Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na mentem vele ma pár 100km és elmúlt a jelenség. Köszi
Szivatós kérdés 1:

Korábban tartósan nagy fordulaton kifogyott a karbiból a benzin. Vákumcsap kiherélve a probléma nem jelentkezett. Kapott is egy új gyári csapot. (A komplett vákumos részt, membránnal, házzal együtt.)

És a probléma továbbra is fennáll. Tartosan nagy fordulaton 2-3 perc múlva kifogy a karbiból a benzin.

Amit néztem.
- ha lehúzom a csapról a csövet (sima vákumcsap nem elzárható) csak a karbikban lévő benzin segítségével 4000-es fordulaton kb 2 perc alatt megtölt benzinnel egy 4 literes edényt, anélkül, hogy kifogyna a karbikból a benzin.

Mai tapasztalat (meg is lepődtem rajta).
Tartósan nagy fordulaton 7-8.000 kornyékén 2-3 perc után elkezd lassulni a motor. És:
- ha nem változtatok a gázkar állásán képes 6-ban állóhelyzetig lassulni anélkül, hogy magához térne
- de ha alapjáratra csavarom a gázt és 2 másodperc múlva gázt adok megy tovább mintha mi sem történt volna.

Mintha beragadna valami, de mi?
Nos mindjárt felteszek néhány szivatós pröblémát tapasztalt szerelőknek.

Addig is. A cső megigazítása megtette a hatását. Sem 4000-es fordulatnál nem torpan, sem 8-9000-es fordulat kozott nem dadog. Simán forog tiltásig.

Ezek az örömteli hírek, de...
Sziasztok !
Segítségetel kérném , van valami változás Suzuki Rm-Z 450 ,05-06-07 es évjáratok közt blokkot tekintve ?
Valahol olvastam , hogy 05-06 1500ml olaj 07 1300ml 08 1100ml olaj kell .
A kérdésem honnan tudom megállapítani mikori a blokkom ?
Érdekes amúgy ez a szintjelzős módszer....de yamaháék megmondták ha van olaj van nyomás is..
Gyors kör után jónak tűnik
ha meg mégsem , akkor kinyírja a motort....
Manualszerint
itt
tudodellenőrizni
az
olaj
nyomást.
Köszi. Megprobálom
Ne mérj sehol....az R1 edben olajszint jelző gomba van.....töltsd a max vonal fölé az olajat az segíteni szokott
Olajnyomást hogy tudok mérni? Illetve a gomba merre lehet a blokkban?
Ha az olajszint megfelelő akkor én mérnék egy olajnyomást ha az is oké akkor vaklárma és a gomba rossz ha viszont kevés az olajnyomás mérve is akkor olajszivattyú vagy csapágyas a blokk
Természetesen jó az olaj szint benne. 300km mentem kb. Jelenség az hogy néha villágit majd egy idő után elalszik és ez ismétlődik
Elsőként a legalapvetőbb kérdés. Van benne elég olaj? Némi járatás után illik megnézni.
Mennyit mentél vele?
Olajcsere után lehet levegő a rendszer ami okozhat ilyet, de 1 percen belül kihajtja a szivattyú.
Sziasztok! Adott egy Yamaha r1 . Most esett át olajcserén. Néha kivillan az olajnyomás visszajelző . Lehetséges hogy valami jeladó rakoncátlankodik? Segítséget előre is köszönöm
Azt irta ha beindul es 5 masodperc utan leallitja utana indul.
Én így kezdeném. Akkor ha így - és ahogy- elindul, már a hangjából lehetne következtetni rá, hogy merre tovább. Itt csak ötletelés folyik, ha abból közelebb kerül a megoldáshoz, már jól járt.
Ezzel csak azt ellenorzi, ha lenne a karbiban benzin es dusabb a keverek akkor indul-e.

A karbit kell feltolteni benzinnel. Ha indul akkor ez a problema. Ha kohogve indul akkor szivato.
Vasárnap lesz a napja. Majd írok mire jutottam. Köszönöm a segítséget.
Lehet nem jó a szívató. Tegnap délután a melegben elindult dúsítás nélkül is, most reggel a hidegben meg már kevesli így a kaját. Vedd le a levegőszűrőt és kis fecskendővel nyomj be egy kicsi benzint a szívótorokba. Pici gázzal próbáld indítani.
Nem nyert... Reggel ugyanúgy nem indul.
Biztos hogy nem annak a műve. A szívató csak akkor kap áramot, ha jár a motor.
Ezt könnyen kiderítheted. Holnap hazamész, ráadod a gyújtást, főzöl egy kávét vagy iszol egy sört és beindítod....
Sziasztok!

Sziasztok!
Mi a véleményetek a Wössner hajtókarról, egy KTM SC 620-ban van, jobban járnék vele ha ProX-ra cseréltetném?
Olvastam róla hogy valaki csak akkor építi bele a gépbe ha külön erre kérik, mert voltak gondjai vele, törés stb...
Szerinted megbízhatóbb lenne egy ProX?
Segítségeteket előre is köszönöm!