Normális így. A powerhez semmi köze, de kb. ott éri el a fesz. azt a szintet, ahol a szabályzó elkezd dolgozni. Többé-kevésbé minden motor csinálja. Rossz akkuval ez fokozottan jelentezik, ilyenkor illik az akkut cserélni, mert a szabályzó kinyiffanhat.
Sziasztok!
Meg tudja nekem mondani valaki hogy egy 125-ös motorba milyen
gyergya kell?vagy ha esetleg el van a karbi állitva akkor milyen állásokba kell
állitani a csavarokat?vagy azt csak hallani lehet?
Hali!
Miért lehet az hogy:Beindítom a motort felkapcsolom a lámpát, tökéletesen világít de ha üresben odahúzom neki, akkor mikor kinyit a power meg utánna, elhalványul a lámpa fénye de ha visszaesik a fordulat 4-5 ezerre akkor visszaál a fény is?
Menet közben pedig még nem fogyeltem!Lehet hogy a feszt.szabbal van valami szarság vagy mi?
Szia.Szerintem nem ismeri fel a motor a kulcsot próbáld meg a pót kulcsal,ha azzal sem akkor ujra kell programozni.Sajnos csak a Ducatit ismerem,hogy kell..De ha felhivsz akkor + próbálhatjuk hátha jo a Ducatis kódok valamelyike.Vagy marad az aprilia szeviz.Üdv.desmodoki
Hali. Segítségeteket kérném. Lenne 1-2 kérdésem.
Van egy olaszból behozott 2005-ös injektoros aprilia sr factory-m és kiírja, hogy SERVICE, tud valaki valamit róla, hogy miért? Talám mert elérte az 5000 km-ert???
A másik meg az lenne, hogy minden indítás elött kér egy kódot, amit a jobb oldalon a menü gombbal kell beállítani, majd a kod után hosszan nyomni és utánna lehet csak indítani, ezt miért csinálhatja???
Sziasztok! Egy érdekes problémám lenne. GSX-R 750-en van. Ha 5. vagy 6. sebességben 180-ról gyorsítok, akkor 200 körül (fordulatszám vhol 9,500 környékén) olyan, mintha letiltana, nem engedi - feltételezem az elektronika - a tovább gyorsulást. 1-2-3-4. sebességben bőven elmegy letiltásig. Ha 4- ben elpörgetem 240-ig és ott váltok el, akkor semmi, simán kiforog 290-ig vagy afölé is. Az injektoron kellene állítani, vagy vmi más lehet?
Átnézném a szívórendszert (légutak), ill. a karbit dugulásilag. Nem értek hozzá eléggé, de azt gondolom a szinkron csak a motor járásának egyenletességéért felel. A keverékképzéshez nincs köze (a szinkronnak).
Segítsetek! Sztm Karbiszinkron para, de majd a hozzáértőbek megmondják.
Szóval Kawa ZZR250. Az alapjárat olyan 1000 körül volt, ami túl alacsonynak tűnt, kicsit feljebbtekertem (2k-ig), namost hazafelé SztEndrétől a pirosnál többször lefulladt a moc, ha nem tartottam csuklóval egy 2ezres fordulatot. Gyújtás után meg olyan jelenség volt, mintha túlszívta volna magát a szivató, csuktagázra is csak 2000 körül pörgött, majd ha elégette a felesleget, akkor felpörgött rendesen.
Alapjáraton tartja a 2000-ret kb 1 percig, majd beesik, és lefullad.
Mit lehet csinálni ezzel? Karbi vagy elektronika baja lehet?
üdv, vki megtudná mondani hogy mitől van az ha egy motornál kicsit beremeg az első fék fékezésnél? (pl. kawa zzr500) Esetleg ha vki ügyes tippelhetne egy javítási árat is...thx!
Lenne egy nagy kérdésem felétek!Még pedig hogy a régi rozsda foltos krómozást hogy tudom(házilag) eltávolítani pl:kormány...felni..kipuffról?Milyen anyagot használjak konkrétan?Várom az ötleteket,tanácsokat,tapasztalatokat!Előre is kösy
nem akarok nagy hüyeséget mondani, de azért mert a power kinyittatod 5000-nél nem fog semmi sem történni csak szarabb lesz... a power azért nyit ha jól tudom h X fordulat felett is nyomás alatt legyen a dugó... ergo ha nyitva van a power 5000nél akkor gyengébb lesz a gép... legalábbis egy sokkal nagyobb tartományban lesz gyengébb... ha csak pályázol akkor kiveheted, ott ugyis szétpörgeted a gépet, de egyébként semmi értelme....ha nem igy van javítson ki lécci valaki:)
Hali!
Nekem is gyújtásgondjaim vannak. Tudna valaki segíteni? Van 1 80-as évjáratú KTM125GS-em és nem jó a gyújtásom. Lehetne esetleg valami más motoréval pótolni? Vagy tudtol valami céget ahol tudnak ilyet rendelni? előre is köszi!
Szétpukkan vagy leég minden?
És az sok píz?