Az automata mindig nyitva van
Ahogy beindul a motor úgy kap áramot és fűt egy patront ami kitágul és fokozatosan zár a szivató
Egyes motoroknál állítani is lehet mennyi idő(távolság) múlva zárjon
Érdekes. Nemrég hazajöttem motor garázsban. Kíváncsiságból gondoltam megpróbálom beindítani. Gyújtás rá, udvarra kitol rárug pöccre indul. Tegnap este 20:30 kor állítottam le. Hallatszik, hogy esik vissza az alapjárat. Létezik olyan, hogy az automata szivatónak kell 2-3 perc gyújtáson mire startra kész lesz? Eddig gyújtás nélkül 4-5 alkalommal rúgtam, majd gyújtás rá és azonnal várás nélkül rúgdostam tovább. Lehet gyújtáson várni kell az első rúgás előtt? Eddig simsonom és nagymotorom volt, nem értek ezeknek a lelki világához. Tehát karbi folyás, szivárgást lehet, hogy napolós. Azt nem tudom, hogy van-e közé hozzá annak, hogy majd fél évet állt a motor.
Nincs semmiféle folt a motor alatt. Ha áll egy éjszakát, vagy egy műszakot már nem indul. Érdemes lenne a karburátor tömítéseket átnézetni ezek szerint? Valószínűleg elpárolog a benzin?
nekem volt egy hajszál repedés a műanyag csésze túlfolyójánál
ha állt egy műszakot akkor már nem indult be de ha csak pár órát állt hibátlanul indult
pont annyira engedett hogy nem ált a benzin alatta még nagyon benzinszag sem volt simán elpárolgott ahogy lecseppent
Tovabbra is azt gondolom hogy a megbontott reszek (es ez nem a karbi ha masikkal is csinalja) keressgelj. Igen kicsi a valoszinusege hogy pont akkor ment tonkre valami. Inkabb forditva vagy rosszul kotottek be valamit
többnyire az hogy elpárolog-elszivárog a benzin a karbiból
és mivel többnyire vákuumos benzincsap van a robogókon csak akkor nyit ha a dugattyú mozog
és amire feltölti a karbit addig rugdosni kell
én kidobtam a vákuumos csapot a fenébe és tettem bele egy elektromosat, azóta pöccre indul több hónap után is
briggs quantum motorban jártas valaki??
nem tudok rájönni miért nincs alapjárat
üresen a legkisebb gázállásnál is maxigázon pörög, ha kapál akkor úgy csökkenti a fordulatot ahogy tolom vissza a gázkart
ha behúzott kuplunggal áll teljesen mindegy hogy áll a gázkar hiába mozgatom semmi fordulat változás, csak a legvégső szivató állásban csökken a fordulat mert akkor besokall
olyan 10 éve szedtem elsőnek szét a karburátort mert bezabált némi koszt a benzinből, ahhoz az állapothoz képest nem találok semmi elváltozást a jelenlegi állapotában
Sziasztok.
Nemrégiben vettem egy piaggio nrg mc3 sport series karbis robogót. Előző tulaj szerint sokat állt. Azt a jelenséget produkálja, hogy hidegen nehezen indul (10-15 rúgásra) hiába rugom meg gyújtás nélkül 4-5 alkalommal majd gyújtás hol beindul hol nem hatodjára. Melegen pöccre indul önindítóval és rúgásra is. Mi okozhatja ezt a jelenséget? Előre is köszönöm a választ.
Ahogy beindul a motor úgy kap áramot és fűt egy patront ami kitágul és fokozatosan zár a szivató
Egyes motoroknál állítani is lehet mennyi idő(távolság) múlva zárjon