Sziasztok!Egy kis segitséget vagy tanacsot kérnek töletek!Egy ismerösöm vett egy Derbi Senda r 50 x race kismotort.2008 -as évjárat.Könyen indul,jol gyorsul,minden oké vele egy aproságot kivéve.Nagyon rezonál,remeg az egesz motor menet közben sebesegtöl függetlenül.Elvileg a futomü rendben van igy marad a blok.De mi lehet?Esetleg ötletek?Lehet hogy ki volt véve a blok és nem lettek viszatéve a gumibakok a vaz es a blokk közé?Köszönöm a válaszokat!
amikor ilyen elfogyásos jelenségek vannak ki kellene piszkálni a tűszelepet és megnézni hogy van e felette szűrő
egy csomó karbin van szűrő aztán el is szoktak részlegesen tömődni
plusz ha bele van piszkálva a karbiba-kipufogóba-stb van olyan is hogy a tűszelep nem tud elég benzint átengedni, akkor kell szerezni olyat ami többet tud
persze a tanksapka és a karbi szellőzés ellenőrzés se maradjon el, olyannak is találkoztam hogy a kipufogó megolvasztotta a szarul elvezetett szellőző csövet és emiatt eldugult és szarul ment a motor
endúrón meg a sár is képes eltömíteni-szűkíteni a szellőzőket
A benzincso a karbihoz nem s gyari helyen volt elvezetve. Mivel szet volt szedve a karbi ezert minden egyes alkalommal hibasan lett osszerakvs a banzincs elvezetes. Veful sok youtube video es a szervice manual segitett. Nekem hibasan a karbibfutescso rossz oldalan volt elvezetve.
Alul ahol a karbiba megy be a benzint minimalus mertekben ugyan de kisebb szogbenball a cso mint derekszog.
A vakumcsap colt a hibas is . Hiaba szallitott benzint, nagy fordulat eseten isszenyitott a kulvilaggal es meg szunt a vakum. Van a vakumcsap fembreszenbegy pici lyuk. Ottvszuszogott es a membean allt bene hibasan. Ha kivettem velile avrugot prova keppen akkor jol mukidott.
Tavaly honapokig talalgattuk itt mire rajottunk. Nalam is ez volt. 7 ezres fordulat folott 2-3 perc utan elfogyott belole a benzin. Ha nem mozditottam a gazon siman nullara lassult. Ha vissza csavartam alapjaratra par masodperc utan semmi baja nem volt. Ja es 8-9 ezer fordulat kozott meg rangatott.
Sziasztok. Ktm Exc 2T. A hűtő tetején a sapka mellett van egy túlfolyó cső és azon csöpög a hűtő víz mi lehet a gond? ? Most vásároltam a motort. Köszönöm a válaszokat.
Sziasztok, mi lehet a gond? Cbr 919 , karburátor kitisztitva, szelephézag ellenőrizve , karburátorszinkron megcsinálva, kompresszió egyenlő 13 bar ok, magas fordulaton elfogy a benzin! Ha 200 kmh környékén van használva pár másodperc és megtorpan megáll, ha Visszalassit tura tempóra ismét gond nélkül megy, mi lehet a baj? Elméletileg ezen gyárilag nincs Ac pumpa, de lett ráépitve egy de úgy még rosszabb , ha van valakinek ötlete kérem ne tartsa magában. Gyertyák nem újak de amint kapok az is ki lesz cserélve,hogy azt is kizárjam ✋
Egy 2003-as R6-al jártunk így. Látszólag minden tökéletes, még is nyomja a vizet. A mi esetünkben a hőgomba volt a ludas. Ellenállás változás módszerrel méri a hőmérsékletet, és el volt oxidálódva rajta a saru. Épp annyira hogy nem jelzett hibát, csak megnőtt az ellenállás értéke, így fals értéket mutatott (lefele csalt). Amikor valójában már forrt a víz, csak 80 fokot mutatott, és a venti sem kapcsolt, mert azt is az ECU vezérli hőmérséklet függvényében. Érdemes lehet neked is ránézni.
Lehet, hogy Kínai volt az a csapágy! Én villanyszerelő-bányavillamossági, és bányagépész-technikus- ként '69-óta csapágyazom a dolgokat, de ilyennel még nem találkoztam! de " sok minden vagyon Földön, és egen ,mintsem bölcselmetek felfogni képes!" !
levegős, hengerfejes, szivattyú nem keringet, dugulás
ezt a rendszer tisztítás dolgot annyira nem értem, hűtővíztől nem lesz vízköves, de ha csapvízet raktak bele ez is lehetőség
De ahelyett hogy találgatsz, simán meg kell nézni
egy csomó karbin van szűrő aztán el is szoktak részlegesen tömődni
plusz ha bele van piszkálva a karbiba-kipufogóba-stb van olyan is hogy a tűszelep nem tud elég benzint átengedni, akkor kell szerezni olyat ami többet tud
persze a tanksapka és a karbi szellőzés ellenőrzés se maradjon el, olyannak is találkoztam hogy a kipufogó megolvasztotta a szarul elvezetett szellőző csövet és emiatt eldugult és szarul ment a motor
endúrón meg a sár is képes eltömíteni-szűkíteni a szellőzőket
próbáld ki nyitott tanksapkával, vagy a benzincső nincs jó helyen és megtörik.
Alul ahol a karbiba megy be a benzint minimalus mertekben ugyan de kisebb szogbenball a cso mint derekszog.
A vakumcsap colt a hibas is . Hiaba szallitott benzint, nagy fordulat eseten isszenyitott a kulvilaggal es meg szunt a vakum. Van a vakumcsap fembreszenbegy pici lyuk. Ottvszuszogott es a membean allt bene hibasan. Ha kivettem velile avrugot prova keppen akkor jol mukidott.
Köszi.
ezt a rendszer tisztítás dolgot annyira nem értem, hűtővíztől nem lesz vízköves, de ha csapvízet raktak bele ez is lehetőség