Alapveto, hogy normalisan allitsd be az uszoszintet. Ha nem bizol benne, ellenorizd le, amig nem lesz jo.
Tud olyat csinalni, hogy dus lesz tole, de itt halmozott dolgok vannak, pl mitol porog fel az alapjaratod? A szegeny keverek miatt, vagy hogy rossz fordulatszamra allitottad be? Amikor inditozol hidegen, huzol gazt, vagy hozza sem ersz a gazkarhoz, es ugy indul be elsore? Ezert nem lehet levonni azonnal kovetkeztetest a dus keverekre, pedig ugy nez ki, mintha ez lenne. Es megis ellentmondasok is vannak a tuneteknel.
Vagy koltesz egy normalis pollini fuvokakeszletre, vagy szerszamokat veszel. De dorzsarral csak nagyobbitani tudod a valoszinuleg nagy fuvokat. Szoval lasd at a helyzetet. Egy dorzsar keszlettel sehol nem vagy. Kell venni egy fuvokakeszletet.
Igen, az alapjarat valszeg szegeny, nincs ertelme szegenyiteni, de az hogy felporog, az nem jo. Ez lehet a nem jo fordulatszamtol, vagy a nem jo keverektol. A tu reszterhelesbe szol bele. Nyelgazon nem kene hogy szerepe legyen.
A power nyitas... 500 es 2500 kozott kinyitja, hogy tisztuljon. Kesobb 7700-8000-8300 nal nyit ujra, attol fuggoen, milyen RAVE elektronika van hozza, a dobozra ra van pecsetelve feherrel, mikor nyit.
Nem kene egyaltalan bedadognia. Ha a power nem nyit ki, az tudja azt csinalni, hogy nem tud tobbet porogni a motor ~8000 nel. Szoval elso korben kisikalnam a powert alaposan, lehet keslekedik a nyitassal, es nem is karburalasi gond van a hatterben. Kicsit sotet a gyertya... ez igy nem informacio.
Fotod van rola?
Igen ez nehéz így túl sok minden játszik közre...Én jónak találom az alapjáratot,ha szegényítem sokkal roaszabb...Jól reagál alulról is csak a power nyitás előtt bedadog kissé... aztán második fröccsre ahogy kidolgozza onnantól szépen megy.Veszek egy kalibert megnézem mekkora tutira a mostani főfuvi aztán veszek kicsit kissebbet megnézem.Ha a tűn csak egyet is feljebb rakok még jobban belefullad power alatt.Tehát nem vagyok nagyon messze a megfelelő mérettől,meg használható így is végülis.Ha jól tudom olyan 2500 környékén zárja le a powert és olyan 8000 körül nyit.Kicsit sötét a gyertya nem szép barna.Ha másnem veszek dörzsár készletet és addig próbálkozok amíg a legjobb nem lesz.
A neha magasabb az alapjarat az alapjarati rendszer, es inkabb szegenynek tunik nekem, semmi koze nem lesz fofuvokahoz, vagy tuhoz. Esetleg tudni kellene jelenleg mekkora az alapjarati fordulatszama, mert fulre nem lehet beallitani az eloirtra.
Lehet alapjarati keverek miatt, vagy fordulatszam miatt csuklik alapjaratrol nyelen.
Reszterhelesen durva jarast nem tudom ertelmezni, mert miaz hogy durva a jarasa.
Kipufogo mindig olajos lesz, az tokmindegy. A gyertyarol ha igy hajtod, kb a fofuvokat latod, szoval ha az olajos, akkor a teljesitmenyrendszer is dus, de feltetelezem, nem olajos, mert kiforog rendesen, tehat ellentmondasokat latok a sztoriban.
Van meg egy masik dolog, ami miatt kellene tudnunk milyen fordulatszamon csinalja, a powert tisztitas miatt alacsony fordulaton is kinyitja.
Forumon ezt nem hinnem hogy megoldhato, tul sok a valtozo, es nem biztos, hogy jol irod le a tuneteket, szoval erosen talalgatas lesz, es bevihet az erdobe, tartsd szem elott ezt.
Leginkább power nyitás alatt.Ha odahúzok neki néha befullad és dadog aztán ha kidolgozza már jó.Vagy néha magasabb az alapjárat aztán szépen visszaesik ha elfogyott a sok anyag.Kipu olajos és a gyertya is azt mutatja,hogy sok.De csak alul felül nem érzem soknak, és a gázreakció is jó ha ki van forgatva belőle.DP 266 kehelycső,B40es alapjárati fúvókák,36 volt benne de annál csak fél fordulatot volt nyitva a keverékcsavar. Hát azért van hajtva a terepen,feljárók sokszor power fölött stb de simán nyeli a 10litert,amit kicsit sokallok,pedig nincs mindig nyélen.K25 tű,legalulra rakva.Részterhelésen olyan durva a járása kicsit rángat.Ha power felett használom csak akkor hibátlan,jól veszi a lapot és szépen kiforog...nem tudom mennyi mert fordulat mérő nincs.
Miben jelentkezik az, hogy alul sokall, es ez konkretan milyen fordulaton jon ki, tol-ig. Meddig forog ki?
Hidegen valoban nem kellene egy rugasra indulnia, hanyas alapjarati fuvoka van benne, milyen elmulzioscsovel?
Kinek mit jelent a terep. En siratofalon felkapaszkodassal, banyaban, neha krosszpalyan menve sem tudtam a dt 200r-el 10 litert megetetni, bar kozel volt. Az RS 125 osom sem eszik versenyhasznalat mellett ennyit.
Merre lehet a hiba? Mechanikailag minden rendben,Ahhoz képest elég jó erőben is van,alul picit sokal de igazából 13-as lánckerékkel 3.-4.-ben kis gázzal is el lehet gurulni,de érezni,hogy sok neki az anyag.Power nyitás után viszont,szépen kiforog nem fullad a benzinbe.Rossz úszószint lehet esetleg? Hidegen szivató nélkül is egy rúgásra indul.Alapjárati keverékcsavar majdnem 1.5 fordulaton így a legszebb a járása.Nem tudom mennyit esznek ezek a gépek terepen,de nálam a 10litert lazán beveri,normális lehet ennyi?Gondoltam arra is,hogy a szivatótol kap plussz üzemanyagot,így kapott új tolattyút de ugyan olyan.
Korrekt hozzászólás! Viszont 90es fúvóka 34mm es karburátorban ehez a Rotaxhoz motorhoz sehogyan sem lehet megfelelő, bármilyen henger is van rajta. Keresni kell a hibát, vagy valóban nem 90-es az a fúvóka.
Ellenőriztem az úszó szintet. Amikor először csináltam az összes leírás 11mm-t ír a jel fölött. Arra nem lehet beállítani mert akkor tuti folyik nem is volt annyi amikor megvettem kb 6mm. Ezért is vittem a szerelőhöz hátha ő tudja. Amikor elhoztam tőle megnéztem megint. Vagy nem állított rajta vagy Ő is 6mm-re állította. A negyedik hengernél volt kicsit több kb 8mm. Most legutoljára egyformára állítottam kb 5-6mm-re mindegyiket. Volt még olyan gond is, hogy a csavarokat elnyalta igaz elég erősen meghúztam előtte és a 3-4 karbinál a súbertűt nem pattintotta rendesen a heylére kb 1mm magasabban volt. Ott a gyertyák is kormosabbak voltak.
Az alapjarati keverekcsavarokkal nem tudod ennyire megetetni a motort, fel fordulat a kulonbseg max. a karbifolyas uszoszint baj lehet, amit a szerelo el tud rontani, de ezt ahogy a leirasodbol leveszem, nem ellenorizted, csak a tuszelepet es feszket cserelted le. Ilyen idos motornal akarmit csinalsz, fenn tud akadni az uszo. En is jartam igy, mindent kicsereltem, es ha kedve volt, folyt. Nem ismerem a szerelot, es nekem is meg van a velemenyem roluk, de megalapozottabbnak ereztem volna az ekezest, ha leellenorizted volna az uszoszintet, es az rossz lett volna.
Na megnéztem volt mit igazítani rajta. Vagy a mester nem jól lőtte be vagy leszedéskor szereléskor állítódott el. A pilotot vissza tekertem kettőre de akkor meg nem túl szépen ejtette vissza a fordulatot alapjárat felett kb ötszázzal kicsit gondolkozott. Így kettő és félben állapodtam meg magammal. Sajnos egyesével állítva nem sok változás tapasztalható műszer kellene hozzá. Gondolom így hogy beljebb tekertem kicsit kevesebbet kap alapjáraton...
Én kicseréltem az összes tömítést a karbiban sokat állt a motor keveset használták kevés km is van benne. Aztán elvittem hozzá, hogy szinkron meg úszószint ellenőrzés mert indításnál nem sokat reagált a szivatóra. Megpiszkálta kicserélte az úszó tűket szinkronizálta és szerinte jó lett. De mégse. Szétszedtem a karbit vettem új úszótűket kicseréltem. Az úszó fészkeket megigazítottam utána jó lett pöcc indul és egyből felpörög szivatóval 3 ezerre. És amikor leszedtem a karbisor állt a benzin a szelepeknél. Persze ahol zárva volt. (olajat lecseréltem utána). Most pöcc indul, jól megy csak kicsit sokat fogyaszt 6.6L volt az utolsó. Ahogy néztem a leírást 2 vagy 2fél vagy 3 ra kell kitekerni a pilot csavart. (Attól függ melyik piacra ment) Most szétszedtem és nekem 3-ra volt kitekerve mindegyik. Kicsit bonyolítja a helyzetet, hogy ez svájci fojtott de ki lett szedve a fojtás. A mester úgy állította, hogy a karbiban nem volt fojtás viszont az elektronikában igen. Gondolom az nem sokat számít alapjárat körüli értéken egyforma előgyújtást adhat. Most már az elektronika sem fojtott.
Ez alapjan a magyarazat alapjan en barmilyen szamot be tudnek helyettesiteni, meg a 3.14 et is. Alapvetoen jo kiindulasi alap, de van meg 200 valtozo, ami ha epp nem klappol, akkor nem mukodik. De hidd el mukodik :)
Tud olyat csinalni, hogy dus lesz tole, de itt halmozott dolgok vannak, pl mitol porog fel az alapjaratod? A szegeny keverek miatt, vagy hogy rossz fordulatszamra allitottad be? Amikor inditozol hidegen, huzol gazt, vagy hozza sem ersz a gazkarhoz, es ugy indul be elsore? Ezert nem lehet levonni azonnal kovetkeztetest a dus keverekre, pedig ugy nez ki, mintha ez lenne. Es megis ellentmondasok is vannak a tuneteknel.
Vagy koltesz egy normalis pollini fuvokakeszletre, vagy szerszamokat veszel. De dorzsarral csak nagyobbitani tudod a valoszinuleg nagy fuvokat. Szoval lasd at a helyzetet. Egy dorzsar keszlettel sehol nem vagy. Kell venni egy fuvokakeszletet.