-Töltsd fel a kiegyenlítőt maximumig, elvileg most már le van légtelenítve, nem kéne, hogy tovább fogyjon a víz.
-Ezek a vízhűtéses motorok ilyenek, lámpánál és dugóban elindul a ventilátor, ez a dolga.
-Ami aggasztó, hogy a höfokjelző nem mutat rendesen. Esetleg érdemes lenne megnézni a hőgombát.
Sziasztok, fogy a víz a kiegyenlítőböl hetek óta és melegszik a motor, először azt hittem, hogy megtaláltam a hiba okát, mivel a radiátor légtelenítőcsavarját nem hogy nem lehetett meghúzni, de lötyögött. Megmértük a lyukat 0,3mm-el kisebb mint a csavar gyári csavar. Vettem egy sima 6-os csavart és hibátlanul belement. Viszont azóta sem lett jobb. Le légtelenítettük elvileg teljesen, de úgy tudom ezek a motorok magukat légtelenítik. Szóval a jelenség a következő. Elindulok vele teljesen normálisan kb 6-8 km után beáll üzemi hőfokra, viszont amint megállok egy lámpánál vagy dugózok a városban, egyfolytában megy a venti. Az órán a hőmérséklet meg sem mozdul, nem megy feljebb a hőmérséklet. Viszont a kiegyenlítőből továbbra is fogy a víz. Nem sok, pl minimumig öntöttem és 200 km után alig volt benne. Lehet a légtelenítés is elhasznált valamennyit, de szerintem nincs rendben valami. Van valakinek ötlete? 2017-es ktm duke 390. 3000 km-el ezelőtt volt 10 000-es szervízben KTM-nél. Ott nem láttak semmi gondot még.
Nagyon gyanús ez a dolog a lánccal, mert mi van akkor, ha szr, és amikor elszakad, feltekeri a hátsó kerék, és alábsz a szembejövő sóderszállítónak!!? Mert tényleg, írta Valaki, hogy ha a csapágy -gyűrűbe be tudják ütni akkor a láncba miért nem?? Mert akkor látszik rajta, hogy nem gagyi gyártmány! Nem "made in Kína!"
Ott a hamisitványba is be volt ütve, csak hiányzott a "H". Viszont a DID oldalán lévó katalógus képeken sincs minden szemben beütve...nem mondanám hogy egységes. Ami szembetünö volt az egyik hamisitványnál, hogy mennyivel sorjásabb volt a stancolt éle a szemnek, gondolom elkopott a szerszám nagyobb lett a robbantási hézag, baszták utánaköszörülni...
Erre mondtam, hogy nagyobb türésü , más/ rosszabb hökezelésü , gyengébb / korábbi gyártástechnologiával készül a hamisitvány. Ez miatt zajosabb lesz meg rövidebb élettartamú.
A két video távolkeleti. A 428-as lánc gondolom a mindenes 110-125 ccm-es motorok lánca. Az ottani "müszaki" beállítottságot bátran nélkülözö felhasználóknak megfelel.
Más részröl tudjuk azt, hogy sok esetben ugyan azon a soron készülnek az eredeti, meg az utána gyártott alkatrészek is pl az autoiparban, csak cserélgetik a feliratot, csomagolást. Ès bevett szokás az is, hogy eladnak régi gyártosorokat, amin aztán más néven megy tovább a gyártás. Sok esetben pl kinában a minösegbiztosítást/papirozást sporolják meg...mikor lemásolnak egy terméket. Vannak köztük olyan másolatok amik jobbak mint az eredeti, és van olyan ami nélkülöz mindenféle szakmai ismeretet és tudást.
Tyco-nál volt olyan, hogy csak onnan tudtam megmondani , hogy nem a mi POWER modulonk, hogy mi már minimális változtatást végeztunk a fröccsöntött házon, és gyártás pillanatában mi már új szériával mentünk, a hamisítvány még a régi házzal volt gyártva....de ez nem viszi elöre az ügyedet...bocs.
Pont ugyan ezeket néztem a youtube-n. Hát Én sem értettem a kínait, de azt láttam hogy ott a láncba beütve van a felirat. Ezért bizonytalanodtam el az enyémen.
Előbb-utóbb elfogyna a doboz, ezt egy kereskedő ritkán teszi meg míg az alkalmazottak sűrűbben, eladják a csomagolásból az eredetit és helyettesítik mással, ezt egy boltos tudta nélkül a futár is meg szokta ejteni, ilyennel találkoztam párszor régebben.
Köszi. De mivel a láncban nincsen széria szám, csak a dobozon, így sok értelme nincs az ellenőrzésnek, mert a doboz lehet eredeti ha a láncot kicserélik benne! De ez csak az Én összeesküvés elméletem! Levezetve: ha én kereskedő vagyok, megveszem az eredeti láncot az importőrtől, amivel fedve vagyok. És veszek olcsón kommersz láncot, amit simán kicserélek az eredeti dobozban lévővel, és hatalmas haszonra teszek szert.... És ha valaki leellenőrzi a dobozon lévő széria számot, eredetinek fogja látni!
I am the first to admit I am a very aggressive rider. But even with the type of street riding that I do I still get around 15k miles out of a quality o’ring chain.
Now, when I literally destroy a chain in less than 1,400 miles with a 35hp motorcycle on the street I have to question WTF happened.
So I did and sent the chain to D.I.D and here is the reply I got.
We received the chain and sprocket that you sent us for inspection. We did
find that this is indeed a counterfeit chain as we do not make a gold 520V
chain. We are in the process of contacting the seller on ebay to stop
selling these chains. If you have any further questions,
please let me know.
Thank you.
Have a nice day!
D.I.D USA
A lényeg: a srác leamortizált egy láncot 1400 mérföld alatt, visszaküldte, és megállapitották, hogy hamis...
Köszönöm mindenkinek a lánccal kapcsolatban a segítséget! Ma megkérdeztem a hazai DID importőrt ezzel kapcsolatban, és azt mondták hogy már így jelölik, nem pedig beütik a jelöléseket. Tehát megnyugodtam hogy eredeti a lánc!
Amugy minél melegebb a folyadék annál hatékonyabb a hő átadás