Nem lehet, hogy a két cső tengelye nem esik egybe és azért megy tönkre a tömítés rendszeresen?
Én kipróbálnám azt, hogy a kiput csak magában összeraknám, ideiglenesen egy bilinccsel rögzíteném és úgy raknám fel a helyére, utána levenném az ideiglenes bilincset, hogy a a két cső tengelye biztosan egybevágjon.
Nincs, faja ugye!
Csak a rövid leömlőt veszem le, majd le a régi összetöpörödöttem, majd húzom rá az újat. Lehe mot az új közepébe a V-alakba bent hagyom a régi összeégettet.
Csak kerdezem, felfekszik rendesen leömlö? Mert ha valamely ponto / reszen laza a kontaktus, akkor nem tudja a tomites a höt leadni, es forro gazok teszik tonkre...
Van keped leömlö es a rendszer rogziteserol?
A suzukinal, Yamaha- nal homlokfeluletre tomit, es teglalap keresztmetszetu karika latjacel funkciot...
Minden szezonban cserélnem kell az első henger alatti tűzkarika tömítést, de csak az elsőt ( hátsót még nem kellett ) mert mikor már kifúj akkor magasabb fordulatról motorféken elkezd finoman visszadurrogni a kipuff. ( ekkor tudom ideje cserélni ) Már mikor berakom az újat akkor sem tömít 100%-ban kis piszlicsáré anyagában, nem pedig tömör. Arról nem beszélve pont a henger alsó fele felé fúj ki.
Van esetleg valakinek valami használható ötlete, milyen tömítéssel tudnám helyettesíteni a gyárit?
Sziasztok.
Kínai, Taiwani robogó alkatrészekkel (hengerszett, főtengely) mik a tapasztalatok?
Teljesen felejtős vagy van olyan márka ami használható?
Low budget projekthez kellene, de ha full hitvány minöség akkor kár kiadni a pénzt érte...
Sziasztok, vettem egy ktm duke 125-öt 2012 évjárat. 40e+ km-el. Tudom hogy soknak számít, nem ez a lényeg. Kérdésem lenne.
Hidegen a motor dadog, olyan mintha beakarna fulladni, amikor húzok egy kövér gázt. Utána megindul mintha kilőtték volna puskából. Mikor már meleg a motor, ezt nem csinálja. Mi lehet a baja, volt valakinek ilyen tapasztalata?
Köszi előre is a válaszokat.
Érdekes.
Semmi baja nincs amúgy az enyémnek,de ezt nem értem.
Tesómnak 2006-os CBF500 volt 7 évig,azzal is ugyanez volt,hogy elől 0.7V-al kevesebbet lehetett mérni,de a töltéssel semmi probléma nem volt ott sem a 7 év alatt.
Meg kb. fele olyan vastag drótok mint ami indokolt lenne adott áramra, mert kiszámolta a mocsok kapitalista, hogy kicsit melegedhet a drót a léghűtés miatt és ezzel megspórolt 2 eurót.
Jó motornak megvan
Nekem pl akkor se esett a feszültség amikor rá adtam villanyt
Persze közvetlen a beindítása után nem volt 14,4 főleg ja reszelni kellett negyed percig mire beindult
Legtöbb motornál van egy csomó “felesleges” csatlakozó ahol mindig esik egy kicsit a feszültség aztán 5-6-8 ilyen és máris 10 volt jut csak előre
Azranbkehet csaj beázott az amúgy is korrodált csatlakozók egyike es már más az értek
Akkun kell mérni és ha nincs 14,2-14,4 akkor ki kell nyomozni a hiba okát
Persze teljesen feltöltött akkunál
Mi is így vagyunk vele.Ha nem a megszokott értéket mutatja akkor érzékeljük,hogy gáz van!
Szóval egy 1000forintos Aliról vagy bárhonnan rendel műszer is sokkal többet és a semminél.
Igen,aksinál kell mérni.
Fiam 400RR-jén kb.1,5voltal mér kevesebbet ha a világítás is rajta van.Az első helyzetjelzőre izzó vezetékére van pillanatnyilag kötve.
Én kipróbálnám azt, hogy a kiput csak magában összeraknám, ideiglenesen egy bilinccsel rögzíteném és úgy raknám fel a helyére, utána levenném az ideiglenes bilincset, hogy a a két cső tengelye biztosan egybevágjon.