Sziasztok.
Olyan gondom van egy suzuki gs 250fw motorral hogy hidegen nehezen indul.
Indítom és hallatszik, hogy gyújtanak a hengerek de nem kapja el csak nagyon soká(10-12indításra).
Máskor szintén ez van csak olyankor 5-6 indítás és egyszer csak egy pöccre indul mintha mi se történt volna. Melegen jobb a helyzet. Indul könnyen
Erre már gondoltam én is,hogy nem annyi az annyi.Viszont van vadonat új 139,152,155 fúvókám,és a legkissebbel is fullad,pedig ezek a méretek is alatta vannak a gyárinak elvileg.Próbáltam vastag K57es tűvel és vékony K25-tel is,meg közte lévő pár mérettel.Lehetséges,hogy a 139-től is kissebb kellene 110-120körüli? Egyébként szemmel láthatóan jóval kisseb a "90"-es mint a 139,tehát ennyit nincs dörzsárazva.Az rendben,hogy hozzáfúvókázom és hangolom a motorhoz amit kér,viszont ezek az értékek miért térnek el a gyáritól?
hanem
van ez az am6 blokk rajta a karbival, olyan a szivató hogy egy kis kart kell felemelni függőleges állásba és úgy is marad
ezt át lehet alakítani bowdenesre?
mert a derbi vákumos benzincsapja pont ott van ahol ezt a pöcköt kell emelgetni, alig lehet hozzáférni
csinált már ilyet valaki?
ilyen a szivató:
ugyanúgy leáll a hipiszupi olajjal is csak lamella cseréért kiált ez az am6 blokk
egyenlőre használja így a gyerek.....napi 1x csinálja csak ha megunja meg lesz pénze akkor majd lesz valami
Az alany egy rotax 123-as blokk,34-es dellorto karbival. Akárhol nézek utána a neten amiben ez a blokk van,mindenhol 140-160ig írják a főfűvókát.Az enyémben 90-es van és még ezzel is kicsit sokat kap.Próbáltam már elég sok fajta tűt is,nagyjából sikerült is elég jól behangolni.Mi lehet ennek az oka,hogy csak ennyi anyagot kér? (mondjuk a 10liter így is beveszi terepen).Karbi és a blokk is teljesen felújítva,de előtte is ugyan ilyen volt már.
Az egy éve (múlt év október) használt fűnyírón hármat rántottam és elindult! Mondom a fűnyírón!! Nem értem ezekkel a motorokkal mi van?! Igaz a fűnyíróban nincs olaj, csak a keverékbenzinben!
Sziasztok.
Olyan gondom van egy suzuki gs 250fw motorral hogy hidegen nehezen indul.
Indítom és hallatszik, hogy gyújtanak a hengerek de nem kapja el csak nagyon soká(10-12indításra).
Máskor szintén ez van csak olyankor 5-6 indítás és egyszer csak egy pöccre indul mintha mi se történt volna. Melegen jobb a helyzet. Indul könnyen.
Nekem is ezt csinálta a motorexel 3 hónap állás után, a volt tulaj azzal használta. Lecseréltem motulra ami itthon volt és hibátlan lett. Eddig €n sem tapasztaltam ilyet fél év állás után se.
mentünk egy 50est,hogy melegedjen utána ledobtam az olajat, nagyon szép tiszta újszerű volt
beletettünk valami nagyon fullszint 10w40 motult, ismét mentünk egy 50est aztán majd holnap meglátjuk
nem tettem még bele, vettünk egy flakon 10w40 olajat
most vettük aztán állítólag nem rég lett kicserélve(plusz karbi tisztítás stb) de előtt és utána is ilyen volt
lehet kaja után megyünk egy nagyobb kört ha valakit rá tudok beszélni hogy menjen vele aztán leengedem amikor meleg
eddig csak itt az udvarban mentem pár kört
semmi biztonsági funkció nincs benne, szóval ezek hibái nem lehetne, a többi meg út közben is jelentkezne
és nem simán leáll, ugrik egyet, mintha kuplung nélkül tenném egyesbe
én se értem, tegnap egyesben leállt vagy 3x utána jó lett, most meg kettesben nem állt le
pedig a kuplung huzalon nem lett állítva
ez valami női agyú motor mert eléggé szeszélyes
olyanom volt már anno, nehezen lehetett a kuplungot behúzni
evvel annyi van ha egyszer "kiold" a kuplung egész nap jó
szétszedni egy kicsit lusta vagyok ezer kacat van azon az oldalon
Olyan gondom van egy suzuki gs 250fw motorral hogy hidegen nehezen indul.
Indítom és hallatszik, hogy gyújtanak a hengerek de nem kapja el csak nagyon soká(10-12indításra).
Máskor szintén ez van csak olyankor 5-6 indítás és egyszer csak egy pöccre indul mintha mi se történt volna. Melegen jobb a helyzet. Indul könnyen