légyszi fontos lenne meg sürgős is... Az Aprilia Tuareg topicba írjatok ha lehet...
Mennyire normális az, hogy a 2006os Suzuki RM-Z450esembe kb. 2 óra motorozás után mindig 1- 1,5 deci olajat rá kell töltenem? Mit lehet tenni ilyenkor? Vmi szimering lehet az oka, vagy szelephézag?
hali!
ismét az aprli robi....
vasárnap mászkáltam vele, viszonylag ment jól, hétfőn csak kíváncsiságból beindítottam, 3 rúgásra indult is, ma indítottam volna kb 2 percig rugdostam míg beindult...
nem értem mi a gond vele....
kellene másik benzincsap? leragadhat vagy ilyesmi?
Kösz de megnézegettem ma délután a mocit, beállitottam a szelepeket, volt mit.
A hátsó vezérlánc feszes, da az első laza.
Egyébként gyerekkorom óta szerelgetek autót, kétütemümotor,modelleztem, A régi időkben mindent nekem kellett megcsinálni, rádiótávirányitos auto, repülő, hajó amivel versenyeztm én tuningoltam, és épitettem, de a 4ütemű moci az uj.
Már voltam a motorosok lapon, remélem holnap megtudom nézni a rajzot, és könnyebb lessz.
Tavaj a 120-as skodrin fullgenerált csináltam, de az gyerekjáték volt, mert ismertem.
Csavarrogzitesre hasznaljatok inkabb LOCTITE 243-mat,mert a 638 egy 0.25mm hezagig ragaszto csapagyrogzito.
A gyertya magaban nem okoz hat nagy bajt.....kiveve ha a rovidmenetes helyre hosszumenetessel probalkozik valaki...