Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Badsa,sikerült megtalálnod a hibát?
Nekem a fordulatszámmérő kellene....
üzemóra a lényeges mert úgy kell cserélni az olajat
aztán nem mind írja ki az órát
minek akarják ezek a fűnyíró fordulatszámát mérni
akkor vedd meg ugyanezt itt nálunk 3-5 ezerért + postaköltség
Csak óra, igen rá kell tekerni a gyertyakábelre egy szál drótot amit adnak vele, hogy olvasható menet közben attól függ hova teszed meg legyen jó szemed de annak nem sok értelme szerintem vagy megállsz x időnként olajat cserélni a domboldalon is ?
Ez fordulatszám mérő is ? Csak rá lett tekerve a gyertya kábelre ? Számomra az lenne a fontos, hogy menet közben is olvasható maradjon.
Nem vagyok a zsebem ellensége, de ez irreálisan olcsó
Én ezt vettem crf250-re raktam fel müxik 4 ejuró körül volt darabja
zárlat
megkeresed a biztosítéknál melyik fogyasztókat védi aztán végignézed a vezetékeket
Sziasztok!
Remélem valaki tud segíteni.Elment a féklámpám illetve mind a két index.Hazajöttem megnéztem a biztosítékot és kiment az eggyik,ki is cseréltem a féklámpa vissza jött de az index nem illetve 70km után a féklámpa ismét megadta magát.Megint kicsapta a biztit.Valami ötlet?
Válaszotokat előre is köszi!
Üdv ! Valaki próbálkozott már ezekkel a műszerekkel ? Valakinek tapasztalat ? Feltűnően olcsó megoldás lenne egy négyütemű enduro-ra. Egyáltalán működnek ezek ilyen egyszerű megoldással ? ( a gyújtókábelre tekert érzékelő vezetékre gondolok )
https://www.aliexpress.com/pop...
Láncfeszesség jó, a váltómozgató rudazat és tengely nem szorul. A páromé a motor, akinek az apró változások nem nagyon tünnek fel, de a borulás után ezt a két "apróságot" ő jelezte. Én egy hónapja vittem vizsgára, és akkor a sebességbe rakást csak a váltókar kattanása jelezte, most viszont az egész motor rándul. A blokkja nagyon csendes volt eddig, most pedig mint a kávédaráló, pedig még csak 18 ezer van benne. Amikor a kuplung kiemelő tengelyt ujjal rátolom a kuplungra, borzalmas rezonanciát közvetít, ami a teljes kiemelésnél abba marad, és az egész váltó elcsendesedik.
A csattanas az a lamellak kozotti olajfilm miatt van, aminek mindig is kellett jelentkeznie, az eses elott is.
A hornet kuplungja amugy is hangos, szerintem az eses utani vizsgalodasnal tuntek fel ezek a dolgok, holott eddig is jelen voltak.
Lánc feszesség hogy áll? Váltó mozgató tengely, amit a váltókarral mozgacc, az rendben van?
Köszönöm, első dolgom az volt, hogy kisebbre vettem a holtjátékot, de nem javult meg. A bowdentaró és kinyomó környékén semmi nem sérült, mert a másik oldalára borult, bowden, tengely könnyen mozgatható.
Nézd meg a kuplung holtjátékot.Esetleg elhajlott a bowden külső tartója vagy szorul a kinyomó tengely.
Olaj ugyanannyi van benne, amennyit egy hónapja betöltöttem. Nem folyt el, nem is szivárog.
Az én HONDA CBX 750-es motoromat feldöntötte egy "autós" tolatva a parkolóban , és utána engedte az olajat, a papír- tömítésnél, azt ki kellett cserélni! Egyáltalán olaj van benne??
Üdv! Tanácsot kérnék, hogy merre keressem a hibát! Az alany egy 2001-es 600-as Honda Hornet s, ami sajnos kis sebességnél csúszott a bal oldalán pár métert. A blokk oldalát összekarmolta, de sem horpadás, sem luk nincs rajta, viszont azóta kiengedett kuplungnál morgás jön a váltóból, ami kuplung behúzásra elhallgat, és egyesbe rakva csattanósat ránt a láncon, amire előtte nem volt példa. Köszönöm, ha tudtok segíteni!
Az a Ricsi bontó? Nekem egy nagyon régi szám van meg 70-585...
Sziasztok a lakihegyi motorbontó számát tudja valaki? Amit a neten találok számokat, egyik sem müködik!
Talán a Kárászy-tól. Nekem ők csinálták meg a hátsó telómat. (Yamaha FZR 750)
Axiális tömítések meg a Super Seal kft.
Köszi