Ez igy van. Bar itt szamolva pontosan 21 csavart es 8 csatlakozot kell oldani es visszsrakni hozza. Egyebkent kedden berakam a kepet. Abbol annyira nem egyertelmu.
Aki tudja hol volt meglepodott.
Ha a legjobb sebesz hibazik akkor legkozelebb allatorvoshoz mesz?
Lassan majd elokerulnek azok is akiknek eddig hozzaszolwsa sem volt, hofy o ezzel.kezdte volna.
Ha egy atomfizikus vagy egy orvosprofesszor azt mondja, hogy a palacsintat eloszor fozni kell es utanna sutni akkor az illeto ostoba? Korantsem csak egy adott temaban orbitalis baromsagot mondott egy temaban
Epp itt bizonygattam valakinek hogy a nyomatekgorbe lekonyulasa nem okoz dadogast csak teljesitmeny csokkenest. Ezt ugye youtube-s videok es az ominozus javitas elotti es a mostani javitas utani tapasztalatok is igazoljak. De mutass nekem egy motort ami a maximalis nyomatekhoz tartozo fordulatszam utan dadogni es rangatni kezd.
Es ez nem szemelyeskedes.
Vagy egy sornegyes motor eseten amikor masodprcenkent tobb mint szazat forog a fotengely egy lelazult vagy hibas gyertyapipa nem okoz rangatast csak teljesitmeny csokkenest.
Es a fentiek ellenere sem gondolom hogy az illeto ostoba, csak adott dologra butasagot irt be az illeto.
A szerenysegmeg az, hofy azert azt is megneztem es nem kuldtem el fennhangon es nyilvanosan sehova.
Ez a tavszerelde hatekonysaga.... Egy rutinos szerelonek kb 10perces hibamegallapitas es elharitas.
Azokat a szereloket meg ahova vitted, felejtsd el a jovoben. Ez csak egy tanacs
Én csak egyféleképpen tudom érteni, ha tippeket vársz, mert te sem tudod, akkor utólag elég necces látatlanban leostobázni bárkit is, ez az, ami nekem nem szerény, de a lényeg hogy megjavult
"Még akkor sem küldem el melegebb éghajlatra, amikor orbitális butaságot mondott, vagy egyszerűen képtelen volt megérteni, hogy beavatkozás híján nem ott kell keresni a problémát." te ezt tudod ugye, hogy nem volt egy szerény kijelentés
Ma is volt pár kellemetlen pillanat,hogy sztrádán nem sikerült normálisan előzni,mert kb 120 fölött rángatni kezdett,párszor meg ilyenkor nagy gázhúzásra valahogy átevickél ezen a kritikus szakaszon és gyorsul tovább végsebességig.
Ezt végkép nem értem.
Úgy gondolom végig mindkivel alázattal kommunikáltam, Tiszteltem a tudását, tapasztalatát. Még akkor sem küldem el melegebb éghajlatra, amikor orbitális butaságot mondott, vagy egyszerűen képtelen volt megérteni, hogy beavatkozás híján nem ott kell keresni a problémát.
Szisztematikusan kerestem a megoldást, de a végefelé már úgy gondtam, hogy ez tényleg kiadásos, szerelő próbálgatásos dolog lesz.
Ez persze rögtön kibukott volna, ha egymás mellett áll egy megbontatlan motor és az enyém.
5 mm-el máshol megy el a cső alul.Sőt elképzelhető, hogy a fenti cső sincs igazán jó helyen (értem, hogy a meleg hatására már eredeti alakja módosult) és ez okozhatja a nagy fordulaton néha-néha elfogyó benzint.
Persze ha valaki ezt mondja simán elküldöm én is melegebb éghajlatra.
Azt sajnálom, hogy előtte nem tudtam felvenni a fordulatszámmérőt (nem tudtam volna hova rakni a kamerát, a sisakot meg nem akartam összeragasztgatni.)
Még egyszer köszönöm mindnekinek a hozzászólásokat, a szurkolást, vagyis mindent.
Szia. A gyári áttétel 16-45, 530as láncot nem érdemes venned (a lánckerekek 525 lánchoz vannak :-) ) tehát az 525ös láncok közül válogathatsz. A 6 db-os gyári menesztögumi szett 48 eur.
Aki tudja hol volt meglepodott.
Ha a legjobb sebesz hibazik akkor legkozelebb allatorvoshoz mesz?
Lassan majd elokerulnek azok is akiknek eddig hozzaszolwsa sem volt, hofy o ezzel.kezdte volna.
Tisztelet az itteni segiteni akaroknak.
Tovabbi szep napot mindenkinek.