Az első-t használtam míg nem vettem meg a második képen lévő kínai csodacuccot (kb 3700) valami talp vagy leszorító volt 2,5 fúró a tüske de azt is vekonyítani kellett, a nagy láncszerelővel megindítottam aztán a cuccal kinyomtam a csapot
mondjuk egy 3as fúró már csak van olyan stabil hogy nem törik el..... bár a befogó rész tuti nem ugyanaz mint az él de elég stabilnak tűnik egy szöghöz képest
sokszor előbb le kell venni , mondjuk , ha elviszik a hengert gépműhelybe , vagy mintának , vagy mit tudom én felújítás végett tovább kell bontani ...stb....
Ha a csavart fogod be a fúróba, a fúróhegyet meg a satuba, akkor egészen jól lehet központosan fúrni. Csak megkezdeni nehéz.
Arra meg azt csináltam amíg nem volt esztergám, hogy kis kézi köszörűvel mélyedést köszörültem a csavar végébe miközben a fúróval forgattam gyorsan, így megvolt a központozás is.
Persze ez elég szívás így. Én megvárnám a kölcsön szerszámot, vagy szereznék egy finomabb flexet. Ha aláteszel rongyot, nem szórja teli.
ez jónak tűnik csak nem valószínű hogy kézből megfúrok középen egy 6os csavart, plusz semmi kemény nincs itthon ami nem görbülne el
elsú ötletem a pillanatszorító volt hogy azt kellene átalakítani, csak ott túl nagy a menetemelkedés
az is benne van-volt a tervben csak a felex teli szemetelne mindent, plusz lehet nem tudná teljesen elvágni
erővágó meg ilyen finom dolgokra alkalmatlan nagyon el lett baszva anno a betonvasakal
Mondjuk az nehezíti a dolgodat, hogy én esztergával fúrtam lyukat a csavarokba, de a kitoló csap, egy sima MZ tűgörgő, ha jól emlékszem.
A csere probléma mentesen megtörtént. A szerszámot legyártani volt vagy egy óra.
csinált már otthonvalaki láncbontót? egy hoki egysoros vezérműláncot kellene szétszedni de nincs mivel
összefelé már lesz kölcsön eszköz az új nittelőszemhez
csak most gyorsba le kellene venni a hengert aztán szerszám hiányában megrekedtünk......
Sziasztok!
Van egy BMW g650gs motorom dwa5.1 tipusu gauri riasztóval is a riasztó miatt nem indul.Nem èrzèkeli a tàvirànyotót ,elem jó. Ha valakinek van ötlete.Köszönom!
Suzuki katana ay50 robogó vizhuteses ki lett cserélve a henger dugattyú gyűrű variátor görgő Pōcre indul nem áll le jár szépen de amikor húzom a gázt nincs erő a motorban cseréltem ekszijak is de amikor megkaptam akkor is már ezt csinálta én az az ekszij alapján vettem ujjat ami benne volt lehet kisebb kellene? Vagy tud valaki pontos ékszíj méretet? Vagy valakinek valami ötlet?
Sziasztok van egy Suzuki katana ay50 vizhuteses motorom ki lett cserélve rajta a variátor görgő ujj henger dugattyú rugasra indul de nincs ereje a motornak ekszij is lett cserélve de azt az előző méret alapjan vettem lehet hogy nagy lenne valaki tud tippeket adni vagy egy ekszij méretet ami erre a motorra kell
HSS fúrónak a befogó szára is ugyan az az anyag mint az éle.
Arra meg azt csináltam amíg nem volt esztergám, hogy kis kézi köszörűvel mélyedést köszörültem a csavar végébe miközben a fúróval forgattam gyorsan, így megvolt a központozás is.
Persze ez elég szívás így. Én megvárnám a kölcsön szerszámot, vagy szereznék egy finomabb flexet. Ha aláteszel rongyot, nem szórja teli.
körbe letakargattam mindent... ennyi...
de ha lesz szerszám a felrakáshoz, akkor kell levenni a régit, az már csak 5perc...vagy ha siet akkor tényleg flex.
elsú ötletem a pillanatszorító volt hogy azt kellene átalakítani, csak ott túl nagy a menetemelkedés
erővágó meg ilyen finom dolgokra alkalmatlan nagyon el lett baszva anno a betonvasakal
A csere probléma mentesen megtörtént. A szerszámot legyártani volt vagy egy óra.
összefelé már lesz kölcsön eszköz az új nittelőszemhez
csak most gyorsba le kellene venni a hengert aztán szerszám hiányában megrekedtünk......
Van egy BMW g650gs motorom dwa5.1 tipusu gauri riasztóval is a riasztó miatt nem indul.Nem èrzèkeli a tàvirànyotót ,elem jó. Ha valakinek van ötlete.Köszönom!