Sziasztok. 2002es Vtec 800 VFR, hibajelenség! :
Befog az első fék. Nem engedi vissza a dugattyúkat. Lett rá véve egy bontott nyereg pár, azzal is ezt csinálja. Lett rá rakva egy haver motorjáról első fék munkahenger, azzal is befog és nem engedi vissza a dugattyúkat. A dugattyúk természetesen el lettek takarítva, új karmantyúk vannak rajta. Lehet köze a fék erő szabályozónak hozzá? A hátsó fék pedál mozgatja az első középső dugattyút de az vissza is megy a helyére, úgy nem szorul. Több ezer km használat után kezdte ezt pár napja a motor.
Amíg 8-9 ezret gurultam egy évben, n is lecseréltem ha kellett kétszer is (6000 km csereperiódus). Mióta csak a felét gurulok, eszemben sincs "előre hozni" a cserét, másfél évenként kap frisset (ahogy kijön a hetezer). Kocsiban dettó. 15 e km a periódus, 10 ezrenként cserélem, de csak 6-8 ezret használom egy évben. Pocsékolásnak érezném 10 ezernél gyakrabban cserélni, bármit is mondanak mások.
Különben a büdös életben nem fognak javíttatni, és soha nem fognak elég alkatrészt venni! Nekem kb 2 hónapja fájt a térdem! Sikerült lehúzniuk egy ""mágneses térdvédővel"" 22-ezer Huf erejéig! A lábamat feltörte annyit használt, meg akitől vettem a pénzt megkapta! Egyszer át tudtak verni !! Ma hívott az eladó , és ezt neki is elmondtam!
Skodának 36ezer, akkor az most jobb?
Divat most kitolni az olajcsere periódust, de ettől még nem változott a fizika, csak rájöttek hogy elég a garanciális időt kibírnia.
Evente (max 9 ezer, de inkabb 7-8 ezer, kn) olaj, olajszuro es levego szuro csere. Ketevente gyertya csere. 12 klm a szervizintervallum, de van amit 24 ekm-nt ir, mint a szelrphezagot es vezermulanc ellenorzest..
24ezrenként? Bátor vagy. Én nem hiszek ezeknek az extrém kitolt csereperiódusoknak.
Amúgy az enyém is csörög gázhúzásra picit. 0km óta csinálja.
Én is mindig megemlítem, és mindig megnyugtatnak hogy minden rendben, de ha elszállna a feszítő azért elraktam a munkalapot, amire ráírattam
Csak a stopper a speci kulcs, ami egy lemezdarab, hogy ne pattanjon ki a feszito, ha felhuztad. Amugy csavarhuzoval felhuzhato, es igy szerintem megnezheted, hogy visszautogeti-e a lanc, mint az r6 nal.
Ebből a lánc nyúlását nem mondod meg ezzel a feszítőt lehet tesztelni h jó-e? A csavarhúzó helyére bedugsz egy stiftet azzal megakadajozod h a feszítő tovább feszítsen és kifeszed a két csavart ami a feszítőt tartja. Utána kihúzod a stiftet így látod h mennyit tudna még feszíteni. Utána a stftel felhúzod a feszítőt fisszarakod kihúzod a stiftet és átforgatod a motort. Én ezt a műveleteket úgy csináltam h a motort felsőholtpontba forgattam.
Latni fogod a fesziton, hogy meddig ment ki. egyertelmu jele van. Ami jellegzetes a rossz feszitoknel, hogy ha felhuzod, nagyon lassan pattan vissza. (Persze van olyan feszito, ahol tokeletesen nez ki, gyorsan mozog ki, megis becsorog tole a lanc, de azok olajrasegiteses yamaha patronok szoktak lenni)
Gyujtassal semmit nem tudsz kezdeni, meg ha lehetne is, nem is allnek neki egy ilyen blokknal.
A cbf kuplungja ilyen kmnel mar nagyon hangos. Szerintem az adja ki az alacsony fordulati "csorgest" nem pedig a kisturbos autoknal elofordulo LSPI jelenseg :D
Befog az első fék. Nem engedi vissza a dugattyúkat. Lett rá véve egy bontott nyereg pár, azzal is ezt csinálja. Lett rá rakva egy haver motorjáról első fék munkahenger, azzal is befog és nem engedi vissza a dugattyúkat. A dugattyúk természetesen el lettek takarítva, új karmantyúk vannak rajta. Lehet köze a fék erő szabályozónak hozzá? A hátsó fék pedál mozgatja az első középső dugattyút de az vissza is megy a helyére, úgy nem szorul. Több ezer km használat után kezdte ezt pár napja a motor.
Rá van írva a láncra.. azt, hogy hány szemes, pedig még kell számolni. Szerintem.
Divat most kitolni az olajcsere periódust, de ettől még nem változott a fizika, csak rájöttek hogy elég a garanciális időt kibírnia.
Amúgy az enyém is csörög gázhúzásra picit. 0km óta csinálja.
Én is mindig megemlítem, és mindig megnyugtatnak hogy minden rendben, de ha elszállna a feszítő azért elraktam a munkalapot, amire ráírattam
Ha jol ertem akkor kiveszem a vegen a csavart, csavarhuzo al lelazitom es kiveszem ?
Vagy a kipattanast hogy keruljem el?
Gyujtassal semmit nem tudsz kezdeni, meg ha lehetne is, nem is allnek neki egy ilyen blokknal.
A cbf kuplungja ilyen kmnel mar nagyon hangos. Szerintem az adja ki az alacsony fordulati "csorgest" nem pedig a kisturbos autoknal elofordulo LSPI jelenseg :D
http://youtu.be/QDVmZVne13U