Azt ertem. De a csaprol (ha oldalrol nezed) akkor 90 fokban jon lefele. A kerdes hogyha a csonkkal szemben allnal akkor lefele jon (mintha egy orat neznel 6 ora fele) vagy ferden jobbra el (oranal maradva fel ot iranyaba)
na azt még nem néztem , hogy lyukas -e az úszó , de mivel mindkét karbival előjön a hiba , ezért azt kizártam ...
Műanyag úszók vannak , levett úszóházzal fejre állítva az úszók saját súlyával 1 bar nyomásig zárnak a tűszelepek...
valami ilyen banális hiba lesz ez is , mint Neked volt...
Van rajta leeresztó csavar az úszóházakon? Ha igen ki kellene nyitni őket, húzni rá mindegyike egy csövet aminek a végeit a karburátor fölé emeled. Ekkor egy palackból magasról meg kellene táplálni benzinnel. Igy ha jól zárnak az úszók a nyitott csövekben pont ott kellene lennie az üzemanyagszintnek, ahol az úszóház kedződik (picivel alatta). Ha fölé megy valamelyik akkor van nem zár a tűszelep vagy lyukas az úszód és megtelik benzinnel.
Bár két különböző karbisor esetén ennek kicsi a valószínűsége.
"Szerelő haver mondja ha látja hogy egy lepukkant, széthajtott, nem karbantartott kotványt hoznak neki, hogy csak karbi pucolás lesz (tied nyilván nem ilyen) akkor kapásból nem vállalja, mert tudja hogy ezer sebből vérzik az a motor, és ha hozzányúl akkor talán még a főtengelyt is cserélni kéne, amit persze az ügyfél majd úgy érzékel, hogy ő rontotta el.
"
Tegnap igy nézett ki 200 km után (leomlő tísztítás már ráférne.: Hogy a haverod elvállalná-e nem tudom.
A 16-os tétel. Ha lekötöd a benzincsapról az üzemanyagcsövet, a vákumcsöveket, az airboxot (és azok szellőzőit) + a vízfűtést/hűtést az egész karbi ki jön egyben. A 16-os alkatrész alsó vége a karbin vont ( "U" alakban bekötve a karbiba). Az U két ágát már korábban levettem a karbikról, de mivel a csövet át tudtam fújni és a karbiba is betudtam fújni igy ezzel nem foglakoztam tovább.
Viszont a 2-3-as szívócson között megy le a kuplungbovden és itt van összekötve a két oldali 2*2-es karbik fútése is.
Amikor visszakaptam az üzemanyag cső a karibik alja és fűtéscső felett ment. Kivettem most délután, alatta vezettem el és alul, ahol az üzemanyag cső becsatlakozik egy T átba ott megemeltem a a hajlász szögét 10 fokkal. Nem volt megtörve, de ez volt a probléma lényege. Elképzelhető, hogy nagyobb sebességű folyadék áramlásnál már nem tudta a kanyatrban a teljes keresztmetszetet követni a folyadék.
Ráadásul ez egy vastag csö, amin egy "törésgátló" réteg is van külön.
Csatolok néhány "eredeti, még a problémás elhelyezést mutató képet" A 2-ik képen látszik hogy kicsit meg van törve, de nem látványosan, meg egyébként is ment a motor. Nos ott emeltem kb 10 fokot a motor irányába.
Csak tájékoztatás képpen (nem a legolcsóbb árakat irom) mennyibe került volna ez a játék különböző szerelőknél (elég sokkal beszéltem ime a tippek):
+ munkadij. Persze lehet nekik van 30-50 %-os kedvezményük meg én is túrhattam volna tovább a netet.
Gondolom elég korttekten leírtam, hogy mikor mit tapasztalok és nem azzal jöttem, hogy nem megy a motor. És gyanítom ezek egy részét realizálnom is kellett volna. :)
Nos a játék anyagi része.
- airbox: 28.000
- airbox karbi összekötő gumik 2*2.000
- karbi membránok 4*23.000
-szívócsonk 4*11.000
- tolattyú külön nem találtam
- úszók 13.380
- tűszelepek (talán szettben volt 25.000 a 4 tömítésekkel)
- gyári levegőszűrő 7.000
- gyertyák 4*2.200
- gyertyapipák 4*15.000
- trafó 2*50.000
Átugorja......mivel mikor megszűnik a motor rezgése mert leáll így újra ad gyújtást, nagyjából olyasmi mint amit Vidom írt, olyan mint amikor végtiltás van csak annyi különbséggel, hogy mikor az a rezgésszámon túllép akkor újra folyamatosan adja a gyújtást.......sokat szoptam anno ezzel egy GSR-nél ráadásul nem is én jöttem rá. .....de jelen esetben mindegy hisz megjavult Vidom gépe és nem ez volt a baj.
Ettől jobb fotót nem tudtam.
Műanyag úszók vannak , levett úszóházzal fejre állítva az úszók saját súlyával 1 bar nyomásig zárnak a tűszelepek...
valami ilyen banális hiba lesz ez is , mint Neked volt...
Ehh,inyektoron ilyen sincs.
- Levett úszóháznál felnyomtad?
- Összerakva?
Van rajta leeresztó csavar az úszóházakon? Ha igen ki kellene nyitni őket, húzni rá mindegyike egy csövet aminek a végeit a karburátor fölé emeled. Ekkor egy palackból magasról meg kellene táplálni benzinnel. Igy ha jól zárnak az úszók a nyitott csövekben pont ott kellene lennie az üzemanyagszintnek, ahol az úszóház kedződik (picivel alatta). Ha fölé megy valamelyik akkor van nem zár a tűszelep vagy lyukas az úszód és megtelik benzinnel.
Bár két különböző karbisor esetén ennek kicsi a valószínűsége.
"
Tegnap igy nézett ki 200 km után (leomlő tísztítás már ráférne.: Hogy a haverod elvállalná-e nem tudom.
A 16-os tétel. Ha lekötöd a benzincsapról az üzemanyagcsövet, a vákumcsöveket, az airboxot (és azok szellőzőit) + a vízfűtést/hűtést az egész karbi ki jön egyben. A 16-os alkatrész alsó vége a karbin vont ( "U" alakban bekötve a karbiba). Az U két ágát már korábban levettem a karbikról, de mivel a csövet át tudtam fújni és a karbiba is betudtam fújni igy ezzel nem foglakoztam tovább.
Viszont a 2-3-as szívócson között megy le a kuplungbovden és itt van összekötve a két oldali 2*2-es karbik fútése is.
Amikor visszakaptam az üzemanyag cső a karibik alja és fűtéscső felett ment. Kivettem most délután, alatta vezettem el és alul, ahol az üzemanyag cső becsatlakozik egy T átba ott megemeltem a a hajlász szögét 10 fokkal. Nem volt megtörve, de ez volt a probléma lényege. Elképzelhető, hogy nagyobb sebességű folyadék áramlásnál már nem tudta a kanyatrban a teljes keresztmetszetet követni a folyadék.
Ráadásul ez egy vastag csö, amin egy "törésgátló" réteg is van külön.
Csatolok néhány "eredeti, még a problémás elhelyezést mutató képet" A 2-ik képen látszik hogy kicsit meg van törve, de nem látványosan, meg egyébként is ment a motor. Nos ott emeltem kb 10 fokot a motor irányába.
Csak tájékoztatás képpen (nem a legolcsóbb árakat irom) mennyibe került volna ez a játék különböző szerelőknél (elég sokkal beszéltem ime a tippek):
+ munkadij. Persze lehet nekik van 30-50 %-os kedvezményük meg én is túrhattam volna tovább a netet.
Gondolom elég korttekten leírtam, hogy mikor mit tapasztalok és nem azzal jöttem, hogy nem megy a motor. És gyanítom ezek egy részét realizálnom is kellett volna. :)
Nos a játék anyagi része.
- airbox: 28.000
- airbox karbi összekötő gumik 2*2.000
- karbi membránok 4*23.000
-szívócsonk 4*11.000
- tolattyú külön nem találtam
- úszók 13.380
- tűszelepek (talán szettben volt 25.000 a 4 tömítésekkel)
- gyári levegőszűrő 7.000
- gyertyák 4*2.200
- gyertyapipák 4*15.000
- trafó 2*50.000
Sohasem gondoltam volna, hogy a bal oldali utaslábtartón a megrepedt gumitömés ilyeneket okozhat...
Presze most már csak röhögök....
Kikeresed a második linken a gyári számot, google vagy ebay.
ezek szerint a 16-45 a nyerő áttétel
525 helyett erősebb lánc, mondjuk 530, ajánlott?
Menesztőgumi beszerzés tipp? :)
https://motoralkatresz.eu/motorok/honda/600/CBR600F/2003/
itt is a motorkód alapján.
https://www.bike-parts-honda.com/honda/model/CBR/600.html