Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te Leslie, az hogy csúszik a hátsó kerék, inkább jó mint rossz!
német mennyire megy? valahol van linkem egy oldalhoz ami azt hiszem pont a te évjáratodról szól.. Meg is kerestem:
zx6r

nekem a futóművet egy -régóta pályázó- kawás srác állította be a ringen (sokkal jobbra mint volt: a gumi kopási képe is szebb lett és érzésre is legalább olyan jó volt mint előtte). megnyomkodta elöl, megnyomkodta hátul.. tekert rajta és..:
NA, a lényeg, hogy ilyen alkalommal próbálj keresni/megismerni valaki hasonlót, mert neki max 5 perc, neked meg a biztonság (ahhoz képest pl. ha túlcsillapít a futóműved)
Szerintem amíg nem mész komolyan pályázni, ne piszkáld a gyári beállításokat!
Pimpi, naná hogy csúszik! Ebben az őszi időben, utcán a SuperCorsa simán tízmétereseket csúszik bekanyarodás előtt a gázelvételtől is (magasabb fordulaton persze)! Na ilyenkor kell még rásegíteni a hátsó fékkel, és akkor már tényleg mókás!
ja és ha már motorszerelés, tanácsot szeretnék kérni!
Mivel én még kezdő vagyok és tudatlan (meg ha jól gondolom a motorom előző
tulajdonosa is az volt) nem állítottam semmit a motoron. Valószínűleg még a gyári
beállításokkal közlekedem pályán és közúton egyaránt. Ki tud nekem segíteni a
motor ideális beállításában?
az én kawámon nincs ez az anti-hopping cumó, és oda kell rá figyelni,
mert már okozott meglepit, de mivel figyelek.. nem gáz, hogy nincs
Csak Daninak szól, semmi yamaha ellenesség..
Biztos béna.. ;)
és?
"a Yamahánál feltételezik, hogy tud motort vezetni, aki sportmotort vesz"
valakinek csúszik az R1-e gázelvételnél? vagy mi?
Még szerencse hogy nem zártad ki mert pl. R1
Gondolom nem 4hengeres..
(persze a tévedés eshetőségét nem kizárva)
jó. akkor nem mondom mg neki! :o)
Túró, azt Leslie nem ismerhet!
nem bepattog, de csúszik! van ilyen motor hé!
Na, ha neked a sima gázelvételtől bepattog a hátsó kerék, akkor vegyél végre egy motort (kawaaaaaaa! - is) magadnak, oszt nem kell ennyit kötözködnöd!
"NOTE: the Slipper Clutch is only activated when downshifting! It is not activated when you simply shut the throttle (i.e. you will still get engine braking when shutting the throttle)."
Ezt nem láttad?
No, akkor meséld el, hogy a szerinted anti-hopping kuplung motorfék üzemen (pontosabban visszaváltás okán) kívül mikor működik?

("The back-torque limiter works to reduce the chance of rear wheel hop caused by engine braking during hard braking and down shifting." - kawa zxr-r - oszt mosmá" maraggy magadnak! )
Igen, a Yamahánál feltételezik, hogy tud motort vezetni, aki sportmotort vesz...
Egyébként mondom, ez nem az a cucc amit anti-hopping kuplungnak hívnak! Oda is van írva, hogy nem működik ha csak motortfékezel - pffff...
Ja. Az a neve, hogy: back-torque limiter. A ZX-10R esetében is. Meg a link alatt található gyári könyv scan (kép) szövegében is. Biztos elírták.. Ráadásul nagyon, mert már a ZXR750R-nél ilyeneket locsogtak, holott "96-tól ZX-7R(R) van.. Tehát nem mai találmány, csak a Yamahánál :P Mer" a zongorába biztos nem kellett olyan a "gáz és fékpedál" mellé..
Túró, valamit félreértettél: kell a francnak az anti-hoppárés kuplung!!
Oda a móka és kacagás.
Elolvastam, azért mondom!
Ennyi melót nekem nem ér, hogy meggyőzzelek, hitetlen Tamás..!
A piros betű alatt elég olvasni (...Sigvart...).
vegyél 10-est!
abban tuti van! :o)
Annyira azért elolvastam, hogy ez NEM az anti-hopping kuplung - ez valami házi Kawasaki félmegoldás.