sziasztok. Nekem egy 250-es CBF-em van. A tegnap menni akartam vele egy kanyart, és meglepve tapasztaltam, hogy nem indult el. Kb. 4-5 -ször próbáltam indítózni 3-4 másodpercig. Utána már az már az se sikerült. Lemerült az aksi. Az óra is lenullázott. Normális az hogy ílyen hamar lemerülhet? Mikor utóljára menetem vele kb 1 hete, még semmi jele nem volt annak hogy le fog merülni. Ma ráindítottam és gyakorlatilag pöccre indult. Ez most mi ??????????
én ezt a ledes dolgot úgy oldottam meg annó(tavaly előt) hogy sima 2 voltos ledet szerzett a haverom , mert az alpine-ban dolgozik és az forraszgattam sorba a helyzetjelzőbe 7 db ot tettem sorba és az így vmivel gyengébb volt mert ugye nem volt meg a ledenként 2 volt. a féklámpából meg 6 ot kötöttem sorba és így az lényegesen erősebben világított.
semmi ellenálást nem kötöttem és nem is számoltam semmit csak csináltam.
a mostani motoromon is így van, és tökéletesen működik a dolog.
ha megfelelő szögben fúrod be a ledeket akkor nappalis kirva jól látszik.
sz"ted mennyiből jönne ki? (alkatrész, + a te időd/munkadíjad) illetve pl. mennyire lesz vízálló.... Kérdezd meg Dannyt hogy mennyiért ad egy ilyen lámpát...
Olcsóbb, mint pár darab led, amivel csak annyi dolgom lenne, hogy kifurkálom az idomot és beledugdosom a ledeket? (ha müxik a gondolatom....)
Hol vegyek olcsóbbat?
Összefoglalva:
- létezik magas fényerejű led. Ez oké!
- olyanban nem is gondolkodtam, hogy "two in one". :)
- ha normál ledsorból megcsinálom a hátsólámpát, és közé csempészek egy pár darab magasfényűt féklámpának, (plusz a megfelelő ellenállások) akkor elképzelhető, hogy működni fog?!
Valami ilyenre gondoltam:
Számold ki a teljesítményüket, és egy megfelelő ellelállást is forrassz oda. Magasfényerejű ledet lehet venni simán bárhol, de olyat már kevesebb helyen mint ami a mocikban, hogy 1 led 2 fényerőre képes.
FF, a "normál" LED fényereje édeskevés, a speciális, erős fényűre van szükséged. Az indexed pedig jóval gyorsabban fog villogni, ha nem cseréled ki a gyári reléket.
Pályaidomot tettem a motoromra. Most szerelem fel a farokidomot. Arra gondoltam, hogy házilag beleszabok pár nagyméretű ledet a hátsó/féklámpának és egy párat az irányjelzőnek. Van ebben valakinek gyakorlata?
Az alábbi gondjaim vannak?
- elegendő-e egy hétköznapi lednek a fényereje?
- nem lesz-e gond az alacsonyabb áramfelvételle?
Ha van valakinek ezekkel kapcsolatban tapasztalata, az ossza meg velem.
köszi.
köszi! mindjárt megnézem, nekem nem baj, h külföldiül van
A tanácsokat pedig megfogadom, kíváncsi vagyok milyen lehetőségeket
rejt még a motorom. A pályázást komolyan veszem, de idén anyagi okok
miatt nem volt sok sanszom rá, elég volt a motort megvenni. Majd jövőre!
semmi ellenálást nem kötöttem és nem is számoltam semmit csak csináltam.
a mostani motoromon is így van, és tökéletesen működik a dolog.
ha megfelelő szögben fúrod be a ledeket akkor nappalis kirva jól látszik.
LX
Hol vegyek olcsóbbat?
LX
szóval:
oooo
- létezik magas fényerejű led. Ez oké!
- olyanban nem is gondolkodtam, hogy "two in one". :)
- ha normál ledsorból megcsinálom a hátsólámpát, és közé csempészek egy pár darab magasfényűt féklámpának, (plusz a megfelelő ellenállások) akkor elképzelhető, hogy működni fog?!
Valami ilyenre gondoltam:
ooooo
Az alábbi gondjaim vannak?
- elegendő-e egy hétköznapi lednek a fényereje?
- nem lesz-e gond az alacsonyabb áramfelvételle?
Ha van valakinek ezekkel kapcsolatban tapasztalata, az ossza meg velem.
köszi.
Neked jövőre se lessz elég pénzed
Majd ha jössz a pályára meglátjuk mennyire veszed komolyan
stílusban közlekedtek.
A tanácsokat pedig megfogadom, kíváncsi vagyok milyen lehetőségeket
rejt még a motorom. A pályázást komolyan veszem, de idén anyagi okok
miatt nem volt sok sanszom rá, elég volt a motort megvenni. Majd jövőre!
Bocs, ez nem is német, hanem angol..
+ nem csak a te évjáratod, de ahhoz is van info.