Ahogy írni tetszik ! A ZZR telója olyan egyszerű mint a faék , becsukott szemmel félkézzel összeszórható ! Sót mondok jobbat , az MZ hátsó teló ehhez képest atomfizikust igényel !
Te Ini, most komolyan, szedtél te már szét ilyen szög egyszerű hétköznapi motortelót, ami a többség motorjaiban van, vagy ezt most csak úgy totalbike szakértői szinten sikerült összehozni, ahogy ott szokták az okosak, akik még egy anyát se tekertek le életükben, hogy "fékhez nem nyúlunk, az szerelő dolga!" ? Egy ilyen átlag telóban, mint ez a cbf, vagy épp a fiam cbr125 telója, semmiféle lemezt nem teszel vissza semmilyen sorrendben semmilyen szelephez. De még az előző motoromban sem(tdm), ahol már állítható az előfesz meg a csillapítás is. A mostanin(zrx) már jóformán minden állítható, előfesz, húzó és nyomó, de annál sincs semmi extra.Nincs itt semmi okosság, ne baszd össze a krómszárat, ne fogd satuba a csövet, csak max a rögzítőfülnél, és ugyan oda tegyél vissza mindent ahonnan vagy ahogy kivetted, olaj/légrés pontosan, oszt ennyi, ez a csoda, amit csak 1 ember tud 1000-ből. Még a szimering beütő célszerszám sem lényeges, simán helyettesíti egy méretes fakocka amit kifúr az ember a szár méretére, mélységi beütésnek meg ott van a régi szimering, ami amúgy is kidobásra megy, csak előtte flexel érdemes besliccelni, hogy könnyen ki lehessen pattintani ha kész az ember.
Tegnap megnéztem az automata szivatót, jó. Légszűrő tiszta. Nem indul. Tekertem befelé a karburátoron a keverék csavaron indul. Ma reggel is pöccre indult. Létezne, hogy ez volt a baja?
A szimó telón kívül kb mindenben lehet módodításokat eszközölni
Azt tufom hogy a sportgépek telói kb az 1800as évek színvonslát tükrözi
De egy normális telóban ezer mindent tudsz állítani
Pl az sem mindegy a lemezeket a szelepnél milyen sorrendben teszed vissza
Egy láma gyerek aki sosem látott ilyet tud hibázni, még az is aki látott ilyet de az előző láma gyerek gazdi elbassza és hiába teszel mindent ugyanúgy vissza,mégis,szar lesz
Sztem is azert ez egy nem kis tulzas volt...
Bar mondjuk egy Ohlins kozel versenytelot konnyen el lehet rontani, de az egy masik kategoria, illetve az idoszukseglet a javitashoz is legalabb haromszoros az emlitetthez kepest
Azt kifelejtetted hogy:
-meghúzod-e a kifli csavarjait
-hideg olajat teszel-e be , vagy felmelegíted a frituban előtte 180 fokra
-rábaszol-e 3x a krómszárra egy 2kg-os kalapáccsal
Viccet félretéve, és igazából nem tőled várva a választ. Egy tök állíthatatlan alaptelón mi a bánatos fax az amit 1000 emberből csak 1 tud és mi az amit egy szakértő be tud állítani, mert az, hogy a gyáritól eltérő progresszív rugóra cserélik az eredetit, megváltoztatják az olaj viszkozitást vagy mennyiséget, az már nem "beállítás", ennyi erővel egy cbr telójának beleheftölése is beállítás. és attól tényleg sokkal jobb lenne. Vagy nem.
Eddig csak ott tapasztaltam de még olyan sokat nem tudtam vele menni és próbálgatni. 2-ban 80 körül csinálja kb és a motor döntött állapotában az eddigi tapasztalataim alapján. Egyenesben való gyorsításkor még nem vettem észre. Ellenben kanyarban már többször is.
Légrést mértél? Az könnyen lehet, hogy maradt olaj a régiből benne mert vannak járatok ahonnan nehezen jön ki. Más, ha a csapágy húzásával csökkent a koppanás akkor én először továbbra is ott keresném a hibát, lehet, hogy még mindig nincs a helyén vagy ferdén van benne.
Sziasztok! Van egy 2015-ös kawasaki zx10r-em. Egy pár hete van meg és kezdem megszokni a gépet és bátrabban hajtani. Azt tapasztaltam az utóbbi 3 alkalommal hogy kettesben alsóbb fordulaton mikor a kanyarból kifelé menet elkezdek jobban gázt adni akkor 2* 3* dadog eggyet majd húz ismét normálisan. Valakinek valami ötlete, tapasztalata esetleg hogy mi lehet a baj? Köszönöm a segítséget!
Koszi. Fordul, de nem megy vegig. Kicsit igy szorosabb, kezzel konyeden fordul. Mar igy marad. Valszeg igazad van a rugo koppan. Majd kiderul. Semmi nem log, csak ritkan hallani most mar.
Szia.ugy indult hogy gurulok vele.beinditom elkezd csattogni meg csak 3 henger megy.szèdszedtem a karbit,gyertyákat.kitakaritottam.aztán nèzem hogy sok az olaj a motorba.leengedem erre ilyen szürke szinü volt az olaj meg ilyen nagyon erős szaga volt.lehet benzin folyt bele.raktam olajat bele meg összeraktam de a csattogás nem szünt meg.gáz adásra gyorsul az a csattogó hang is.
Hogy ne mindig szerelös kérdés legyen. Szerintetek mi lehet a megoldás ? 20 galamb ül a fán . egy vadász lelö közülük egyet . hány galamd marad a fán ?
Azt tufom hogy a sportgépek telói kb az 1800as évek színvonslát tükrözi
De egy normális telóban ezer mindent tudsz állítani
Pl az sem mindegy a lemezeket a szelepnél milyen sorrendben teszed vissza
Egy láma gyerek aki sosem látott ilyet tud hibázni, még az is aki látott ilyet de az előző láma gyerek gazdi elbassza és hiába teszel mindent ugyanúgy vissza,mégis,szar lesz
Bar mondjuk egy Ohlins kozel versenytelot konnyen el lehet rontani, de az egy masik kategoria, illetve az idoszukseglet a javitashoz is legalabb haromszoros az emlitetthez kepest
-meghúzod-e a kifli csavarjait
-hideg olajat teszel-e be , vagy felmelegíted a frituban előtte 180 fokra
-rábaszol-e 3x a krómszárra egy 2kg-os kalapáccsal
Viccet félretéve, és igazából nem tőled várva a választ. Egy tök állíthatatlan alaptelón mi a bánatos fax az amit 1000 emberből csak 1 tud és mi az amit egy szakértő be tud állítani, mert az, hogy a gyáritól eltérő progresszív rugóra cserélik az eredetit, megváltoztatják az olaj viszkozitást vagy mennyiséget, az már nem "beállítás", ennyi erővel egy cbr telójának beleheftölése is beállítás. és attól tényleg sokkal jobb lenne. Vagy nem.
A helyen can a persely neztem.