Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem egészen értjük egymást. 110 Km/h-nál 5-be kb 7.000 rpm a fordulat. Nem kell ágaskodnia, azzal azért képben vagyok, de csuklania sem kéne. Szerintem. Az a gond, hogy nincs egyenletes gyorsulás, hanem meg-meg torpanások vannak. A torpanásokkal van gondom.
Mert az egyszerűbb problémát lehet tudnám orvosolni....
Elférnének azok a "vacak csutkák" ha a jobb és baloldalit felcseréled, mert akkor szerintem hátrább kerülnek jó 8 centivel,, A KORMÁNYFORDÍTÁST NEM AKADÁLYOZZÁK-e majd??
Akkor szakember.
Csak azt nem értem akkor minek kérdezgeti, hisz úgy sem tud hozzá szagolni.
1000 V kettővel 600 sor4 mint alma vs körte!
De a sofőr se mind1!
Injektoros, nincs benzin csap.
Ja, karbi dugulásnak tűnik, esetleg lehet a benzincsap/szűrőnél is csökkent átfolyás.
Az fz6 szerintem mind ilyen kell neki a 12000hogy egyáltalán elkezdjen gyorsulni, van pár darab a haveri körben, én csípem hogy ahol a v2-vel 6.ban előzgetek nyugisan kis gázokkal ott ők folyamatosan váltogatnak vissza és forgatják 10ezren a motort
Sziasztok. Atto egy Kawasaki kx 250 2002. Előző tulaj a váltóban a hajtott tengely 3.-4. fokozatában a tolókerék becsatlakozásánál a fogaskerékből köszörült, gondolom kúpos lehetett és kidobálta sebességeket. No most kb a toló kerék 4 fogából kb 1 re megy az össz terhelés, emellett a léptető villám hegesztett. Van még erre valami megoldás, vagy csere, Köszi.
már bocs de 2 személlyel kis fordulatról akarsz gyorsulni 5-6-osba ? válts vissza kettőt pergesd meg kicsit a gépet és menni fog az .... én az 1200-essel ha haladni akarok 1 személlyel 4000 fölött tartom a fordulatot egy 600 assal 7-8000 és akkor ugrik is
Üdv!
( Felteszem itt is a kérdést, nem csak a Fazer topikban, ha nem gond)

Adott egy 2006-os évjáratú, 37.000 Km-el rendelkező FZ6S motorom. Egyéb okok ( betegség, műszaki hiba - vezérműlánc feszítő eltört, vezérlés átugrott - ) miatt kb az elmúlt 5 év szinte motorozás nélkül telt, télen teli tankkal tároltam, tavasszal leszívtam a benzint, frisset tettem bele. ( OMV premium) Szinte csak műszaki vizsgára mentem vele, az 5 év alatt max 200 km ment bele.

Idén a második túrán vagyok túl ( kb 800 km) és szerintem valami nem jó a motoron. Két személlyel, túra tempóban ( 90-110 km/h) finom gyorsításokkal semmi gond. Jól indul hidegen-melegen. A gond olyan 1/3, 1/4 gázadás után van. Mondjuk megyünk 100-al ötödikben, vagy hatodikban, és egy nagyobb gázt adnék az előzéshez, de nem megy a motor. Egy-két mp-re el kezd gyorsulni, majd mintha fuldokolna, vagy nyomkodnám a hátsó féket úgy viselkedik. Ahogy engedem vissza a gázt, úgy simul ki a járása és kezd gyorsulni.

Feltételezem ez nem természetes viselkedés. A láncszett lett csak cserélve, a hátsó 46-os helyett 47-es lánckerék van.

A vezérlésnél a láncfeszítő amikor eltört, ki lett szedve a blokk, hengerfej le lett szedve, kitakarítva, csiszolva, szimmeringezve, stb. Nem én csináltam. Javítás után "ki lett próbálva", mentem vele kb 20-30 km-t és utána pihizett a motor.

Elképzelhető, hogy valahol részleges dugulás ( szűrő?) lenne? Tipp esetleg, hogy mi lehet a gond?
sziasztok.
volna valami 5lete valakinek erre?
Gpz 900
imádom
de rohadt kényelmetlen.
azokat a vacak csutkákat ki kéne cserlni valami egyenesebb kicsit hétrébb lévö kormányra
milyen motorét lehet rárakni különösebb roncsolás nélkül?
a felsö villahidta nem nagyon kellene megfurkálni,alul bordázott,és elég vékonynak tünik.
ha vastag lenne más vettem volna bele kormánykiemelö konzolokat,de igy szerintem csak a régi csutkák helyére mehetne valami..

szoval ötleteket tanácsokat várok..
Először az akkut öntsd fel savval, a szintjelzésig egyik nap délután! Majd másnap, mikor a lemezek már felszívták a savat, délután pótold a savszintet jelzésig és tedd rá töltésre az amp eróra 0,2 tizedével, nehogy széjjel forrald a lemezeket., majd a következő nap , 24 óra múlva ellenőrizd! Aztán ha megvan a 14,4 V akkor dugókat berakni, és mehet a helyére!
Köszönöm mindenkinek.14 nél nem tölt többet.Jó,majd rámérek másikkal is.
De majd megnézetem vill.szerelővel,csakmotorhoz nincs kedve annyira.
Az mit jelent hogy jó a töltés?
Csak mert egy jó akku önmagában lekorlátozza a feszültséget, ezért nem biztos hogy észreveszed simán feszültség mérővel.
túltöltés vagy zárlat mástól nem melegedhet az akku, kivétel az új akku amikor fel van öntve savval
zárlatnál a vezeték is erősen melegszik
Nézd meg a töltést másik műszerrel is vagy legalább cserélj elemet, túltöltésnek tűnik, melegszik normálisan is kissé, de azért nem lesz forró.
Helló.Azt kérdezném tőletek,hogy járt e valaki így.
Yp 250 majesty akksija rohadtul melegszik!Töltés jó fordulaton is,fesszab.nem meleg,és a vezetékek se.Új varta akksi van benne,vettem bele másik újat,az is melegszik.De nem kicsit,hanem forró!köszi
Te szétszedted párszor és így sem tudod, mi honnan tudjuk?
Tehát akkor most szedd szét még egyszer és ne csak cserélgess hanem láss és értelmezz is.
Pl. nézd meg mitől ereszt a régi tűszelep. Ha tényleg baja van, és ne nem csak kirázódott valami, vagy lyukas az úszó, amiben lötyög a benzin, akkor tedd bele az új tűszelepet, majd mielőtt összerakod, nézd meg hogy működik e a karburátor az asztalon ahogy kell. Fúvókák a helyükön vannak, nincs szennyeződés, dugulás.

Aztán ha ez megvan, akkor öntsd ki a motorból az eddig beszívott töménytelen mennyiségű benzint, cseréld ki a beköpött gyertyát, és próbálkozz újra.
Üdv Mindenkinél!
Egy 125-ös endúróm van dellorto 34es karbival. Egyik nap benzin csap nyitás után órán szajan elkezdett folyni a benzin. Vettem egy új tűszelepet, kicseréltem azzal nem idnult, de nem is folyt a benzin. Régit visszaraktam azzal indult de folyt. Megint beleraktam ah újat, nem indult viszont ez után már a régivel sem. Mi lehet a baj? Nagyon kellene a segítség.
Én ecce a kawámon, olaj márkát váltottam. Elkezdett a ventilátor folyamatosan menni, lassú tempónál. A régi olajjal nem csinálta. Vissza tértem a régi olajhoz és megszűnt a problem.
Vigyázz a biztosíték-cserével , 1-2-szer kicserélni , majd meg kell keresni a zárlat okát , mert még Te leszel a "lánglovag" ahogy az égő motoron száguldsz! Nem vagy Te boszorkány!
A folyadékot kicserélték, termosztátot letesztelte, nyitott, ventilátor is kapcsol, sapka is jó, zár, stb... Szivattyú is megy, van keringés és szétszedték de semmi nyoma a hengerfej problémának. :) Akkor mi lehet még? :)
Zoli666 még nem volt időm rá, de sajnos az az érzésem, hogy szét kell szednem a váltót, mert olyan, mintha valami belement volna egy csapágyba, és az darálna.
Javaslom , ha van villanyszerelő ismerősöd elsősorban őt kérd segítségre! Nem olyan egyszerű ilyen hibát megkeresni! És az még ha sikerül is, azt ki is kell javítani!