A helicoilhoz is ki kell fúrni nagyobbra, menetet vágni, abba hajtod bele a javító betétet és úgy kapod vissza az eredeti menetet középen. Szóval forgács ott is van.
az a baj hogy ez egy quad-ba van(Polaris Scrambler 850) és abból nem egyszerű kivenni a blokkot inkább olyan kellene ami megoldható egyszerűbben.Mint amit kawa550 ajánlott.Vagy eggyel nagyobbra felfúrni csak akkor meg tele menne forgáccsal.A helyén is meg tudnám hegeszteni Awi-val ha felállítom a hátuljára csak az alumínium nagyon viszi a hőt nem kéne hogy valami megmelegedjen.
Az is lehet, de akkor ez vagy nem az eredeti fékpedál, vagy valami sérülés miatt már buherálták. Az tuti hogy nem gyári megoldás hogy a rugó vége kihajlítva rá van akasztva simán a karra, ott kéne lennie valami rugótartó pöcöknek és a rugónak nem kéne dörgölődnie semmihez mozgás közben.
Motorolaj leeresztő csavar Valószínűleg úgy lehetett beragasztva mert nehezen is akart megindulni,és mikor vissza akartam tekerni akkor vettem észre hogy a blokkban döglött lehet a menet.Mit lehet ilyenkor tenni,milyen megoldások vannak?Nem akarom én is begányolni ha nem muszáj.
Persze. Meg van ütve a tárcsa. Ha még nem sokat használtad így, meg lehet próbálni kigörgőztetni. Ez max egy 10-ből megvan. Ha sokáig használod, kopik bele egy gödör ezen a ponton, és már hiába egyenesíted ki.
Vagy veszel egy új tárcsát.
Sziasztok,
Talàlkozott màr valaki olyan problémàval, hogy a motoron a tárcsafék minden fordulatnàl mintha egy ponton jobban fogna, ezáltal erősebb fékezésnél folyamatosan bókol minden fordulatnàl. Két tárcsa van elől, Honda CBF 600SA 2006 os évjárat és ABS-es.
Ez semmit nem mond. Akinek ilyen motorja van (ezt ismert adat) az össze tudná vetni. DE hány kiló vagy? 50-130 között bármi lehet. Mennyire lógsz ki a motor mögül?
Saját magad tudnád összehasonlítani a gyári dobbal mért teljesítményekkel. De még akkor se, ha nem tudtad kimotorozni belőle a maximumot.
Sziasztok!
Van egy 2003-as 600-as gixxxer palyamotorom. A gyári dob lekerult rola es a labtartó alatt van egy nyitott utangyartott, rövid dob, mint a K6/K7-en. Hallottam, hogy ez visszavehet a teljesitmenyebol? Igaz ez? Egyaltalan erdemes vele foglalkozni? Kis palyakon (pl: Kakucs) nagyon nyomatekos, az euroring célegyenesben 165, a hungaroring celegyeneseben 235-re gyorsul. Ha nem muszaj nem foglalkoznek vele, de hatha van itt valami műszaki szaki, aki tudna ebben segiteni.
Elore is koszi!
Egyes hondakon szokott lenni uzemanyag nyomasszabalyzo aminek a membranja atszakad igy sokat map az 1_es henger, de fordulaton el tudja egetni...tevedes joga fenttartva.
Egyes karbit szedd szer ha a gyertya, trafo es pioa cserek nem vezettek eredmenyre. Vedd ki a membrant tolattyut mindent. Vagj kulonbozo vastagsagu muanyag sortes partfisbol egy-egy szalat. Ezeket probald minden nyilason (fuvokan is) atmozgatni. Van amin atmegy, van amin nem fog. Majd a nyiladokva fuj karbi tisztitot es konpresszoreal cagy szamitogepekhez hasznalatos suritett levegocel fujd at. Ezt konnyebb a nyilasokba bedugni mint a kompresszort. Minden iranybol fujd meg.
Vagy veszel egy új tárcsát.
Talàlkozott màr valaki olyan problémàval, hogy a motoron a tárcsafék minden fordulatnàl mintha egy ponton jobban fogna, ezáltal erősebb fékezésnél folyamatosan bókol minden fordulatnàl. Két tárcsa van elől, Honda CBF 600SA 2006 os évjárat és ABS-es.
Saját magad tudnád összehasonlítani a gyári dobbal mért teljesítményekkel. De még akkor se, ha nem tudtad kimotorozni belőle a maximumot.
Van egy 2003-as 600-as gixxxer palyamotorom. A gyári dob lekerult rola es a labtartó alatt van egy nyitott utangyartott, rövid dob, mint a K6/K7-en. Hallottam, hogy ez visszavehet a teljesitmenyebol? Igaz ez? Egyaltalan erdemes vele foglalkozni? Kis palyakon (pl: Kakucs) nagyon nyomatekos, az euroring célegyenesben 165, a hungaroring celegyeneseben 235-re gyorsul. Ha nem muszaj nem foglalkoznek vele, de hatha van itt valami műszaki szaki, aki tudna ebben segiteni.
Elore is koszi!
Végül nálam benzincső elvezetés és vákumcsap. DE odáig már sok mindent megnéztem... (és utrahangos karbitisztítással kezdődött)