Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ma van egy kis időm rá, úgyhogy megyek és agyalok kicsit rajta
igen a másik karbival is ezt csinálja ...de csak egy szelep van , azt raktam át a másik karbira is ....
a manuált már megnéztem , jó a bekötése...
Mintha ugy remlene, hogy masik karbival is ezt csinalja. De lehet keverem. Nezni kellene egy masik motort vagy service manzalt, hogy hogy van bekotve.
nem nem ...
ilyen anti-faszom nincs ezen ...
ez az a karbi
a 44-es a solenoid...
a 45-ös csövön jön a vákum (a 4-es karbiról) , majd a 47-es csövön megy a vákum a karbik aljára...vagyis csak menne , mert a solenoid nem engedi át...úgy gondolom...
Ezt:
ebből csináltam...
97
gsxr nem ilyen
a solenoid elektromos...
hengerfejre nem megy semmi...
a vákum útját zárja el...
Nekem cbf van, a hornet is hasonló. Szóval van a karbi szellőzés ami a légszűrőházon lévő kis muanyagházban lévő szűrőben végződik. És van a membránok feletti tér (úgy gondolom) ami csak ugy simán ki van vezetve a semmibe.

itt a vákumos solenoid szelep. Az egyik karbi vákumágára van kötve és a legszűrőbe csatlakozik és a hengerfejhez.
https://www.bike-parts-honda.c...

itt a 23-asok jelölik a karbi szellőzést a membránok felett.
https://www.bike-parts-honda.c...

itt meg a 7-es karbiszellőzést, szűrt ág
https://www.bike-parts-honda.c...
a szellőzéshez nincs?
Nem tudom. Lecso korabban itt azt irta, hogy karbisnal csak a karosanyag kibocsatasra van hatasa. Sokan ki is kotik.
lehet megvan az enyémnek is a hibája...legalább is remélem ...
a benzinszinteket leellenőriztem , elvileg jók ...
viszont a solenoid szelep nem kattan ha ráadom a gyujtást ...
az áram ott van , ha direktbe kötöm a testet , akkor kattog ha kapcsolgatom...
lehet ez lesz a gondja...
nem ilyen? http://youtu.be/PbQ7G0jVccY

vagy usermanual töltesz le..
Nem.
"elég ha kivétel nélkül leengedem az olajat és újra töltöm"

mármint szétszedés és elmosás nélkül?
Sziasztok.Kezdö motorosként vettem egy honda cbr 600f2-t és a jo istenért sem tudok rájönni hogy az ülédt hogy lehet levenni.
Sziasztok
Erdeklöldnek tudna esetleg valaki korrekt szerelöt ajanlani Zalaegerszeg vagy környeken?
Igazabol injektor szinkron kellene csak!
Köszönöm
Üdv
Sziasztok,

két újabb kérdés és felmerült. (Hétvégén a társamnak azonos tipusú motorja volt, igy összehasonlítottuk.)

A szerelő (ugyanaz aki a karbit rakta össze) szezon végén teleszkóp olajat is cserélt. Az enyém mégis könnyebben és jobban összemegy álló helyzetben mint a másik CBF600.
- kevés benne az olaj?
- elég ha kivétel nélkül leengedem az olajat és újra töltöm?

Másik:

Ha közép sztenderre felállítom és ha leveszem róla, valamint tolás közben hirtelen beleugrok az első fékben a motor egyet nyisszan. Ha közép sztenderen van és mozgatjuk az első teleszkópot alulról nem lóg, nem ropog. (Ja kormánycsapágyat is cserélt kúpgörgősre.)
Viszont ha vasúti átjárón vagy hasonló úton megyek át kopog, zörög az eleje. Fékezésnél is egyet koppan.

Nincs meghúzva eléggé a csapágy? Mennyire kell meghúzni?
Sziasztok,

az utóbbi időben hárman szenvedtünk fordulaton torpanános, kihagyásos tünetekkel, mintha nem lenne gyújtás, leszabályozna, dadog a motor.

Érdekes módon mindhármunknál benzin ellátási problémák voltak nagy fordulaton. Bemásolom ide a tematikus fórumokból hátha valakinek hasonló problémája van. Két esetben a benzincső megigaztítása, egy esetben a benzincsap membrán csere oldotta meg.

Most már csak Aya szivatós próblémája van hátra... :)

CBR1000 F topik, Pocok80 18/04/14-15-i hozzászólások.

Hidegen szívatóval megy minden henger, majd melegen ki-ki hagy az egyik henger és 160 kornyékén torpan.

Ez meg Zulesi74 problémája (motorszerelés topik) akinél az alábbi problémák jelentkeztek:
"Ma is volt pár kellemetlen pillanat,hogy sztrádán nem sikerült normálisan előzni,mert kb 120 fölött rángatni kezdett,párszor meg ilyenkor nagy gázhúzásra valahogy átevickél ezen a kritikus szakaszon és gyorsul tovább végsebességig."

Motorszerelés topik 18/04/23
"Elvileg mióta megvan a motor. Akitől vettem anno egy nagyon nyugis arc volt, bevallása szerint 140-től gyorsabban soha nem ment vele és hát eleinte én se, így nem is tűnt fel a dolog. Mikor ez kiderült, utána kezdtem ezzel foglalkozni. Idővel viszont már 130-cal sem volt hajlandó menni, szemmel láthatóan semmi hiba nem volt, de úgy gondoltam, hogy nem kap elég benzint a gép. Pont akkor kapóra jött, hogy jó áron kínáltak komplett, szép állapotú karburátort, amiből próba-szerencse átraktam a membránokat és lőn csoda, óra szerint bőven megfutotta a 200-at. Pedig amik benne voltak szemre tökéletesnek tűnnek, én már lesegettem annyit, hogy csak egy cseppnyi kis szakadást találjak ami indokolná, de semmi. Viszont ez a hiba megmaradt, akármit cserélgettem. Mondjuk még van egy gyújtás elektronikám, azt még nem tettem bele, bár nem hinném hogy ilyet okozna..."

és a megoldás a Gyöngyösi motorosok topik-ból bemásolva:
"Hali! Na, röviden a sztori: 3 éve vettem a gépet, a vásárlás után nem sokkal ki is cserélgettem pár dolgot az olajon, szűrőkön, gyertyákon kívül is, például a benzincsap membránjait Tourmax gyártmányúra, gondoltam nem árthat, mivel nem egy mai gépről van szó. A gép annak idején nem ment túl jól, 130 fölött adódtak problémák és hiába nézegettem mindent, hibátlannak tűnt. Aztán a másik karbiból ötletszerűen áttettem a membránokat és csodák csodája megtáltosodott a motor. Viszont ahogy írtam időnként, tartós nagyobb gáznál jött a torpangatás, rángatózás, főleg autópályán volt észrevehető amikor nagyobb sebességgel haladtam volna. Pár napja megint megelégeltem a dolgot, szétkaptam atomjaira a karburátort, minden hibátlan. Alapjáratot állítottam, szinkronizáltam, benzintömlőt nézegettem, minden okés, a hiba mégis megvan, nagyon úgy érződött, hogy egyszerűen nem kap elég üzemanyagot mikor kellene. Tankot leürítettem kínomban, kivettem a szűrőt, szinte semmi szennyeződés. Mi lehet még? Mivel már nincs más, visszacseréltem a benzincsap membránjait a régi gyáriakra, amiket eltettem vész esetére, mert még nem néztek ki amúgy rosszul. Vasárnapi ebéd után teszt, sztrádára fel. Kezdtem a gázt húzni, na mondom megint jön a rángatás...hát nem jött! Ilyen jól még soha nem ment, óra szerint 210-ig gyönyörűen felgyorsul, semmi torpanás, rángatás, hát el se hittem. Mondom most már mindegy, előre! Úgyhogy lett a tesztből egy kb 325 km-es kör, Mátra, Bükk, Miskolc aztán haza. Az egész út alatt egy tüsszenést nem produkált, piszok jól ment, "kaptam egy új motort"! A megfejtés az lehet, hogy a nem gyári membrán nem nyitotta meg eléggé a benzin útját és máris megvan a hiba oka. Sztrádán például ahogy írtam-ellenszélben szinte mindig rángat (?)- a megnövekedett menetellenállás miatt ugyanolyan sebességhez, például 140-hez jóval nagyobb gázt kellett húzni és máris jött a rángatás az elégtelen benzinellátás miatt. Rövid,intenzív gyorsításoknál meg azért nem volt érzékelhető szerintem, mert még volt annyi "tartalék" az úszóházban, benzincsőben, hogy még ellátta a szükségletet. Szóval ilyennel is be lehet szívni csúnyán. Csak tudnám, hogy ha egyszer tényleg cserések lesznek a csap membránjai, honnan kapok majd totál gyárit?"
csinálhatsz bármit.. zzr 1400 ilyen! Ezt is meg kell szokni :)
Hiába fogod a,fejed....
A hegesztés tört el, szóval az is egy rakat fos
Meg az alu vázak is úgy szarok ahogy vannak minden nap verni kellene aki kitalálta hogy ebből legyen bármi jármű váz

Én sokat teszteltem a forrasztást, sosem a forrasztás adta fel mindig az alu tört inlább el
Javítottam deklit, ráfot, fékmunkahengert, sosem volt hiba semmivel sem
Ellemben a váznál rákérdeznék egy szakértőtől, aki ért is hozzá
Esetleg tud is valaki ilyen szakembert?