Tisztelettel kérdezem, hogy milyen forrásból lehet pl. a képen szereplö hátsó rugóstaghoz "felújító" szettet rendelni. Régebben vásároltam allkatrésznek egy bontott rugóstag pár, ahol az egyiknek sérült volt a krómszár, meg ez miatt az axiális tömítése is. Ez jelen esetben egy Suzuki GSX 1400-es példány, de érdekelne általánosságban is alkatrészek beszerzési lehetösége.
Továbbá kormánytelóba való szintén axiális ajkas tömités is érdekelne, mert sajnos a radiális nem teszi sokáig a dolgát.
Elöre is köszönöm.
A benzincsöves olajos verziót én is megcsináltam, de valahogy nem tudom elég pontosan belőni vele, lehet hogy csak a tudás hiányzik hozzá. Leginkább az okoz nehézséget hogy ha beállítóm az alap karburátort, nálam ez a 3-as, akkor ha többit módosítóm akkor a 3-as kijelzett értéke is elmegy, egy mérőórás teszternél ez mindig ugyanott marad.
Kawa er6f 2006-om van és a következő a jelenség: Pesten városi használatkor egyszer csak kidobta a kiegyenlítő tartályból a hűtővizet, előtte sohasem csinálta, majd ezután elvittem a szerelőhöz, ő szétszedte megnézte tövirül hegyire azt mondta minden rendben, se nem hengerfejes, a hűtősapkával sincs gond, elméletileg minden jó és mégis csinálta legutóbb, lehet, hogy csak egy alapos hűtő tisztítás kellene vagy vmi más lehet a háttérbe?
Ha nagy a géppakrod vagy rendszeresen használnád megéri, de ha csak a saját géped évente egyszeri vagy kétszeri állítgatására használnád inkább vidd el szakihoz, vagy dobj össze magadnak egy sufni verziót 5-10 ezerből már pofis szerkezetet össze lehet tákolni. Nekem 6 ezerből kijött és szuperül teszi a dolgát.
Nekem ez volt az elsö szikronteszterem: https://www.carbtune.com/carbp...
Carbtune II 4-col + Tool Pouch: 68 font...meg talán egy 1 font a posta.
Carbtune II 4-column: 59 font, ha nem kéred hozzá az amúgy hasznos táskáját.
Hosszú évekig használtam aztán váltottam a digitálisra, de az 3-4 szer ennyibe kerül. Viszont nagy elönye, hogy a nyomáslefutásokból lehet kiolvani hogy falsol a rendszer vagy valamelyik szelep (kipu-szívó) nem zár rendesen. https://prop-tech.unasshop.com...
Tudna valaki ajánlani kedvező árú de már "megvehető" kategóriájú karburátor szinkronizálót, csak saját használatra lesz. Lehet márt találni 17 ezertől de azokba azért nem lenne nagy bizodalmam.
Köszi.
Üdv.Segítsetek légyszíves mert eltévedtem.
1993as VFR. Féktárcsa. Sajnos meggondolandó mit veszek rá, és nyilván nem akarok spórolni sem. Szóval nagyvas.hu n a Lucas van jó árban,aztán ettől drágábban a Newfren. vagy lenne TRW. esetleg ez ugyanaz mint a Lucas? Hátul mindenképpen cserés a tárcsa, elöl még a gyári elmegy kategória. nem vészes. de nem tudom mit vegyek. okés tudom EBS,nissin. de aranyárban van a motorhoz képest. Fix tárcsás elöl és hátuil is a gép. Valaki cserélgetett már iylet? Vagy egyéb opció esetleg más márkában? Köszi.
Sziasztok!
Kb 3 éve álló 4T injektoros motor indítása előtt mire kell odafigyelni? Üa. rendszert érdemes valahogy kitisztítani? Gyűrűk nem tapadhadtak le?
Köszi!
"Azt is kértem a szerelőtől, hogy, ha lehet, kicsit növeljen a menetteljesítményen, ami szerinte is kevésnek bizonyult."
90-95 volt a vegsebessege a 11 loeros levegos 125 4T nek... ezen a menetteljesitmenyen nem lehet javitani, ez ilyen. Egy vizes 125 4T, ami kb 4 loerovel erosebb, 5 km/h val nagyobb a vegsebessege.
A vezermulanc csere utan gyengult el, ami tenyleg lehet egy foggal elrakas akar.
Ha ram hallgatsz akkor nem hallgatsz a szerelodre .
Valamikor 2honap utan beledoglik a jo kis benzin a karbiba.
Ki kell tisztitani azt a karbit rendesen es friss benzin. Ha nem rontott el mast a nagy javitas kozben akkor szepen fog menni
Továbbá kormánytelóba való szintén axiális ajkas tömités is érdekelne, mert sajnos a radiális nem teszi sokáig a dolgát.
Elöre is köszönöm.