Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem lehet, hogy a két cső tengelye nem esik egybe és azért megy tönkre a tömítés rendszeresen?
Én kipróbálnám azt, hogy a kiput csak magában összeraknám, ideiglenesen egy bilinccsel rögzíteném és úgy raknám fel a helyére, utána levenném az ideiglenes bilincset, hogy a a két cső tengelye biztosan egybevágjon.
Rezeg mozog az egész valami rugalmas megoldás kellene.
Kipukszerekesehez autosboltban kaphato cement...
Viszont erdemes lenne lehet a hengerfejnel fellazitani, hogy fusson a csovek tengelye...
Nincs, faja ugye!
Csak a rövid leömlőt veszem le, majd le a régi összetöpörödöttem, majd húzom rá az újat. Lehe mot az új közepébe a V-alakba bent hagyom a régi összeégettet.
Azta...ezen van meg valami bilincs?
Cserekor leszereled a hengerfejnel is?
A bekarikázott ahová való a tömítés.
Csak kerdezem, felfekszik rendesen leömlö? Mert ha valamely ponto / reszen laza a kontaktus, akkor nem tudja a tomites a höt leadni, es forro gazok teszik tonkre...
Van keped leömlö es a rendszer rogziteserol?
A suzukinal, Yamaha- nal homlokfeluletre tomit, es teglalap keresztmetszetu karika latjacel funkciot...
Minden szezonban cserélnem kell az első henger alatti tűzkarika tömítést, de csak az elsőt ( hátsót még nem kellett ) mert mikor már kifúj akkor magasabb fordulatról motorféken elkezd finoman visszadurrogni a kipuff. ( ekkor tudom ideje cserélni ) Már mikor berakom az újat akkor sem tömít 100%-ban kis piszlicsáré anyagában, nem pedig tömör. Arról nem beszélve pont a henger alsó fele felé fúj ki.
Van esetleg valakinek valami használható ötlete, milyen tömítéssel tudnám helyettesíteni a gyárit?
Sziasztok.
Kínai, Taiwani robogó alkatrészekkel (hengerszett, főtengely) mik a tapasztalatok?
Teljesen felejtős vagy van olyan márka ami használható?
Low budget projekthez kellene, de ha full hitvány minöség akkor kár kiadni a pénzt érte...
Sziasztok, vettem egy ktm duke 125-öt 2012 évjárat. 40e+ km-el. Tudom hogy soknak számít, nem ez a lényeg. Kérdésem lenne.
Hidegen a motor dadog, olyan mintha beakarna fulladni, amikor húzok egy kövér gázt. Utána megindul mintha kilőtték volna puskából. Mikor már meleg a motor, ezt nem csinálja. Mi lehet a baja, volt valakinek ilyen tapasztalata?
Köszi előre is a válaszokat.
Érdekes.
Semmi baja nincs amúgy az enyémnek,de ezt nem értem.
Tesómnak 2006-os CBF500 volt 7 évig,azzal is ugyanez volt,hogy elől 0.7V-al kevesebbet lehetett mérni,de a töltéssel semmi probléma nem volt ott sem a 7 év alatt.
Nekem 88-as volt a ténéré, mégis fasza volt a töltés
Ha megtalálom felteszem a videót róla
Nézegettem videókat,az új motoroknál jellemző ez inkább,hogy nem esik ott a fesz.
A 90-es évekbeli gépeknél mind ugyanez van,ami nálam is.
Meg kb. fele olyan vastag drótok mint ami indokolt lenne adott áramra, mert kiszámolta a mocsok kapitalista, hogy kicsit melegedhet a drót a léghűtés miatt és ezzel megspórolt 2 eurót.
Jó motornak megvan
Nekem pl akkor se esett a feszültség amikor rá adtam villanyt
Persze közvetlen a beindítása után nem volt 14,4 főleg ja reszelni kellett negyed percig mire beindult
Legtöbb motornál van egy csomó “felesleges” csatlakozó ahol mindig esik egy kicsit a feszültség aztán 5-6-8 ilyen és máris 10 volt jut csak előre
Miért iszol, ha egyszer nem bírod?? Nem szégyen bevallani, elég hamar látszik!!
Járó motornál töltés mellet se mindig van meg, egy jó akku üresjárási feszültsége 12,5 kötnyékén van.
Esik a feszültség. szar kötés, kontakthiba, nagy átmeneti ellenállás, szar vezetőképesség, vékonyvezeték, terhelés a vezetéken, etc.
Cseréld ki a telefont valami.élhetőbbre.
Töltéssel semmi probléma,ez biztos.
Csak meglepődtem,hogy a gyújtáskapcsolónál ennyivel kevesebb,mint az akksinál.
Fejtsétek meg mit akartam. Mar az ideg a trehányságotok miatt aztán össze vissza írok
Eggez jött volna még 150 forint réz vezeték és teljesen pontos értéket mutat
Igazi Jóska tuning.
Azranbkehet csaj beázott az amúgy is korrodált csatlakozók egyike es már más az értek
Akkun kell mérni és ha nincs 14,2-14,4 akkor ki kell nyomozni a hiba okát
Persze teljesen feltöltött akkunál
Mi is így vagyunk vele.Ha nem a megszokott értéket mutatja akkor érzékeljük,hogy gáz van!
Szóval egy 1000forintos Aliról vagy bárhonnan rendel műszer is sokkal többet és a semminél.
Igen,aksinál kell mérni.
Fiam 400RR-jén kb.1,5voltal mér kevesebbet ha a világítás is rajta van.Az első helyzetjelzőre izzó vezetékére van pillanatnyilag kötve.