Nekem volt 1100, most az 1400 is -bár az csak egyesbe- hasonló csattanással veszegeti. Olajat még nem találtam ami csendesitené, állitólag nagy holtjáték van a kapcsolókörmöknél. De én még szétszedve nem láttam váltót.
A váltó fogaskerék és tengely kopását így nem éreznéd meg, de amúgy sem jellemző probléma.
Ha nem vesz be egyes fokozatokat, vagy kidobálja pedig rendesen betoltad, na akkor kezdhetsz aggódni.
Esetleg az ilyen motorral rendelkezőket érdemes kikérdezni milyen olajjal a legjobb a váltó, mert azon múlhat a hangos vagy csendesebb váltás.
Persze a gyári előírásokon belül.
Nekem új, maga a motor nem, '95-ös. Ezek szerint nem a motorral van gond.
Csak tényleg furcsa az a nagy holtjáték számomra. De köszönöm mindenkinek a megnyugtatást! Ha ilyen, hát ilyen!
Szeretném kérdezni, hogy szedett már valaki szét ZZR 400/600-as váltót? Olyan érzésem van, mintha kopott lenne vagy a kimenő tengely, vagy valamelyik fogaskerék/kerekek. Azt csinálja, hogy 1-2-3 váltásnál "csattanik", de 4-5-6 váltásnál már csendben vált. Nem járó motornál betettem sebességbe, és a kis lánckeréknél nézve 1-1,5 fog holtjátéka van a tengelynek. De mivel bele nem látok, ezért nem tudom hogy a tengely bordája kopott, vagy a rajta levő fogaskerék, vagy mindkettő kopott lehet? Csak nagyon zavaró a váltásnál ez a csattogás. Tud valaki esetleg megoldást, tanácsot?
Valszeg sokat segítene, ha legalább azt elárulnád hogy melyik környékén a világnak. Gondolom ha szegedi vagy, akkor nem soproni szerelő érdekel. Vazzz.......
Szia . Vettem egy cbr1000f et . Picit beteg ismersz valakit aki ért hozzá? És nem csak a szájával tud szerelni , hanem meg is tudja javítani? Ja és el is válalja?
hétvégén békéscsaba közelében láttam egy hármas golfot ami így nézett ki, biztos drága volt a 225ös gumi aztán csak 195öst vett ment is kegyetlen tempóban néha már 70el is tépett, de olyan hangon hogy mindent vitt
simán gyorsultam utána az 1.4es astrával futóval amin 3 motor volt
Ha nem vesz be egyes fokozatokat, vagy kidobálja pedig rendesen betoltad, na akkor kezdhetsz aggódni.
Esetleg az ilyen motorral rendelkezőket érdemes kikérdezni milyen olajjal a legjobb a váltó, mert azon múlhat a hangos vagy csendesebb váltás.
Persze a gyári előírásokon belül.
Csak tényleg furcsa az a nagy holtjáték számomra. De köszönöm mindenkinek a megnyugtatást! Ha ilyen, hát ilyen!
a Kawa hangos...
Mert érzésem szerint, nem a motorral van a gond
simán gyorsultam utána az 1.4es astrával futóval amin 3 motor volt
De ami a legszebb hogy meg van győződve arról hogy ez gyönyörű. A mi időnkben a kifordított felni ment itt meg a kifordított gumi.
Vagy egy nagy kalapács?