Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon rendes tőled, hogy felajánlottad a javítást. Adtam még egy esélyt a szerelőmnek, de nem nagyon bízok benne ezek után...
Tavaly nov. 13-án mentem vele utoljára kb. 170 km-t gond nélkül. Tavasszal az akksi feltöltés után ingadozott az alapjárata, álló helyben, ezért vittem el szerelőhöz. Kértem, nézze át a szezonra, amit cserélni kell, cserélje. A szerelőhöz lábon vittem el, szépen ment, gond nélkül. Ezt a szerelő is megerősítette, utólag. A döglött benzint is említettem neki, azt mondta, hogy nem az a hiba oka. Valójában nekem még soha nem döglött bele a benzin egyik motoromba se, ennél hosszabb idő alatt sem...
Ha egy 4T 125-öt sem tud megjavítani, akkor szerintem menj el érte és vidd el egy másik szerelőhöz, ahogy látom már többen felajánlották a segítségüket
Elso kerdesemre valasz?
Ezzel a motorral még az a 20 km-es próbakör is félelmetes volt.
Most nezem hogy Tapolca. Az kb 120km.
Vagy egyszeruen bennemaradt a benzin telen es inditas utan rogton eloallt a hiba. Feltetelezes. Nem tudom volt hasznalva es uta na allt elo a hiba vagy rogton a teli allas utan?
Merre vagy? Ha elhozod Tabra megjavitom, ingyen termeszetesen
Szerintem nem tuningolni akart, simán azzal is elégedett lenne ha az eredeti teljesítmény közelébe sikerülne visszatornászni.

Az általad felsorolt dolgok alá ötletként. Még a vezérművet megnézném, mert ha odébb kerül 1 foggal a vezérlés, az is pont ilyen jelenségeket okozhat.
Persze az eredeti problémát vélhetően nem ez okozta, de ha ilyen "tapasztalt" a szerelő hogy nem tud rájönni a hiba okára, akkor egy ilyen hibát is véthetett a hozzányúlás alkalmával.
Fogadjuk megnézed az időjárás jelentést előre
Forumrol eleg sok tippet kaphatsz, amivel sajnos nem leszel beljebb, egy ilyen hiba sok dologtol lehet. elso korben kompressziot mernek. Az ingadozo alapjarat sok mindentol lehet. Kikopott fojtoszeleptengely, ahol falsot sziv, tomitetlen szelepek, akar kis szelephezag miatt. Szelephezagot is meg kellene nezni. Vagy szimplan rosszul beallitott keverek. Mivel vezerlest kellett cserelni, nem keves km van mar benne, siman lehet tomitetlen szelep.

Teljesitmenynovelesnek nem allnek neki, eselytelen ilyen blokknal. De ugy altalaban teljesitmenyt nem lehet novelni egy csavar tekeresevel, vagy ilyen kaliberu munkaval, nem is ertem, hogy bolinthatott ra ilyenre egy szerelo.
Szerdán visszavittem a motort a szerelőhöz, Tapolcára. Azóta sem jelentkezett, én viszont nagyon el vagyok kenődve, félek, hogy nem találja a hibát... Nem tudom, hogy mit csináljak...
Most látom, nem laksz messze! Én Tapolca- i Vagyok. Megkereshetlek szombaton?? Egy piros HONDA-val megyek, ha nem szakad az eső.
Tankold tele. Majd húzd le a benzincsövet a karburátorról, és a 2 literes flakont tedd alá. hogy egyenletesen folyik-e a benzin!? Elméletileg a tankban a benzincsapon is van szűrő. Majd ha kiderül hogy mi volt a baj, kérlek írd meg ide is hadd okuljunk! Köszönöm. Ha a tankból nehezen jön a benzin, akkor utána alapos mosás benzinnel leszerelt tankkal!
És mindegy volt, hogy óvatosan adtam gázt vagy hirtelen. És volt egy kicsi törés az üzemanyagcsóben is (pár fok mindössze)
Nekem tavaly volt ilyen problémám. Mintha szórakozonl a leállítógombbal és odavissza kapcsolgatnák másodpercenként. Nekem benzincsap hibám volt.
Suzuki GZ (Marauder) 125-ös motorom bő hónapig volt szerelőnél, mert indítás után ingadozgatott az alapjárat, és ha gázt húztam neki, ledadogott, és néha visszadurrogott. Menet közben nem produkált ilyen tüneteket, viszont nehezen gyorsult, nem volt benne dinamika. 90-95 km/h-nál nem is ment többet. Azt is kértem a szerelőtől, hogy, ha lehet, kicsit növeljen a menetteljesítményen, ami szerinte is kevésnek bizonyult. A szerelő kicserélte a vezérmű láncot, és közölte velem, hogy ezek után a motor nem megy többet 85-nél. De még próbálkozott vele heteken át. Mikor végre elhoztam, mentem vele egy próbakört. Félelmetesen rossz lett, minden sebesség fokozatban, ha elkezdtem kihúzatni a motort, először flottul elkezdett gyorsulni, majd amikor elért egy magasabb fordulatszámot, hirtelen elkezdett erőteljesen dadogni és rángatni. Olyan érzés volt, mintha gyorsulni is akarna egyben, meg valami nagy erő vissza ig rángatja egyszerre. Ha a rángatásra egy fokozattal magasabba kapcsoltam, akkor újra gyorsulni kezdett, és amikor megint elérte a magasabb fordulatszámot, újra elkezdte a dadogást és rángatást. 70-nél nem ment többet. Ezen a sebességen, nyélgázon tartva úgy rángatott, hogy majd lefejeltem a kormányt. Félelmetes volt! A legfélelmetesebb az, hogy így kaptam vissza a motort, pedig a szerelő is kipróbálta, és nála is ezt produkálta. Visszavittem hozzá, és kértem, hogy csinálja meg, de sajnos halvány gőze sincs, hogy mi produkálja ezt a hibát... Valaki tudna tippet adni, vagy segíteni? Ez a motor így használhatatlan.... :(
Passz. Szemrevételezni kellene az egész motort. Első tippem az áteresztő szivató lett volna, de azt kizártad. Ki kellene mérni az alapjarati és a fő fúvókat kaliberrel. Vagy nem belevaló keverőcső. De akkor viszont nem indulna szivato nélkül hidegen. Esetleg rossz áteresztésü levegő szűr. Nehéz megmondani távolból. Alapjarati fúvóka lehet nagyon nagy talán..
Hol csavarod be teljesen?
Van holtjáték, ha becsavarom teljesen akkoris csuszik , pár km után meg nem
Holtjáték van? Bowdenes? Nem szorul?
Sziasztok egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van egy 900 as cbr em (95ös) és hidegen csúszik a kuplungja, pontosabban hiába bemelegítem a motort, kell vele menni 2-3 killométert míg el nem múlik, utána nem csúszik, az mitől lehet? Télen cseréltem zsiruj lamellákat, motul 5100 olaj van benne, amit már 2x cseréltem , rugók is újak, vkinek van vmi tippje? köszönöm előre is
36 volt benne,de annál szinte csontra be kellett tekerni a keverékcsavart így raktam bele 40est aminek elméletben jónak kellene lennie.
Akkor ez elegge dusnak tunik, es az alapjarat van fenn nagyon.
Egyébként gáz nélkül indul elsőre,ha húzok szivatót akkor kell neki a gáz.
Azért gondoltam a készletre mert régről van pár 6milis fúvókám 65-70ig amiből lehetne nagyobbat.Tehát beállítok egy fix alapjáratot amit szépen tart,de ha megyek vele és húzok egy nyélt akkor kb 500al magasabb marad az alapjárat de csak pár másodpercig aztán szépen visszaáll.Ha csak odahúzok neki egy felet akkor szépen visszaáll ahogy kell.Mit ielent a normális és honnan tudom,hogy megfelelő a szint? Mindenből eredeti dellortot vettem bele,szinte új a belseje de előtte is ugyan ezt csinálta tehát semmi nem változott.Veszek egy kalibert megmérem a mostanit és ahhoz képest veszek pár darab kissebbet aztán próba, jobbat nem tudok már.Köszönöm a sok segítséget remélem mostmár megoldódik.