Pedig hidd el , ez működik ! De mint írtam : KIINDULÓ ALAP ! Ehhez kell még némi tapasztalat / nincs fent a neten , sem könyvben / meg sok türelem ! A benzinszintet hagyjuk is , azt feltételezem minden mekkelek be tudja állítani ! Tehát ettől sok egyéb mellett változhat az érték a teljesség igénye nélkül pl. nem fojtott verzió ill. a szívócsatorna teljes keresztmetszetben nyitva van-e magyarul a síber teljesen eltávozik a csatornából , vagy esetleg kapott egy szűkebb kalapot a membrán / simsonnál pl. gyűrűt / és kisebb lett a keresztmetszet tehát kisebb lesz a főfuvóka . Vagy a síbertű alakja ill. hossza milyen csatorna keresztmetszeten milyen mértékben lép ki a fuvókából stb. A karburátor megérdemel egy misét viszont az injektort lesz@rom ! Az én hit vallásomban ilyen a szentgrál !
Kicsit sokat fogyaszt szerintem. És ugye a ki csinálta nemrég a neves szerelő "mester" úgy állította hogy nem volt jó a karbi, túl folyt. A szinkronra mindenképp rá akarok nézni. Nem viszem most már sehova, inkább én q-rom el saját magamnak ingyen.
Legalább is addig amíg el nem végzel egy motorszerelő középiskolát! Mert tudás nélkül nagyon el lehet valamit asszni! Utána pedig nem győzöl fizetni a szerelőnek!
Kettesbe kell betenni először akkor nem áll le..
Egyenlőre így marad, aztán ha bejön a nyàri nem motorózós 1000 fok akkor lesz egy szett csere
Köszi a segítséget!
Szerintetek hogy tudnám a pilot csavarokat a legpontosabban beállítani itthon? FZR 1000 a motor jó, szelep hézag beállítva, kompresszió rendben, karbiban tömítések cserélve, pöcc indul, jól megy semmi baja lényegében.
Van erre egy varázs szám a 4,55 ! A benzin-levegő tökéletes égéséhez szükséges elegy viszonyszáma ! / vagy valami hasonló / Magyarul ha nincs fix adat a fuvókához akkor torokátmérő x 4,55 = fuvóka mérete ! És ez jó kiinduló alap ! Ettől kell lefele vagy felfele ballagni , míg tökéletes nem lesz a verda ! Fontos hogy az ismeretlen fuvókák mindig kalibrálás után legyenek csak beépítve !
Nem. Kerlek olvasd el, amit irtam korabban. a 28 as karbi 11 kw os fojtott verzional 110-115 os a fofuvoka. 34 es karburatornal eleve nagyobb kell a nagyobb torokatmero es kisebb nyomaskulonbseg miatt. Biztos nem 90 es van benne.
Sajnos igen, bár fura,hogy pont egy rx-et adtak ki ilyen hengerrel.De ahogy nézegettem több ilyen akad eladó használtan mint az erősebbek.Na de mindegy is, ehhez infó ugysem igen lesz.Lehet akkor a 90es fúvóka tényleg valós?! Na de ha így sokal létezhet,hogy 85 körüli lenne gyárilag? Érzésre amúgy erősebbnek tűnik mint 11kw,140 a vége gyári lánckerékkel.
Sziasztok kérdésem lenne pitbike 140ccm (yx) mitől lehet az ,hogy a karbiból nem kerül benzin a gyertyához? Nyilván a fúvókákat már csekkoltam és patyolt tiszta minden.
A felületek feltükrösödése miatt tapadnak össze vajon? Egyes típusoknál a fém lammelán vannak raszterben pici "pontozások-benyomások", gonodolom ezek segítenek a szétválásban amit gyakorlatilag a légnyomás tart össze, mint két sík üveglapot ami között folyadék is van...
Regen 34 es karbival szereltek a rotaxokat, kesobb csak az rs sp kapta meg. A 34 es karbiban a gazsebesseg kisebb, mint a 28 asban, tehat emiatt meg nagyobb fofuvoka kellene bele ertelemszeruen ugyanolyan benzin-levegohoz. 2006 os rotax 122 nel kinyitott allapotra ir 130 alatti fofuvokat a manual, de 28 as karbinal.
Milyen szam van a hengeren ezek kozul:
Köszönöm! Valóban a henger lehet akkor,de ahhoz képest jó sokat kajál viszont... De miért szerelték gyárilag a 28as helyett 34el vajon ha ez csak ennyi? Találtam egy videót amint teljesen eredeti pont ilyen kiadasú motor van,a henger szám is ugyan az.Lehet akkor ez egy ilyen kiadás, csak nem értem minek akkor ez a nagy karbi.
Biztosan nem. Nekem a rotax 122 legkisebb fuvokamerete 28 as karbihoz 140 koruli, ha ez ala megyek kevessel, az mar tul keves bizonyos korulmenyek kozott. A 90 es fuvoka az kb 12,5 es vagy 17,5 es dellorto 50 ccm robogo fuvoka meret lehet.
A tu az resztelheresbe szol bele, nem sok koze van a fofuvokahoz, vagy a teljesgazhoz, ezzel nem tudunk semmilyen kovetkeztetest levonni.
Ha 11Kw os a motor, abban az esetben szokott 110- 115 os lenni a fofuvoka. Tehat se segedkipufogores nincs a hengerben vagy akar a C port is hianyozhat.
Ha neked ez a fajta gyengebb hengered van, akkor ez lehet a megoldas.
Szoval arra tippelek, hogy valaki fogott egy robogo fuvokat, es felreszelte.
Egyenlőre így marad, aztán ha bejön a nyàri nem motorózós 1000 fok akkor lesz egy szett csere
Köszi a segítséget!
A többieknek is!
Igazandiból nem használhatatlan mert 1-2x leáll reggel aztán egész nap hibátlan
Inkább a szívató ami jobban zavaró de láttam olyat amit fel lehet hozni a kormányra 5-6 ezerből megvan az átakakítás
Milyen szam van a hengeren ezek kozul:
220 223 362
220A
220B 223 369
220C 223 611
220D 223 616
220F 223 990
A tu az resztelheresbe szol bele, nem sok koze van a fofuvokahoz, vagy a teljesgazhoz, ezzel nem tudunk semmilyen kovetkeztetest levonni.
Ha 11Kw os a motor, abban az esetben szokott 110- 115 os lenni a fofuvoka. Tehat se segedkipufogores nincs a hengerben vagy akar a C port is hianyozhat.
Ha neked ez a fajta gyengebb hengered van, akkor ez lehet a megoldas.
Szoval arra tippelek, hogy valaki fogott egy robogo fuvokat, es felreszelte.