A bazi nagy hő és a ráfröccsenő víz tönkretesz mindent. Amit használnak motort, annak a könyöke soha nem olyan, mint amikor kitolták a szalonból.
Ezt el kell tudni fogadni. Ezen lehet segíteni, de nem érdemes kísérletezni, mert vagy drága, vagy még rosszabb lehet az eredménye, mint ahogy írtad. A finom módszerrel történő mechanikai tisztításnál szerintem nincs jobb. Ha elhanyagolt a motor, akkor kicsit nehezebb rendbe hozni, ha gondos a gazda és rendszeresen elvégzi a tisztítást, akkor szerintem nem nagy meló.
Ha van elfekvőben amit már nem használsz akkor azon próbáld ki, én biztos nem fogom, úgy vagyok vele mint a sterimobbal, ami több kárt csinál mint hasznot... jó tudom azzal is lehet ésszel.
Köszönöm a hozzászólásokat, akkor majd a télen leszedem. és megpróbálom felpolírozni. Képen már láttam szép feketét, de az akkor még indítás előtti állapot lehetett...
Nem egy ismerősöm ráfaragott ezekkel a tisztító anyagokkal, egyik inazumás barátom leömlőjén a bevonat foltokban barnult meg, teljes anyagában, aztán már másodjára nem segített a csodaszer. Maró anyagoktól ezeket a felületeket távol kell tartani, először szép az eredmény, aztán a hő hatására olyan felületi változások indulhatnak el amin már nem lehet segíteni.
Laci, a rozsdamentesnel teljesen elfogadott dolog pl a hegesztes utani elszinezodesek lemaratasa es utana vizzel kozonbosites...ha nagyos sok penz van, akkor vissza is szoktak passzivalnj a feluletet. Ettol egy szep szaten matt szurke feluletet lesz. Gyakorlatilag megvastagitjak az oxidreteget, ami a savallo eseteben egy homogen szerkezet, nem ugy mint a szenacel porozus oxidreteget...
De en meg nem probaltam a sosavat, de ha hazakerulok valahogy lesz min kiserletezni.
Én is kb. ezt és így.
Ha nem rozsdaálló, tök felesleges azt képzelni, hogy bekenem valami csodaszerrel és elfelejthetem a továbbiakat. A festés dettó, nincs olyan, ami végleges. Sokfélét kipróbáltam, a könyökön semelyik nem volt megfelelő.
Az egyetlen járható út, ha nem rozsdamentes a cső, hogy rendszeres időközönként, azzal a konyhai mosogatós fémhálóval és karcmentes súrolóval átdörzsölöm.
Nincs pontos infom errol a motortol...legyen ahogy mondod.
De eddig ket megoldast lattam. Vagy kromozott szenacel cso volt vagy rozsdamentes ...most a dragabb Titan es egyeb premium cuccokrol nem beszelek.
A gsx 1400 motoroknal meg evjaratonkent is varialtak. Addig polirozgattam a krom bevonatot, hogy elfogyott...gyorsan vettem is olyat ami mar rozsdamentes volt...
A Hornet leömlőivel nem nagyon foglalkoztak korábban, nem sok reményt fűztem hozzá... aztán az olcsó Prevent paszta meg a dörzsi szivacs, no meg nem kevés izomláz után mégis megszépültek. Nem ragyog úgy mint az Inazuma krómos leömlői, de így is nagyon szép lett.
Előtte - utána képek:
Ez egy olcsó endúró kb sz utolsó a fontossági sorrendben hogy szép a leömlő
Sok 80-as 90-es évekbeli endúró ismerek nemigen van rozsdamentes csöve
Ellenben 2000 után már soknak van
Sósavat ne! Akkor hírtelen látványosan szép lesz, de kesőbb a "roncsolt" felületet sokkal nehezebb lesz tisztántartani, vagy felpolírozni. Szép eredmény csak időráfordítással és krómpasztaval érhető el, ha nagyon elhanyagolt, akkor 1500-as vízpapírral rá lehet menni előzetesen, aztan izommunka és kitartás!
Ezt el kell tudni fogadni. Ezen lehet segíteni, de nem érdemes kísérletezni, mert vagy drága, vagy még rosszabb lehet az eredménye, mint ahogy írtad. A finom módszerrel történő mechanikai tisztításnál szerintem nincs jobb. Ha elhanyagolt a motor, akkor kicsit nehezebb rendbe hozni, ha gondos a gazda és rendszeresen elvégzi a tisztítást, akkor szerintem nem nagy meló.
Ha szenacel, akkor meg le kell venni es elvinni lekromoztatni. 6-8 evre le van a bond.
De en meg nem probaltam a sosavat, de ha hazakerulok valahogy lesz min kiserletezni.
Ha nem rozsdaálló, tök felesleges azt képzelni, hogy bekenem valami csodaszerrel és elfelejthetem a továbbiakat. A festés dettó, nincs olyan, ami végleges. Sokfélét kipróbáltam, a könyökön semelyik nem volt megfelelő.
Az egyetlen járható út, ha nem rozsdamentes a cső, hogy rendszeres időközönként, azzal a konyhai mosogatós fémhálóval és karcmentes súrolóval átdörzsölöm.
De eddig ket megoldast lattam. Vagy kromozott szenacel cso volt vagy rozsdamentes ...most a dragabb Titan es egyeb premium cuccokrol nem beszelek.
A gsx 1400 motoroknal meg evjaratonkent is varialtak. Addig polirozgattam a krom bevonatot, hogy elfogyott...gyorsan vettem is olyat ami mar rozsdamentes volt...
Előtte - utána képek:
Sok 80-as 90-es évekbeli endúró ismerek nemigen van rozsdamentes csöve
Ellenben 2000 után már soknak van
Akkor lett az üvegszál bandázs az jó csak egy idő után az endúrón elporlik
De ajanlom figyelmedbe ennek tesztnek a veget.
Sima sosav es ragyog mint a salamon toke 600 Huf- bol!
A vegyszer maga...
Ezt kerestem...