Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Tudna nekem valaki segiteni? Vettem egy Piaggio SNL80 /Sferia/ 1994-es gyártmányu robogót. A vákumcsőbe benzin megy a karbiból, a légszürő is benzines. Olvastam, hogy a szivótorok alatti membránnál egy hajszálnyi a rés. Nekem annyi van! A karbinál folyik a benzin a gázbovdennál. A motor alapjáraton pörög, ha odahuzom neki akkor szinte fullad, majd később veszi a fordulatot. Mi lehet a baj? Tudna valaki segiteni? Előre is köszönöm!
De lehet, hogy nagyon gömbölyű a hátul ülő leányzó, hogy szépen fejezzem ki a mondanivalómat !!
Dupla távsegítség, ez ám a jó módszer
Lehet nem is a fékkel, hanem a kuplunggal van a baj
Most van beszerzés alatt új karmantyú, mert téves információt kaptam én is, én csak továbbítottam a kérdéseket. Csak el lett takarítva a benne lévő karmantyú. A napokban kiderül. Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget!!
Köszönet a segítségért, mindenkinek aki reagált! RC51-nek lett igaza! Az indító gomb, volt a hibás pontosabban elkoszolódott és nem érintkezett!
"Te vagy a fény az éjszakába'
gyere dolgozz a lámpagyárba'! - oh yeah! "
Köszi szépen!
Honda az indító kapcsolón keresztül viszi a lámpa vezetékét. Csekkold mert szeret elolvadni. Start gomb. 2 hátsó vezeték.
Helyes!
Tedd rá az akkutöltőt, és akkor nyugodtan keresgélhetsz egy izzóval amire rá van forrasztva két hosszú vezeték.
Fura volt, mert ma indítottam, gyújtásra tettem akkor világított, amikor már járt a motor, akkor pedig nem! Elsőre a biztire gyanakodtam, de nem az!
Köszi szépen még azt is átnézem!
Csatlakozókat érdemes megnézni.
Sziasztok! Honda deville 700, első világítás megszünt. Egyébként ez állandóan világít, indítózás közben is. Az izzót, biztosítékot, ellenőriztem, az jó. A fénykürt továbbra is működik. Fényváltó kapcsolót kitisztítottam, nem látok semmi rendellenes! Valakinek van esetleg valami ötlete?
Akkor István leírását kell végrehajtani.
Akkor még mindig két dolog lehet. Vagy nem megfelelö méretü a karmanytú-porvédö szett és ezért szorul, vagy mégis ott van az a kicsapodás-lerakodás a hornyokban.
Ha a dugattyút karmantyú-porvédö nélkül visszaszerelve könnyen lehet mozgatni, akkor csak tömitö/porvédö okozza dugattyú visszamozgásának blokkolását.

Mikor távban segítek, akkor részemröl csak fényképek által leszek pl ilyen esetben meggyözödve, hogy tényleg "tiszta" az horony mindenhol. Az a kicsapodás szinte pont olyan, mint az öntvény anyaga, nem lehet kitörölni. ùgy kell mechanikusan eltávolítani és közben kurvára kell vigyelni, hogy a valódi tömitöfelületet nem bazd össze.
A dugattyúk felületét illik visszapolirozni.
Az összeszereléskor a karmantyú-dugattyú érintekezö felületére pedig ilyan pasta ajánlott:
https://www.bandel-online.de/S...

Ha össze van szerelve, még "szárazon" érdemes levegös pisztollyal szépen megnyomatni úgy hogy beteszel egy 12-15 mm lécet-deszkát a dugattyúk közé, és párszor szépen meg van járatva. Vagyis kinyomatod, aztán szépen gyakorlatilag kisujjal vissza kell tudni nyomni, ha jó...meg látod, ha valamelyik nehezebben jár, azon esetleg még dolgozni kell...

A karmantyú szett gyári-Honda vagy valami után gyártott?
Nem volt koszos, át lett nézve az is. Mármint a horony
István kérdése az akar lenni, hogy a karmantyúk lecserélésekor kitakarítottátok -e a hornyokat is?
Mert ha nem , az abban lévő lerakódás/oxidáció okozhatja, hogy nem mennek vissza a dugattyúk.
Új karmantyúk vannak
Ha bent ragad a dugattyú és közben meglazítod a légtelenítő csavart ott jön közben a folyadék de nem enged vissza akkor sem
A cbr 600F tipocban egyet visszalapozol és ilyet találsz pl tölem a fékkel kapcsolatban:
"Saját tapasztalat volt, hogy nem elég folyadékot cserélni, mert az alu féknyerek karmantyú hornyaiba kikristályosodás, vagy az öntvény oxidációja következtében lerakodás jön létre, igy lecsökken az átméröja a horonynak. Ez miatt nem jár olyan könnyen a dugattyú-szorul, nem húzza vissza a karmantyú..."
Akkor, kiszűréses alapon azt próbáld meg mikor szorul, a felső munkahengernél lazítsd meg a fékcsövet, ha akkor visszaenged akkor a felső munkahenger a ludas, ha nem akkor a fékcső vagy a dugattyúknál van gond.
Aa fék cső szerintem csak at lett mosva de konnyen jár benne a levegő is. Meg menet közben egy addig jól működő fék ilyet produkál egy fékcső. Teljesen olyan a tünet mintha behuzva maradna még a fékkar de nem teljes erővel de kézzel alig forog az első kerék. Csavar húzóval vissza lehet már nyomni a dugattyúkat. Mintha nem menne el a nyomás a kar elengedése után m
Gumi fékcső is lett cserélve? Ha nem akkor próbáld meg cserélni.