Bocs hogy ide irok de nyaralni voltam és ellopták a telefonomat (a szemetek) így nem tudsz felhívni, amikor multkor hivtal akkor meg lemerülőben voltam úgy hogy ezet bocsánat! Ha írsz egy emailt akkor elküldöm a faszi számát és egyez meg vele. patvaros87@freemail.hu
Bocsi hogy beleokoskodok de 2-3 óra alatt csak a feszítőt cserélik ki, többnyire nem szokott más baja lenni 24 ropiba kerül a feszitő.
mi portánkon is van egy ilyen gép és már volt vele hasonló gond
Szia Gábor!
Köszi hogy leírtad nekem ezeket a dolgokat, így már énis nyugodtabb vagyok, hogy csak ez a gond a motorommal, és nem a főtengely vagy valami komojabb zsebbe nyúlós dolog.
Jó mocizást.
Csaba
Hello Hagens!
A motorom mostanra már meg lett javítva.Elvittem márkaszervizbe.Azonnal megmondták,hogy a vezérműlánc az oka.1-2 nap alat leszállították az alkatrészeket.Kb. 2-3 óra alatt kicserélték a vezérműláncot és a hydraulikus feszítőt.A javítás munkadíjjal együtt 55 000 forintba került.A motor gyönyörűen járt.Valószínűleg neked is ez lesz a problémád.
Azomban 2500-3000 kilométer után észrevettem,hogy hideg indításkor egy pillanatra becsörög.500 km után újra egyértelműen lehetett hallani a láncot.Visszavittem a motrot.Ingyen kicserélték az alkatrészeket/nem utángyártott-1 év garancia/,és azt ajánlották,hogy cseréljek olajat is/speciális Amerikában gyártott olaj öregebb HONDA motorokba+/sűrűbb/+10500 Ft/Most megint szépen jár a motor-de azt mondták: elképzelhető hogy nincs megfelelő olajnyomás---tehát azt ajánlom mindenekelött méresd le az olajnyomást----gondolom nem lehet túl drága.
Hali okosok!
Vezérműlánc csörgás hogyan hallatszik? Milyen fordulaton, hidegen-melegen, gázadásra-gázelvételnél, stb ??
A Virago-m hidegen "ketyegett" beállíttattam a szelephézagot,de most is csinálja. Rendesen bemelegedve viszont abbahagyja. Valaki azt mondta, vezérműlánc, de nem nagyon hiszem.
Hogy van ez akkor?
Bocs de az előző hozzászólást, HG3 Gáborhoz intézném, mert neki volt ugyan olyan gondja a motorral mint ami most nekem van. Cbr 600 f2 hidegen nem de melegen 2000-2200 es fordulaton kerregő hang jön a blokkból, de ha megyek vele kb 2km ert akkor elmúlik.Aztán ha leállítom majd megint indítok még melegen akkor megint lehet hallani. Nagyobb fordulaton nem csinálja, meg megy mint az állat, ettől függetlenül.
Csaba
Hali!!!
Segítsetek nekem! Szimeringet kell cserélenm a Kawa kx-em első telójában...Megprobálkozhatom vele vagy inkább kerssek szerelőt, bár arra is már nem nagyon akarok költeni.. :D
Nagyon bonyolult és nehéz szétszedni egy telót???? Valaki szedte már szét egyáltalán???
Szia Gábor!
Olvastam hogy mi volt a gond a motoroddal, salynos nekem is ilyen hangot ad ki a motorom 2200-as fordulaton.Kérdezem hogy kész van e már a mocid, és ha igen akkor mi volt a baja?
Üdv
Csaba
most javitgatom és alakitgatom a mocimat egy simsont(S50) nem tudna valaki egy részletes tuningot hozzá
most lett felfúrva 60ansra és kisebb módosítások már régóta vannak a blokkban csak szeretnék bele vmi rendeset csinálni mert már nem egyszer kellett haza tolnom
Adam vagyok csaknem 20év motorozas utan sikerult a nagy almom
egy vf 750s moci nagyon tetszik kiraly a vas de ki volt ugorva a
vezermu lanc feszitője szét szedtem és nagy nehezen őssze raktam de
a vezérléssel gondok vannak lém nem nagyon van szervizre az egy
vagyon ha tudnal segiteni egy mőszaki rajzal vagy ha mas nincs egy
normalis szerelővel aki nem vesz le nagyon akkor nagyon halas lennék
előrre is kősz adam kokeny.adam@freemail.hu
Hello!
Én tudok egy lendkereket az egyik ismerősöm most bontott szét egy rotax123 blokkot. Abból nekem kellett az állórész de a lendkerék még megmaradt neki. Csak annyi a baj hogy a tuareg rally-kon azok nem öndindítósak(tudtommal de ez nem biztos) azon pedig volt önindító és ahoz való lendkerék volt rajta. Ha kellene akkor írj sms-t mihamarabb és megpróbálok vele beszélni meg hogy mennyi lenne az ára. 06303207630
szerintem hogyha már így rászántad magad csináltasd meg az idomokat! azt tudom hogy egy GSX-r re idomszett 60 ezer a gyári meg szerintem hasonló csak egy egyessel vagy kettessel több az elején!
sziasztok!
kérdésem... pályára akarok menni motorozni majd néha (ahogy az időm engedi meg a pénzem) na most szeretném a motort is kicsit átfestetni. ez a két dolog ugy függ össze hogy: fujassam a gyári idomot le olyanra amienre szeretném(de féltem ezt az idomot, hhogy összetörik vagy akármi) vagy vegyem le.. csináltassak idomot és azt festessem le!? mégis csak olcsobb ha ez törik mint a gyári. vagy én nem tom! szerintetek mit csináljak? szivesen várom a véleményeket!
Heló! nekem ugyanilyen motorom van és ugyanilyen alkatrész kell hozzá(még a márkája is ez) kicsit olvass lejjebb, ott egy motorbolt telszám, cím! Na ott kapsz... 40 ropi... Egyébként fogadjunk a tiedben is szétszállt a mágnes
Na üdv
az lenne kérdésem hogy csutkánál mért kezd el fulladni a bringám? haveromnak is így kezdődtek a bajok de neki most dugót lehet hogy hengert és power is kell cserélni! remélem tudtok vmit mondani
(légszűrő tuti nem)
szevasztok mindenkinek! abban kérnék segítséget, hogy ha valaki tud törött, bontott 250-es suzuki burgmant 2001/hátul merci lámpás he-he/ alkatrésznek olyat aminek blokkja megvan szóljon be az endúrócrossba legyenszíves! ami érdekelne henger+dugó+hengerfej esetleg főtengely. köszi
SZIASZTOK!Lenne egy nagy kérdésem!??Még pedig...lenne egy motor,de üzemképtelenül(szelephimbák eltörtek...és megbántották de nagyon a dugót is...)műszaki lejárt.Ha én ezt a motort megvenném akkor kivonathatom-tattatom ideiglenesen a forgalomból?És ehhet át kell írattatnom motort így is?Még mielőtt kivonatnám a forgalomból?Várom a válaszokat...Kösy!
mi portánkon is van egy ilyen gép és már volt vele hasonló gond
Az lenne a kérdésem,hogy mit jelent az hogy egy henger nikozilos(mi az a nikozil)???
ÜDV
Köszi hogy leírtad nekem ezeket a dolgokat, így már énis nyugodtabb vagyok, hogy csak ez a gond a motorommal, és nem a főtengely vagy valami komojabb zsebbe nyúlós dolog.
Jó mocizást.
Csaba
A motorom mostanra már meg lett javítva.Elvittem márkaszervizbe.Azonnal megmondták,hogy a vezérműlánc az oka.1-2 nap alat leszállították az alkatrészeket.Kb. 2-3 óra alatt kicserélték a vezérműláncot és a hydraulikus feszítőt.A javítás munkadíjjal együtt 55 000 forintba került.A motor gyönyörűen járt.Valószínűleg neked is ez lesz a problémád.
Azomban 2500-3000 kilométer után észrevettem,hogy hideg indításkor egy pillanatra becsörög.500 km után újra egyértelműen lehetett hallani a láncot.Visszavittem a motrot.Ingyen kicserélték az alkatrészeket/nem utángyártott-1 év garancia/,és azt ajánlották,hogy cseréljek olajat is/speciális Amerikában gyártott olaj öregebb HONDA motorokba+/sűrűbb/+10500 Ft/Most megint szépen jár a motor-de azt mondták: elképzelhető hogy nincs megfelelő olajnyomás---tehát azt ajánlom mindenekelött méresd le az olajnyomást----gondolom nem lehet túl drága.
Vezérműlánc csörgás hogyan hallatszik? Milyen fordulaton, hidegen-melegen, gázadásra-gázelvételnél, stb ??
A Virago-m hidegen "ketyegett" beállíttattam a szelephézagot,de most is csinálja. Rendesen bemelegedve viszont abbahagyja. Valaki azt mondta, vezérműlánc, de nem nagyon hiszem.
Hogy van ez akkor?
Csaba
még szerencse h megválaszoltam magamnak
Segítsetek nekem! Szimeringet kell cserélenm a Kawa kx-em első telójában...Megprobálkozhatom vele vagy inkább kerssek szerelőt, bár arra is már nem nagyon akarok költeni.. :D
Nagyon bonyolult és nehéz szétszedni egy telót???? Valaki szedte már szét egyáltalán???
Olvastam hogy mi volt a gond a motoroddal, salynos nekem is ilyen hangot ad ki a motorom 2200-as fordulaton.Kérdezem hogy kész van e már a mocid, és ha igen akkor mi volt a baja?
Üdv
Csaba
Tud valaki olyan helyet ahol Nicasiloztatni lehet hengert olcsón?!
most lett felfúrva 60ansra és kisebb módosítások már régóta vannak a blokkban csak szeretnék bele vmi rendeset csinálni mert már nem egyszer kellett haza tolnom
Adam vagyok csaknem 20év motorozas utan sikerult a nagy almom
egy vf 750s moci nagyon tetszik kiraly a vas de ki volt ugorva a
vezermu lanc feszitője szét szedtem és nagy nehezen őssze raktam de
a vezérléssel gondok vannak lém nem nagyon van szervizre az egy
vagyon ha tudnal segiteni egy mőszaki rajzal vagy ha mas nincs egy
normalis szerelővel aki nem vesz le nagyon akkor nagyon halas lennék
előrre is kősz adam kokeny.adam@freemail.hu
Hogy kell beállitani egy honda nsr125-ös power szelepét?
Valaki tud ebben segiteni?
Én tudok egy lendkereket az egyik ismerősöm most bontott szét egy rotax123 blokkot. Abból nekem kellett az állórész de a lendkerék még megmaradt neki. Csak annyi a baj hogy a tuareg rally-kon azok nem öndindítósak(tudtommal de ez nem biztos) azon pedig volt önindító és ahoz való lendkerék volt rajta. Ha kellene akkor írj sms-t mihamarabb és megpróbálok vele beszélni meg hogy mennyi lenne az ára. 06303207630
kérdésem... pályára akarok menni motorozni majd néha (ahogy az időm engedi meg a pénzem) na most szeretném a motort is kicsit átfestetni. ez a két dolog ugy függ össze hogy: fujassam a gyári idomot le olyanra amienre szeretném(de féltem ezt az idomot, hhogy összetörik vagy akármi) vagy vegyem le.. csináltassak idomot és azt festessem le!? mégis csak olcsobb ha ez törik mint a gyári. vagy én nem tom! szerintetek mit csináljak? szivesen várom a véleményeket!
Na üdv
az lenne kérdésem hogy csutkánál mért kezd el fulladni a bringám? haveromnak is így kezdődtek a bajok de neki most dugót lehet hogy hengert és power is kell cserélni! remélem tudtok vmit mondani
(légszűrő tuti nem)
Nem tudjátok véletlenül mekkora vízpumpa szimering kell a ZZR 400-ba