beállítottam fotóztam a felső részt
de a berúgókar meg lett nyomva aztán mozdult a főtengely
szóval most már teljesen mindegy hogy állt a vezérműtengely, mivel lent nem lett megnézve-beállítva
most újítok fel egy kis 125-ös KTM-et...
"nem üzemképes , de motoroztunk vele , itt állt le a kapuban mikor hazaértünk" ilyen dumával került hozzám...
a blokkban olajemulzió volt gyakorlatilag összefolyt a víz az olajjal a vízpumpa tengelyén olyan bemarásokat csinált a szimering, hogy átláttál rajta...többet is, (gondolom már volt ilyen probléma és különböző szimeringeket is raktak már bele )
henger kuka, főtengely kuka...stb
ez csak a blokk, hol van még a lengővilla, himbarendszer telók...
sokan azt hiszik , hogy ha vesznek két jobb állapotú használt gumit akkor fel van újítva a motor...
esetleg ha van valakinek valami dokument-ábra-stb hogy kell összerakni ezt az sxs540-est az jó lenne, mert fogalmam sincs az egészről
pl a vezérműtengelyen lévő lánckeréken 2 pötty is van, alul még ki sem bontottam
mondjuk ha nem lesz semmi akkor nem kell megcsinálni
igen ez így van ,...
nálunk sokszor az adott feladatot nagymértékben nehezíti az elhanyagolt állapot...
sokszor egyszerűbb megoldást kell választani , minthogy nekiálljon az ember vésőzni , meg beleszakítani , meg hasonlók ...
Már csak azért is , mert aki ennyire elhanyagolja a motort, az nem fogja neked megfizetni a plusz munkákat mivel nem azért hozta , nem kell azt még cserélni , majd télen stb...
árul a ktm hozzá nittelőszemet
nem tudom hogy építik össze a gyárban, de itthon a gyári technológia nem mindig alkalmazható
jó eséllyel a blokk kiszedéssel kellene kezdeni az egészet, pl lc4 szelepfedél tök könnyen lejött itt legóztam másfél percig mire kint volt, vissza szerintem nem is tudom tenni mert pasztázni kellene és tuti összebasznék mindent, szóval jó eséllyel nem úszom meg a blokk kivételt
lehet ott szétjön de ami nálam volt hülyére volt oxidálva 93 óta volt ideje is, valószínüleg nem a garázsban tartott fajta volt, se szétkalapálni se megvésőzni nem akartam maradt a láncszétnyomás
Vulcan ismerem. Millió van itt de a gyertya fészek nagyon könnyen kijön egy 27-es imbusz kulccsal. Eszembe nem jutna a vezermulancot szetpreselni. Szét lehet de a gyárban nem úgy rakták össze hogy a helyén préselték. Ezért furcsa. Szerencsére itt nagyon kevés a KTM meg husqvarna.
pedig de , husqvarna még nem ktm blokk ugyanaz, kawasaki vulcan elméletileg nem kell gyakorlatilag egyszerűbb mint kivarázsolni az alu gyertyafészket ....
az lc4-ből így le is lehetett szedni, de itt a tengely hosszabb másabb, ahogy nézegettem nem lettem volna előrébb
plusz rajta van a röpsúlyos dekompresszor avval is kellett volna baszakoni
néztem pár videót a youtube mindenhol szétszedték a láncot ezen a típuson
HSS önedző. Amikor köszörülöd akkor edződik csak az éle.
De akárhogy is. A fúrószár (ha nem kínai acél) alkalmas acél a célra. Mindig elteszem a törött fúrókat, mert ilyesmire pont jók.
wolframkarbid fúróból láttam olyat aminek csak a vége volt abból a befogó szár acél, de az amúgy is törékeny anyag, nem való ilyesmire.
azért a mechanikában mindennek van oka....
nem akart indulni a dög, féktisztítóval indítva egyszer beröffelt ugyan de csak pörgetve ment
a dugó lötyög benne, a felső kompresszió gyűrű 3 darabban az alsót meg elvihették az ufók mert az benne sem volt
olajlehúzó viszonylag ép igaz minimum 2mm a gyűrűhézag
magyar szokás szerint addig volt használva amíg ment.....
Honda Xl200 on szelephézagoknak ez a jó adat ? szívó 0.05
kipufogó 0.10
de a berúgókar meg lett nyomva aztán mozdult a főtengely
szóval most már teljesen mindegy hogy állt a vezérműtengely, mivel lent nem lett megnézve-beállítva
onnan szoktam letöltögetni ...
"nem üzemképes , de motoroztunk vele , itt állt le a kapuban mikor hazaértünk" ilyen dumával került hozzám...
a blokkban olajemulzió volt gyakorlatilag összefolyt a víz az olajjal a vízpumpa tengelyén olyan bemarásokat csinált a szimering, hogy átláttál rajta...többet is, (gondolom már volt ilyen probléma és különböző szimeringeket is raktak már bele )
henger kuka, főtengely kuka...stb
ez csak a blokk, hol van még a lengővilla, himbarendszer telók...
sokan azt hiszik , hogy ha vesznek két jobb állapotú használt gumit akkor fel van újítva a motor...
pl a vezérműtengelyen lévő lánckeréken 2 pötty is van, alul még ki sem bontottam
mondjuk ha nem lesz semmi akkor nem kell megcsinálni
nálunk sokszor az adott feladatot nagymértékben nehezíti az elhanyagolt állapot...
sokszor egyszerűbb megoldást kell választani , minthogy nekiálljon az ember vésőzni , meg beleszakítani , meg hasonlók ...
Már csak azért is , mert aki ennyire elhanyagolja a motort, az nem fogja neked megfizetni a plusz munkákat mivel nem azért hozta , nem kell azt még cserélni , majd télen stb...
nem tudom hogy építik össze a gyárban, de itthon a gyári technológia nem mindig alkalmazható
jó eséllyel a blokk kiszedéssel kellene kezdeni az egészet, pl lc4 szelepfedél tök könnyen lejött itt legóztam másfél percig mire kint volt, vissza szerintem nem is tudom tenni mert pasztázni kellene és tuti összebasznék mindent, szóval jó eséllyel nem úszom meg a blokk kivételt
plusz rajta van a röpsúlyos dekompresszor avval is kellett volna baszakoni
néztem pár videót a youtube mindenhol szétszedték a láncot ezen a típuson
De akárhogy is. A fúrószár (ha nem kínai acél) alkalmas acél a célra. Mindig elteszem a törött fúrókat, mert ilyesmire pont jók.
wolframkarbid fúróból láttam olyat aminek csak a vége volt abból a befogó szár acél, de az amúgy is törékeny anyag, nem való ilyesmire.
nem akart indulni a dög, féktisztítóval indítva egyszer beröffelt ugyan de csak pörgetve ment
a dugó lötyög benne, a felső kompresszió gyűrű 3 darabban az alsót meg elvihették az ufók mert az benne sem volt
olajlehúzó viszonylag ép igaz minimum 2mm a gyűrűhézag
magyar szokás szerint addig volt használva amíg ment.....
Ilyen a cucc
Egy bicikli lánc bontót beáldoztam aztán avval ki tudtam nyomni az egyik csapot
3 ezer ment a levesbe.....