Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A helicoilhoz is ki kell fúrni nagyobbra, menetet vágni, abba hajtod bele a javító betétet és úgy kapod vissza az eredeti menetet középen. Szóval forgács ott is van.
az a baj hogy ez egy quad-ba van(Polaris Scrambler 850) és abból nem egyszerű kivenni a blokkot inkább olyan kellene ami megoldható egyszerűbben.Mint amit kawa550 ajánlott.Vagy eggyel nagyobbra felfúrni csak akkor meg tele menne forgáccsal.A helyén is meg tudnám hegeszteni Awi-val ha felállítom a hátuljára csak az alumínium nagyon viszi a hőt nem kéne hogy valami megmelegedjen.
Karter le , kimunkálni , telibe hegeszteni , gyári menet méretet visszafúrni !
Ha cseresznyéd van, egy helicoil menetjavító betéttel javítható. http://www.vcoil.hu/shop/66-he...
Az is lehet, de akkor ez vagy nem az eredeti fékpedál, vagy valami sérülés miatt már buherálták. Az tuti hogy nem gyári megoldás hogy a rugó vége kihajlítva rá van akasztva simán a karra, ott kéne lennie valami rugótartó pöcöknek és a rugónak nem kéne dörgölődnie semmihez mozgás közben.
Motorolaj leeresztő csavar Valószínűleg úgy lehetett beragasztva mert nehezen is akart megindulni,és mikor vissza akartam tekerni akkor vettem észre hogy a blokkban döglött lehet a menet.Mit lehet ilyenkor tenni,milyen megoldások vannak?Nem akarom én is begányolni ha nem muszáj.
*munkahenger tetejen
A kapcsolo a munkat tetejen van. Viszont a pedal magatol nem megy vissza alaphelyzetbe lenyomas utana. Nem ez a rugo huzna vissza-e alaphelyzetbe?
Például a féklámpa kapcsolóhoz?
Sziasztok! A rugo masik fele hova kapcsolodik?
Persze. Meg van ütve a tárcsa. Ha még nem sokat használtad így, meg lehet próbálni kigörgőztetni. Ez max egy 10-ből megvan. Ha sokáig használod, kopik bele egy gödör ezen a ponton, és már hiába egyenesíted ki.
Vagy veszel egy új tárcsát.
Nem szereltél gumit mostanában ?
Sziasztok,
Talàlkozott màr valaki olyan problémàval, hogy a motoron a tárcsafék minden fordulatnàl mintha egy ponton jobban fogna, ezáltal erősebb fékezésnél folyamatosan bókol minden fordulatnàl. Két tárcsa van elől, Honda CBF 600SA 2006 os évjárat és ABS-es.
Ez semmit nem mond. Akinek ilyen motorja van (ezt ismert adat) az össze tudná vetni. DE hány kiló vagy? 50-130 között bármi lehet. Mennyire lógsz ki a motor mögül?

Saját magad tudnád összehasonlítani a gyári dobbal mért teljesítményekkel. De még akkor se, ha nem tudtad kimotorozni belőle a maximumot.
A bowden volt megnyúlva - hál' Istennek!
Sziasztok!
Van egy 2003-as 600-as gixxxer palyamotorom. A gyári dob lekerult rola es a labtartó alatt van egy nyitott utangyartott, rövid dob, mint a K6/K7-en. Hallottam, hogy ez visszavehet a teljesitmenyebol? Igaz ez? Egyaltalan erdemes vele foglalkozni? Kis palyakon (pl: Kakucs) nagyon nyomatekos, az euroring célegyenesben 165, a hungaroring celegyeneseben 235-re gyorsul. Ha nem muszaj nem foglalkoznek vele, de hatha van itt valami műszaki szaki, aki tudna ebben segiteni.
Elore is koszi!
Hosszú. Október végétől olvasd el a motorszerelés topikot.

Végül nálam benzincső elvezetés és vákumcsap. DE odáig már sok mindent megnéztem... (és utrahangos karbitisztítással kezdődött)
2005-ös HOnda cbf 600. Ezt irta. Azon nincs ilyen. (Kb mint az én motorom)
Egyes hondakon szokott lenni uzemanyag nyomasszabalyzo aminek a membranja atszakad igy sokat map az 1_es henger, de fordulaton el tudja egetni...tevedes joga fenttartva.
Ès nálad mi volt a baja?
Ezt már vègig jártam mind a nègy karbival.rommá szedtem.de semmi hiba ès semmi dugulás
Bocs, mobil.
Egyes karbit szedd szer ha a gyertya, trafo es pioa cserek nem vezettek eredmenyre. Vedd ki a membrant tolattyut mindent. Vagj kulonbozo vastagsagu muanyag sortes partfisbol egy-egy szalat. Ezeket probald minden nyilason (fuvokan is) atmozgatni. Van amin atmegy, van amin nem fog. Majd a nyiladokva fuj karbi tisztitot es konpresszoreal cagy szamitogepekhez hasznalatos suritett levegocel fujd at. Ezt konnyebb a nyilasokba bedugni mint a kompresszort. Minden iranybol fujd meg.
De ez mèg melegen sem hajlandó.okè köszönöm
Létezik vékonyabb , vastagabb kör vagy négyzet , ha vékonyabb kell , van amelyiket szét tudsz fejteni ! ?