Sziasztok! Tudna nekem valaki segiteni? Vettem egy Piaggio SNL80 /Sferia/ 1994-es gyártmányu robogót. A vákumcsőbe benzin megy a karbiból, a légszürő is benzines. Olvastam, hogy a szivótorok alatti membránnál egy hajszálnyi a rés. Nekem annyi van! A karbinál folyik a benzin a gázbovdennál. A motor alapjáraton pörög, ha odahuzom neki akkor szinte fullad, majd később veszi a fordulatot. Mi lehet a baj? Tudna valaki segiteni? Előre is köszönöm!
Most van beszerzés alatt új karmantyú, mert téves információt kaptam én is, én csak továbbítottam a kérdéseket. Csak el lett takarítva a benne lévő karmantyú. A napokban kiderül. Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget!!
Sziasztok! Honda deville 700, első világítás megszünt. Egyébként ez állandóan világít, indítózás közben is. Az izzót, biztosítékot, ellenőriztem, az jó. A fénykürt továbbra is működik. Fényváltó kapcsolót kitisztítottam, nem látok semmi rendellenes! Valakinek van esetleg valami ötlete?
Akkor még mindig két dolog lehet. Vagy nem megfelelö méretü a karmanytú-porvédö szett és ezért szorul, vagy mégis ott van az a kicsapodás-lerakodás a hornyokban.
Ha a dugattyút karmantyú-porvédö nélkül visszaszerelve könnyen lehet mozgatni, akkor csak tömitö/porvédö okozza dugattyú visszamozgásának blokkolását.
Mikor távban segítek, akkor részemröl csak fényképek által leszek pl ilyen esetben meggyözödve, hogy tényleg "tiszta" az horony mindenhol. Az a kicsapodás szinte pont olyan, mint az öntvény anyaga, nem lehet kitörölni. ùgy kell mechanikusan eltávolítani és közben kurvára kell vigyelni, hogy a valódi tömitöfelületet nem bazd össze.
A dugattyúk felületét illik visszapolirozni.
Az összeszereléskor a karmantyú-dugattyú érintekezö felületére pedig ilyan pasta ajánlott: https://www.bandel-online.de/S...
Ha össze van szerelve, még "szárazon" érdemes levegös pisztollyal szépen megnyomatni úgy hogy beteszel egy 12-15 mm lécet-deszkát a dugattyúk közé, és párszor szépen meg van járatva. Vagyis kinyomatod, aztán szépen gyakorlatilag kisujjal vissza kell tudni nyomni, ha jó...meg látod, ha valamelyik nehezebben jár, azon esetleg még dolgozni kell...
A karmantyú szett gyári-Honda vagy valami után gyártott?
István kérdése az akar lenni, hogy a karmantyúk lecserélésekor kitakarítottátok -e a hornyokat is?
Mert ha nem , az abban lévő lerakódás/oxidáció okozhatja, hogy nem mennek vissza a dugattyúk.
A cbr 600F tipocban egyet visszalapozol és ilyet találsz pl tölem a fékkel kapcsolatban:
"Saját tapasztalat volt, hogy nem elég folyadékot cserélni, mert az alu féknyerek karmantyú hornyaiba kikristályosodás, vagy az öntvény oxidációja következtében lerakodás jön létre, igy lecsökken az átméröja a horonynak. Ez miatt nem jár olyan könnyen a dugattyú-szorul, nem húzza vissza a karmantyú..."
Akkor, kiszűréses alapon azt próbáld meg mikor szorul, a felső munkahengernél lazítsd meg a fékcsövet, ha akkor visszaenged akkor a felső munkahenger a ludas, ha nem akkor a fékcső vagy a dugattyúknál van gond.
Aa fék cső szerintem csak at lett mosva de konnyen jár benne a levegő is. Meg menet közben egy addig jól működő fék ilyet produkál egy fékcső. Teljesen olyan a tünet mintha behuzva maradna még a fékkar de nem teljes erővel de kézzel alig forog az első kerék. Csavar húzóval vissza lehet már nyomni a dugattyúkat. Mintha nem menne el a nyomás a kar elengedése után m
Lehet nem is a fékkel, hanem a kuplunggal van a baj
gyere dolgozz a lámpagyárba'! - oh yeah! "
Ha a dugattyút karmantyú-porvédö nélkül visszaszerelve könnyen lehet mozgatni, akkor csak tömitö/porvédö okozza dugattyú visszamozgásának blokkolását.
Mikor távban segítek, akkor részemröl csak fényképek által leszek pl ilyen esetben meggyözödve, hogy tényleg "tiszta" az horony mindenhol. Az a kicsapodás szinte pont olyan, mint az öntvény anyaga, nem lehet kitörölni. ùgy kell mechanikusan eltávolítani és közben kurvára kell vigyelni, hogy a valódi tömitöfelületet nem bazd össze.
A dugattyúk felületét illik visszapolirozni.
Az összeszereléskor a karmantyú-dugattyú érintekezö felületére pedig ilyan pasta ajánlott:
https://www.bandel-online.de/S...
Ha össze van szerelve, még "szárazon" érdemes levegös pisztollyal szépen megnyomatni úgy hogy beteszel egy 12-15 mm lécet-deszkát a dugattyúk közé, és párszor szépen meg van járatva. Vagyis kinyomatod, aztán szépen gyakorlatilag kisujjal vissza kell tudni nyomni, ha jó...meg látod, ha valamelyik nehezebben jár, azon esetleg még dolgozni kell...
A karmantyú szett gyári-Honda vagy valami után gyártott?
Mert ha nem , az abban lévő lerakódás/oxidáció okozhatja, hogy nem mennek vissza a dugattyúk.
"Saját tapasztalat volt, hogy nem elég folyadékot cserélni, mert az alu féknyerek karmantyú hornyaiba kikristályosodás, vagy az öntvény oxidációja következtében lerakodás jön létre, igy lecsökken az átméröja a horonynak. Ez miatt nem jár olyan könnyen a dugattyú-szorul, nem húzza vissza a karmantyú..."