Mármint mi nincs? Törés a nyomaték görbében? Az minden motornál van. A tiedben pont a 8000-es tartományban, azaz alatta "kellene" motorozni vele ott él a gép. De itt a képe a nyomaték lóerő görbédnek, a halvány értelemszerűen a nyomaték, de nekem ez elég egyértelműen azt jelenti, hogy 8000-ig használd
annyi még , hogy kipróbáltam egy másik karbisorral is , de ugyanaz a jelenség...
Viszont arról nem találta semmi , hogy a karbi szellőzéshez köze lenne-e a solenoid szelepnek , illetve arról sem , hogy hogyan kellene helyesen működnie ?
a gyújtás ráadásával nem nyit utat a vákumnak az biztos , mert próbáltam ...
Atmenetileg nem birod kiiktatni a vakumcsapot es a szivatyut? Vagy annyira kacskaringos a benzin utja, hogy mindenkepen kell? Benzinnyonast nem tudsz merni?
visszatérő ága nincs...
ha ráadod a gyújtást , akkor hallod hogy jár a szivattyú , a nyomás mértékét nem adja meg a manuál ...egységnyi idő alatt szállított mennyiség van megadva , de az is úgy , hogy minimum értékkel.Tehát ha nem szállít eleget a szivattyúd , akkor rossz és cseréld le...ennyi van a manuálba ...arról egy szó sem esik , hogy mi van ha többet nyom mint kellene...
a benzincsapom megtartja a nyomást, mert amíg nem kapja meg a vákumot , addig nem megy át a benzin a csapon... viszont ha beindítod , s jár a motor megtelnek a karbik , s a tű mellett elkezd szépen befolyni a benya (ha felhúzom a tolattyút akkor szabályosan hugyozik )majd szépen megfullad a motor...durran még kettőt hármat a kipufogó és vége ...
Szájbakúrt fosvágennel jártam úgy(azóta is tiltólistán van nálam minden dajcsvágen) hogy leállt menet közben, karbi úszóház csont száraz, próba indításnál az ac nyomott mint a tűzoltófecskendő, összerakás után gyönyörűen ment, hol 2 hétig hol 5km után megint ugyan az. Mikor már semmi ötlet sem volt, kimostuk a tankot. Kavics volt benn, ami elzárta a szívócső száját, és amíg meg nem bontottuk az üzemanyagvezetéket és a visszafolyó benzin el nem mosta onnan, addig zárva is tartotta, ez volt az oka hogy bármihez nyúltunk a karbinál, mindig azonnal megjavult, akkor is ha semmit sem csináltunk. Mondjuk a szitával körbevett tankcsőnél ez kevéssé valószínű, de egy ránézést megér ennyi szívás után.
Elég gyakori hogy a köznyelv nem pontosan fogalmaz. Ezekből a szekunder levegő vezérlőkből vannak elektromos és sima vákuum vezérelt fajták is, az enyémben is csak sima vákuumos van, szerintem az övében is, máshol elektromos. A flex is csak az eredeti sarokköszörűnél helyes, mégis így hívjuk az összeset.
Igen, eddig stimmel, de szokott olyat produkálni némely típusnál ha már kikopott az oldaltámasz csapja, hogy egy adott fordulaton a rezgéstől érintkezés hiba lép fel illetve a fordítottja, jellemzően azoknál amiknek vékony könnyen elhajlós a csaprész vagy ha szokták az oldaltámaszra támasztva megfordítani a gépet ami ha szűk a hely ( pl. szerviz, kis garázs stb.) akár szokássá is válik. olyankor adott rezgésnél annyira beremeghet a kikopott csapos támasz, hogy az érintkező nyitottnak érzékeli és letilt. Jó rég szívtam ezzel ( GSR600) oszt ilyen tünetnél ez az első amit megnézek.
Nem. 8000-nel dadog. A nyomatekcsucs es maximalis teljesitmenyhez tartozo fordulstszam tartomany adja a motor 'rugalmassagi tartomanyat'. Nincs olyan amit irsz, eleg ranezni barmilyen motor fordulstszam es nyomatek gorbejere.
Várj, nem 8000-ig megy csak és ott torpan?? 8000 a nyomatékcsúcs ennél a típusnál, ha ott torpan de továbbmegy akkor az lehet a típus jellemzője is szerintem.
Viszont arról nem találta semmi , hogy a karbi szellőzéshez köze lenne-e a solenoid szelepnek , illetve arról sem , hogy hogyan kellene helyesen működnie ?
a gyújtás ráadásával nem nyit utat a vákumnak az biztos , mert próbáltam ...
Tegnap teszteltem csak a karbikban levo benzinnel 4 ezres firdulstob ket perc alatt teli nyomja benzinnel a 4 literes edenyt
ha ráadod a gyújtást , akkor hallod hogy jár a szivattyú , a nyomás mértékét nem adja meg a manuál ...egységnyi idő alatt szállított mennyiség van megadva , de az is úgy , hogy minimum értékkel.Tehát ha nem szállít eleget a szivattyúd , akkor rossz és cseréld le...ennyi van a manuálba ...arról egy szó sem esik , hogy mi van ha többet nyom mint kellene...
a benzincsapom megtartja a nyomást, mert amíg nem kapja meg a vákumot , addig nem megy át a benzin a csapon... viszont ha beindítod , s jár a motor megtelnek a karbik , s a tű mellett elkezd szépen befolyni a benya (ha felhúzom a tolattyút akkor szabályosan hugyozik )majd szépen megfullad a motor...durran még kettőt hármat a kipufogó és vége ...
egy szóval sem mondtam , hogy a solenoid vákumja összeköttetésben lenne a csappal...
a solenoid szelepedre nem megy elektromos vezeték? azt meg hogy ??